SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ORIGINELE GRAPJEN DIT.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar dan zou je altijd zand in je kut hebben.
Oh wait!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:32 schreef Deuce92 het volgende: [..] Maar dan zou je altijd zand in je kut hebben. Oh wait! [ afbeelding ]
Dat ontken ik niet. Maar de man had het ook miserabel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Vaak heeft de vrouw een meer miserabel leventje hoor. Vooral gezien vrouwen niks te 'bieden' hebben omdat mannen kostwinnaar zijn en zo.
Jij bent zo een shithead zonder enige empathisch vermogen. Ik heb nooit gezegd dat het ALLEEN erg is voor de vrouw. Ik heb dat woord niet gebruikt. Ik zei dat het voor haar erger was. Leer je eens in te leven, en je te verplaatsen in anderen in plaats van je direct op je mini- pener getrapt te voelen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Leer relativeren? Jij bent degene die vond dat de deken-traditie alleen erg is voor de vrouw.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende: [..] Stylo stuurt nooit 2x dezelfde afbeelding als grap.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij bent zo een shithead zonder enige empathisch vermogen. Ik heb nooit gezegd dat het ALLEEN erg is voor de vrouw. Ik heb dat woord niet gebruikt. Ik zei dat het voor haar erger was. Leer je eens in te leven, en je te verplaatsen in anderen in plaats van je direct op je mini- pener getrapt te voelen.
Ja ik zei mini-pener. Komt door de vibe van dit topic. Sorry TM.
quote:
Echt niet naar jouquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
KIJK VERDOMME DIT BEDOEL IK DEZE HEB IK MINIMAAL 5 KEER ONTVANGEN![]()
Ik denk dat je hier meer aan heb, bae:quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maakt niet uit boo, heb toch penisvrees dus hoe kleiner joe beter
Geen dank.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij bent zo een shithead zonder enige empathisch vermogen. Ik heb nooit gezegd dat het ALLEEN erg is voor de vrouw. Ik heb dat woord niet gebruikt. Ik zei dat het voor haar erger was. Leer je eens in te leven, en je te verplaatsen in anderen in plaats van je direct op je mini- pener getrapt te voelen.
Ja ik zei mini-pener. Komt door de vibe van dit topic. Sorry TM.
Je had geen idee op wat je reageerde...quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hij bloedt inderdaad niet nee. Goed gelezen.
Zie editquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zeker wel meer, sowieso ook twee keer met die tekst erboven.
Over wie gelijk heeftquote:
Och arme man. Vertel eens. Wrm?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:34 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet. Maar de man had het ook miserabel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |