Nu nog steeds geloof ikquote:Op donderdag 6 november 2014 12:52 schreef Verbodsbord het volgende:
Servers hebben weer eens pittige ebola ofzo?
Man man man wat een drama. Ook zo fijn dat bijvoorbeeld de Daily Heroic, in tegenstelling tot 'campaign' missies geen checkpoint heeft. Dus als je connectie er uit kachelt, wat regelmatig gebeurt mag je weer van vooraf aan beginnen.quote:
Hij doet het blijkbaar toch en dailies doe ik niet meerquote:Op vrijdag 7 november 2014 00:16 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Man man man wat een drama. Ook zo fijn dat bijvoorbeeld de Daily Heroic, in tegenstelling tot 'campaign' missies geen checkpoint heeft. Dus als je connectie er uit kachelt, wat regelmatig gebeurt mag je weer van vooraf aan beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond mee raiden KneusTeun? Heb je al in mn lijst staan...quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:00 schreef KneusTeun het volgende:
Kan niet wat kopen bij Xur omdat niet warlock isen al die andere shit is niet beter dan wat ik al heb....
Ff kijken! Ben inmiddels lvl 27, 77 Wizard bijna max en straks die dikke raketwerper kopen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:24 schreef wiebel535 het volgende:
nog xbox oners voor de glazen kluis vanavond? uurtje of 8 half 9 ben ik er hopelijk wel.
Ligt er aan hoelaat, maar ik denk het wel.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:51 schreef Visserij het volgende:
[..]
Vanavond mee raiden KneusTeun? Heb je al in mn lijst staan...
Ligt eraan of we 6 man / vrouw kunnen vinden.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:24 schreef wiebel535 het volgende:
nog xbox oners voor de glazen kluis vanavond? uurtje of 8 half 9 ben ik er hopelijk wel.
Nog meer nodig?quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:51 schreef Visserij het volgende:
[..]
Vanavond mee raiden KneusTeun? Heb je al in mn lijst staan...
ach... Zo niet, doen we m toch ff met zn 2en.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:45 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ligt eraan of we 6 man / vrouw kunnen vinden.
Kan niet lijkt mij omdat je sowieso 3 man moet hebben?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:11 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
ach... Zo niet, doen we m toch ff met zn 2en.
Kom je nog?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:11 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
ach... Zo niet, doen we m toch ff met zn 2en.
Alleen om uit de Gorgons Labyrinth te komen, rest kan wel met z'n 2en.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:14 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Kan niet lijkt mij omdat je sowieso 3 man moet hebben?
We zaten onder beide.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:51 schreef VMSDKR het volgende:
Jullie zaten trouwens onder de verkeerde ramp bij de nightfall, die andere is een stuk makkelijker.
Geen probleem man, ik snap wel dat jullie daar niet uit kwamen om te reviven. Dus ging ff iron farmen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
We zaten onder beide.
Sorry was beetje kut met invite enzo, dat was niet handig.
Je kan altijd naar orbit gaan en terugkomen. Dan kom je weer levend terug, daarna moet je sprinten like Usain Bolt richting de trappen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Geen probleem man, ik snap wel dat jullie daar niet uit kwamen om te reviven. Dus ging ff iron farmen.
Ik ging zelf een beetje rambo op Valus Ta'aurc maar had helemaal niet door dat het de nightfall was.
We zijn niet verder gekomen, zelfs niet zo dichtbij als toen je er nog bij zat.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:35 schreef wiebel535 het volgende:
bij mij vloog t fucking Internet eruit. En toen werd die kleine ook nog wakker. Maar zag dat er al iemand anders gejoined was... Toch niet gehaald? jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |