Waarschijnlijk keken ze Badr een keer vuil aan, dat moet je ook niet doen. Dan vraag je er namelijk ook om.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:04 schreef THiZ-iZ-MaDNeSS het volgende:
Denk dat die Britten ruzie kregen omdat ze te lang naar hem keken, zo gaat dat altijd met die mensen
Dat is dan maar goed ook want meneer Tuur is in de gevangenis in elkaar geslagen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
[..]
Ook in Nederland Heeft Hari wel een bepaalde heldenstatus hoor, zij het in beperkte kringen. Regilio Tuur stond er ook om bekend losse handjes te hebben, maar die is ook op een voetstuk geplaatst toen hij nog actief was. Patrick Kluivert boette ook niet veel aan populariteit in nadat ie iemand doodreed….als bekende sporter kan je wel een stootje hebben.
Dat is gewoon de cultuurquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:17 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Dat is dan maar goed ook want meneer Tuur is in de gevangenis in elkaar geslagen.
Maar die heeft dan ook een hersenbeschadiging als je het mij vraagt, net als Badr trouwens.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Kunnen we die jongen niet naar Syrië sturen? Kan hij zich lekker uitleven op de ISIS-terroristjes. Hij blij, wij blij.
Dan maakt dit alvast een goede indruk op de rechterquote:De 29-jarige Hari is in Nederland veroordeeld tot anderhalf jaar cel, waarvan een halfjaar voorwaardelijk, voor meerdere mishandelingen in het uitgaansleven. Het hoger beroep gaat volgende maand van start met een procedurele zitting.
Wel een gps tracker in zijn anus stoppen en de coordinaten meedelen aan het F16 squadronquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Kunnen we die jongen niet naar Syrië sturen? Kan hij zich lekker uitleven op de ISIS-terroristjes. Hij blij, wij blij.
Zo moet je het dan ook niet zienquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vind mensen in elkaar slaan nog steeds een rare sport
Het voordeel is dat je Britten geen scheef gebit kunt meppen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo moet je het dan ook niet zien
Maar goed, ben benieuwd wat voor verwondingen de Britten hebben opgelopen
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het voordeel is dat je Britten geen scheef gebit kunt meppen.
Een groepje ruige Britten mept Badr zo het ziekenhuis in hoor. Dat je een professionele kickbokser bent maakt je niet immuun voor klappen vanuit elke hoek.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:01 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Mensen die gezopen hebben, krijgen soms het idee dat ze iedereen aankunnen. Best ironisch, aangezien ze op dat moment vaak al het gevecht met de zwaartekracht verliezen.
Wat is nou 'ruig'? Van dat geordie shore types? Dat je gespierd bent betekent nog niet dat je kan vechten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een groepje ruige Britten mept Badr zo het ziekenhuis in hoor. Dat je een professionele kickbokser bent maakt je niet immuun voor klappen vanuit elke hoek.
Nee juist niet die geordie shore kneuzen, maar een groepje Britse hooligans of gasten die zelf boksen. Tuig Britten zijn niet bang uitgevallen en hebben doorgaans wel een paar vuistgevechtjes op hun naam staan. Die sportschoolgasten zijn wannabe's die alleen maar breed zijn maar te traag om één goede klap te kunnen uitdelen. Die zou ik alles behalve ruig willen noemen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat is nou 'ruig'? Van dat geordie shore types? Dat je gespierd bent betekent nog niet dat je kan vechten.
Ik denk dat Badr meer mensen tegelijk aankan dan de gemiddelde sterveling. Hij is waarschijnlijk (veel) sneller en sterker dan de meeste ruige Britten, hij heeft een betere techniek, een groter incasseringsvermogen en een beter uithoudingsvermogen. Oftewel: hij legt er zonder veel problemen een paar neer terwijl de anderen staan af te werken. Natuurlijk moet je niet het hele Chinese leger op hem afsturen, maar 3 à 4 mensen moet hem toch wel lukken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een groepje ruige Britten mept Badr zo het ziekenhuis in hoor. Dat je een professionele kickbokser bent maakt je niet immuun voor klappen vanuit elke hoek.
Die lui kunnen juist totaal niet vechten. Die spieren zitten alleen maar in de weg. Als ze raak slaan is het wel een harde klap natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat is nou 'ruig'? Van dat geordie shore types? Dat je gespierd bent betekent nog niet dat je kan vechten.
3 tot 4 moet wel lukken inderdaad, zeker als die zelf begint met uit te delen. Maar een mannetje of zes (Britten zijn doorgaans in grote groepen) gaat hem niet lukken want dan krijgt die van achter gewoon vuisten in zijn nek te verduren. Vergeet trouwens niet dat klappen van vuisten van een ander kaliber zijn dan van een handschoen, ondanks dat hij inderdaad een beter incassatie - en ontwijkingsvermogen heeft. Ik zou wel eens willen zien voor de gein hoe Badr het in een bare knuckle fight doet, ik vermoed dat hij keihard wordt geowned.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik denk dat Badr meer mensen tegelijk aankan dan de gemiddelde sterveling. Hij is waarschijnlijk (veel) sneller en sterker dan de meeste ruige Britten, hij heeft een betere techniek, een groter incasseringsvermogen en een beter uithoudingsvermogen. Oftewel: hij legt er zonder veel problemen een paar neer terwijl de anderen staan af te werken. Natuurlijk moet je niet het hele Chinese leger op hem afsturen, maar 3 à 4 mensen moet hem toch wel lukken.
Laten we hopen dat het eens gebeurd. Het liefst dat hem een dwarslaesie geslagen wordt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
3 tot 4 moet wel lukken inderdaad, zeker als die zelf begint met uit te delen. Maar een mannetje of zes (Britten zijn doorgaans in grote groepen) gaat hem niet lukken want dan krijgt die van achter gewoon vuisten in zijn nek te verduren. Vergeet trouwens niet dat klappen van vuisten van een ander kaliber zijn dan van een handschoen, ondanks dat hij inderdaad een beter incassatie - en ontwijkingsvermogen heeft. Ik zou wel eens willen zien voor de gein hoe Badr het in een bare knuckle fight doet, ik vermoed dat hij keihard wordt geowned.
Klappen van een bokshandschoen komen harder aan dan de klappen van een blote vuist. En als die Britten gezopen hebben, hebben ze een enorm nadeel. Een zat iemand heeft nogal eens de neiging om z'n evenwicht te verliezen en z'n doel te missen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
3 tot 4 moet wel lukken inderdaad, zeker als die zelf begint met uit te delen. Maar een mannetje of zes (Britten zijn doorgaans in grote groepen) gaat hem niet lukken want dan krijgt die van achter gewoon vuisten in zijn nek te verduren. Vergeet trouwens niet dat klappen van vuisten van een ander kaliber zijn dan van een handschoen, ondanks dat hij inderdaad een beter incassatie - en ontwijkingsvermogen heeft. Ik zou wel eens willen zien voor de gein hoe Badr het in een bare knuckle fight doet, ik vermoed dat hij keihard wordt geowned.
Ik kan liever heel erg goed Risk-en ..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als het puur op sportprestaties is gericht, dan klopt het natuurlijk ook gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |