Elke maandag om 21:30 uur op RTL5quote:Uit een groep van zevenhonderd modellen worden dertien geschikte meiden gekozen die de strijd met elkaar aangaan om Hollands Next Top Model te worden. De meiden nemen het tegen elkaar op in The Big Apple. Voor New York geldt: if you can make it there, you can make it anywhere. De meiden hopen daar alleen nog maar in designer kleding te lopen of in een mooie model mansion te verblijven, maar komen bedrogen uit. Anouk Smulders is dit jaar opnieuw te zien als presentatrice van Hollands Next Top Model. Samen met May-Britt Mobach en Dirk Kikstra vormt zij daarnaast de vaste jury. Stylist Fred van Leer is inmiddels een vertrouwd HNTM-gezicht. Als coach is hij de steun en toeverlaat van de dertien aanstormende modellen
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:59 schreef Cee het volgende:
Maar, maar... het is dus een dogwalk geworden.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:59 schreef Cee het volgende:
Maar, maar... het is dus een dogwalk geworden.
De eerste 2 die afvallen niet. Dat bepaalt de jury.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:59 schreef Paxcon het volgende:
Hij zegt het nog niet?
Publiek bepaalde toch?
Aah okequote:Op maandag 27 oktober 2014 21:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De eerste 2 die afvallen niet. Dat bepaalt de jury.
quote:
ik ook. Ze kan dat korte pittige echt heel goed hebben.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:01 schreef BabeWatcher het volgende:
ik vind het nieuwe kapsel van June mooi
Carrie Bradshawquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:01 schreef Revanches het volgende:
Van welke ontwerper droegen ze net de kleding op de catwalk? Heb t gemist.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:01 schreef Revanches het volgende:
Van welke ontwerper droegen ze net de kleding op de catwalk? Heb t gemist.
Oh noemen ze het dat tegenwoordig.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:02 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]ik ook, ik zit weer te veel te typen
Ik zag 2 meiden volgens mij met een starbucks bekertje lopen als accessoire of zo? Geen idee! In plaats van een poetel misschienquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:00 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Hoe kwam dat daar dan? Ik zit ook nog half te werken.
Denk ik ook..quote:
Er gaat toch maar één uit nu?quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:08 schreef MissStevie het volgende:
ik denk ook debby.. 3 vind ik moeilijk..
ja ik hoor het net.. ik had het verkeerd begrepenquote:
Vond dat ene armpje wat raar.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:10 schreef Morrigan het volgende:
Die foto van Nicky is trouwens prachtig.
Uhm...quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:36 schreef MissStevie het volgende:
en we zijn losen we doen met zijn alle even alsof we niet weten dat Aïsha gaat winnen
de afgelopen 2 seizoenen viel het me op dat de winnaar er tijdens de finale er het mooiste uitzag en vaak maar 1 rot outfit kreeg.. benieuwd of het nu ook zo is. Ben voor Nicky of Sanne, maar vrees dat Aïsha gaat winnen.. staat wel het meeste als ene model van de 4
Vraag ik me ook af. Ze was absoluut niet de slechtste van de 4.quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Krijsend kind, vreselijk. Volume constant op 11. Oorterreur. Maar dat terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |