Oke, bewaar de gameplay even als je Valus solo'ed dan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:43 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Gewoon op de manier zoals het hoort.
Moet ik hem soloe'n? Is goed ik ga nu streamenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oke, bewaar de gameplay even als je Valus solo'ed dan.
Cool, doe me ff een link dan. Ik ben wel benieuwd hoe.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:44 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Moet ik hem soloe'n? Is goed ik ga nu streamen
ff wapens overzetten etc.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Cool, doe me ff een link dan. Ik ben wel benieuwd hoe.
Meld het maar hier of PMquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:49 schreef VMSDKR het volgende:
Ik kijk, maar kan niks zeggen in die chatroom oid.
Moa gewoon elke sniper voldoet welquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:29 schreef VMSDKR het volgende:
Wel keurige run verder. Volgens mij maakt een Icebreaker het wel significant makkelijker, bijv. bij die Tank.
Ik heb er alleen geen.
Gewoon wat extra synthesis meenemen dan denk ik. Die Mythoclast is ook een beest, tering.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:29 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Moa gewoon elke sniper voldoet wel
LOL.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:21 schreef Bartcoah het volgende:
5 coins voor nightfall!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Serieus? Dank voor de tipquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
LOL.
Die PSN 2.00 update is ook dope trouwens, USB'tje met muziek erin rammen en lekker afspelen onder het gamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |