Protip: gebruik een pincet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:25 schreef einzeinz het volgende:
Het is dan altijd een hele klus om dat rode haar te pakken te krijgen en uit te trekken.
Er gaat niets boven vers.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:56 schreef chufi het volgende:
Op internet kun je toch alles bestellen?
Wil je er gelijk stamppot van maken?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
In de Betuwe ! Lopen daar niet extra veel Redheads met al die boomgaarden aldaar?
Dacht meer aanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wil je er gelijk stamppot van maken?
Waarom mensen dat eten snap ik nog steeds niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Of
[ afbeelding ]
Ergens moet het pigment vandaan komen toch?
Ja geen idee... Rode kool eet ik nog wel eens af en toe, maar ook niet op mn favo-listquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom mensen dat eten snap ik nog steeds niet.
Rode kool met appel is wel lekker hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee... Rode kool eet ik nog wel eens af en toe, maar ook niet op mn favo-list
Ja zeker wel...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Rode kool met appel is wel lekker hoor.
Vreet je nog weleens rode bieten?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zeker wel...
Maar terug naar de smaak van .... 1983 is laatste keer volgens mij ...
Nee niet vrijwillig ... Soms wat door een salade of zo..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vreet je nog weleens rode bieten?
Salade vind ik helemaal niks, konijnenvoer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet vrijwillig ... Soms wat door een salade of zo..
Je zult maar een red-bunny zijn PPquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 01:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Salade vind ik helemaal niks, konijnenvoer.
Je gaat nu wel erg off topic.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 01:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zult maar een red-bunny zijn PP
[ afbeelding ]
Draag je tegenwoordig een rooie baard?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 02:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is niet nodig, wat rode haren in de baard zijn al genoeg.
Wanneer ik mijn baard laat groeien zitten er rode haren tussen, het ziet er alleen niet uit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 02:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Draag je tegenwoordig een rooie baard?
TOch een beetje rossig ..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 02:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik mijn baard laat groeien zitten er rode haren tussen, het ziet er alleen niet uit.
Al eens geprobeerd?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 03:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja en die haren schijnen anders te smaken volgens TS.
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn baard heeft ook rode haartjes en dit ga ik uitproberen.
Ik heb ook nog andere kleuren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 03:09 schreef chufi het volgende:
Maar hoeveel vergelijkingsmateriaal is er? Kijk alles heb een smaak , maar hoe onderscheid je dan die rooie haar ?
Ja, maar ga je nu je eigen haren eten ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 03:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb ook nog andere kleuren.
Nu niet, heb dag geleden geschoren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 03:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, maar ga je nu je eigen haren eten ?
Moet je ze de volgende keer bewaren en er iets mee doen... Want volgens mij is 1 haar weinig proefmateriaalquote:
Het lijkt me wel een interessant experiment.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 03:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je ze de volgende keer bewaren en er iets mee doen... Want volgens mij is 1 haar weinig proefmateriaal
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 03:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een interessant experiment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |