ja ik ga niet om 9u al in de x, wil meestal wel lekker gaan tot de ochtend,quote:
Niets mis met barfen, gewoon lekker de druk eraf halen en doorzuipenquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:49 schreef remi1986 het volgende:
[..]
maar ik speel ook vals...als ik denk van oke ik ben misselijk, neem ik nakkie en kan er weer vol gas tegenaan. Kan je me junk noemen, mij zal je niet zien kotsen
van 9u tot de volgende ochtend kan makkelijk hoorquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:53 schreef haan33 het volgende:
[..]
ja ik ga niet om 9u al in de x, wil meestal wel lekker gaan tot de ochtend,
en om nou tot 12u te wachten.. tja
Die heb ik al.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:53 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Als je graag een bierbuik wilt kweken niet nee.
Volgens mij werkt X juist het best als je verder niet naar de klote bentquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:52 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik heb nog nooit nuchter aan de x gezeten eigenlijk, ben meestal best wasted eigenlijk
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik combineer eigenlijk nooit drugs.
X 1 keer gedaan, maar icm met veel bier op... geen aanrader..quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:53 schreef haan33 het volgende:
[..]
ja ik ga niet om 9u al in de x, wil meestal wel lekker gaan tot de ochtend,
en om nou tot 12u te wachten.. tja
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
van 9u tot de volgende ochtend kan makkelijk hoor
Op een feest is ook wel anders inderdaad. Thuis (inb4 thuis pillen doenquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:55 schreef haan33 het volgende:
[..]
na 6u waus heb ik niet echt meer die partyzin, meestal neem ik dan ff snel heel veel en dan ben ik niet helemaal meer op deze aarde
Ik drink er gewoon bier bij, nooit fout gegaan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij werkt X juist het best als je verder niet naar de klote bent
Dan eet je iets anders.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:55 schreef anti-loper het volgende:
Ik heb geen brood meer in huis.
Supermarkt is te ver en ik moet er dan binnen 8 min zijn
op hc feestje zal ik de laatste zijn die weg wil. En waarom zou je thuis doen eigenlijk?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Op een feest is ook wel anders inderdaad. Thuis (inb4 thuis pillen doen) gaat dat wat makkelijker.
Ja ben noedels aan het makenquote:
Gewoon, is leuk. Beetje spacen met je chick.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
op hc feestje zal ik de laatste zijn die weg wil. En waarom zou je thuis doen eigenlijk?
alleen zo kut dat mijn piemel godverdomme 24u lang buiten werken zitquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon, is leuk. Beetje spacen met je chick.
Mijn pik wordt, idd, kleiner van x en pissen wordt lastiger.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:58 schreef haan33 het volgende:
[..]
alleen zo kut dat mijn piemel godverdomme 24u lang buiten werken zit
X werkt niet zo lang toch?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:58 schreef haan33 het volgende:
[..]
Lekker voor je. Bij mij lukt dat meestal nog wel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:58 schreef haan33 het volgende:
[..]
Komt wss van de kou.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:59 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Mijn pik wordt, idd, kleiner van x en pissen wordt lastiger.
Nee, maar het doet je piemel een tijd lang weinig goeds.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |