Naïef. Ze dacht waarschijnlijk dat haar haar zooooo mooi is, dat vast niemand daar aan gaat zitten.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:59 schreef zoem het volgende:
Je weet toch als je meedoet aan dit programma
Dat lijkt mij dus ook.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:59 schreef zoem het volgende:
Je weet toch als je meedoet aan dit programma
Dacht ik ook al jaquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Naïef. Ze dacht waarschijnlijk dat haar haar zooooo mooi is, dat vast niemand daar aan gaat zitten.
Jaloersie is een lelijk iets.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:05 schreef Crohnjurist het volgende:
Je mag dus alleen zeuren als er veel vanaf is gegaan, triest!
Oke ik neem dit terug, Sterre is duidelijk de lelijkstequote:Op maandag 31 augustus 2015 19:12 schreef Ferdii het volgende:
Yara is veruit de lelijkste van dit gezelschapZij lijkt op catherine Keyl
Amy en demi hebben het meest potentieel denk ik
Nu je het zegt.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:09 schreef vencodark het volgende:
Die Loiza, die komt mij zo bekend voor, jullie ook??
quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:11 schreef roos94 het volgende:
Die achterlijke Dirk weer? Met zn Engelse gelul
Inderdaad.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:11 schreef roos94 het volgende:
Die achterlijke Dirk weer? Met zn Engelse gelul
quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:12 schreef Omdatappel het volgende:
Ik vind die Yara qua hoe ze praat een beetje lijken op June van vorig jaar.
ze komt uit Noord-Holland, maar zelfs dat meegenomen is haar stem wel erg heftigquote:
Ze hebben expres de labielste uitgekozen voor het laatst.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:34 schreef BabeWatcher het volgende:
ik vind dit heel gemeen om die meisjes zo bang te maken
Dat zou wel heel cru zijn, ja.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:34 schreef Paxcon het volgende:
Maar goed ook, anders verneuken ze eerst je kapsel en kun je daarna oprotten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |