Protip: gebruik een pincet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:25 schreef einzeinz het volgende:
Het is dan altijd een hele klus om dat rode haar te pakken te krijgen en uit te trekken.
Er gaat niets boven vers.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:56 schreef chufi het volgende:
Op internet kun je toch alles bestellen?
Wil je er gelijk stamppot van maken?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
In de Betuwe ! Lopen daar niet extra veel Redheads met al die boomgaarden aldaar?
Dacht meer aanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wil je er gelijk stamppot van maken?
Waarom mensen dat eten snap ik nog steeds niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Of
[ afbeelding ]
Ergens moet het pigment vandaan komen toch?
Ja geen idee... Rode kool eet ik nog wel eens af en toe, maar ook niet op mn favo-listquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom mensen dat eten snap ik nog steeds niet.
Rode kool met appel is wel lekker hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee... Rode kool eet ik nog wel eens af en toe, maar ook niet op mn favo-list
Ja zeker wel...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Rode kool met appel is wel lekker hoor.
Vreet je nog weleens rode bieten?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zeker wel...
Maar terug naar de smaak van .... 1983 is laatste keer volgens mij ...
Nee niet vrijwillig ... Soms wat door een salade of zo..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vreet je nog weleens rode bieten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |