quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:02 schreef Treinhomo het volgende:
Écht van jezelf houden telt vast niet ?
Wat mij betreft wel hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:02 schreef Treinhomo het volgende:
Écht van jezelf houden telt vast niet ?
Helaas draag ik geen sieraden, maar het gebaar wordt terdege op prijs gesteld.quote:
Proostquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:18 schreef Treinhomo het volgende:
Helaas draag ik geen sieraden, maar het gebaar wordt terdege op prijs gesteld.
Zo'n ring lijkt me echt niet lekker voelen als ik dat zo zie.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:29 schreef Queller het volgende:
Kijk, hier zat ie nog:
[ link | afbeelding ]
Steel van een lepel ertussen gewurmd en de Dremel er op!
[ link | afbeelding ]
Toen nog een beetje wrikken en daar ging ie!
[ link | afbeelding ]
Gelukkig heb ik beloofd 'm weer netjes rond te laten makenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:49 schreef RadioSlut het volgende:
Zo'n ring lijkt me echt niet lekker voelen als ik dat zo zie.
De amputatie had natuurlijk wel veel spannender foto's opgeleverd..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:29 schreef Queller het volgende:
Kijk, hier zat ie nog:
[ link | afbeelding ]
Steel van een lepel ertussen gewurmd en de Dremel er op!
[ link | afbeelding ]
Toen nog een beetje wrikken en daar ging ie!
[ link | afbeelding ]
Als ik nog eens voor de keuze sta, dan zal ik aan je denkenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:30 schreef JK1982 het volgende:
De amputatie had natuurlijk wel veel spannender foto's opgeleverd..![]()
Ik hoop het ook. Het loopt nog niet echt storm...quote:Desondanks: origineel aanbod! Ik hoop dat je er iemand blij mee kunt maken..
Nee, jammer ..... zo'n mooie geste .....quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:28 schreef Queller het volgende:
[..]
Als ik nog eens voor de keuze sta, dan zal ik aan je denken
[..]
Ik hoop het ook. Het loopt nog niet echt storm...
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:05 schreef Queller het volgende:
Ik kon kiezen tussen amputatie (van de vinger) of het doorslijpen van de ring. Ik koos voor het laatste
Zoiets is leuk om te geven, maar zullen er te weinig mensen met een liefje zijn?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:28 schreef Queller het volgende:
Ik hoop het ook. Het loopt nog niet echt storm...
Dit filmpje zag ik een paar weken later ook! Had waarschijnlijk ook nog geluktquote:
Het is en blijft FOK! natuurlijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zoiets is leuk om te geven, maar zullen er te weinig mensen met een liefje zijn?
Dat is waarquote:
We gaan het meemaken!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:53 schreef bijdehand het volgende:
Dat is waarHopelijk wil iemand ze wel hebben
Dan hebben ze blijkbaar de OP niet goed gelezen en verdienen ze 'm niet ookquote:Volgens mij is t best duur om die ringen kleiner te maken, dat kan ook afschrikken
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:20 schreef Queller het volgende:
[..]
We gaan het meemaken!
[..]
Dan hebben ze blijkbaar de OP niet goed gelezen en verdienen ze 'm niet ook
Is ze 11?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]Wel super lief van je
Volgens mij kan je van 1 zo'n ring 2 ringen voor mijn vriendin laten maken
Was ze maar 11quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:02 schreef Queller het volgende:
[..]
Is ze 11?
Maat 16 (was ie) is een slanke damesvinger (al zeg ik het zelf)
Iemand die nog geen ring kan betalen heeft waarschijnlijk ook geen vriendin.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:04 schreef robin007bond het volgende:
Hopelijk kan je iemand vinden die ook echt geen ring zelf kan betalen, dat is toch een stuk nobeler.
Ahww. Niet zo pessimistisch!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:32 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Iemand die nog geen ring kan betalen heeft waarschijnlijk ook geen vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |