Daarom klap je jallie?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
als je enige uren in de club wil feunen is indrinken best kut, ik word een zombie als ik dronken ben en dan opeens stop
Niet echt nee.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maakt een wereld van verschil
nee want toch (gratis) drank.. iemand komt er spontaan mee aanzetten...dan ga ik ook niet weigeren natuurlijkquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt toch nee zeggen?
Maar anders neem je rum shots, maar geen whiskyshots
lol.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:45 schreef De_Dorstige het volgende:
Check Rezania hardcore zijn op de TU DElft en voor de grap ook nog Russisch praten:
Gevoelig voor groepsdruk dus..quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee want toch (gratis) drank.. iemand komt er spontaan mee aanzetten...dan ga ik ook niet weigeren natuurlijk
gratis drank weigerenquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gevoelig voor groepsdruk dus..
nee gevoelig voor gratis drank... ik ken mijn grenzen prima.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gevoelig voor groepsdruk dus..
lol is het raar als ik zeg dat ik dit oprecht voel proef?quote:
ik heb idd meer drank gekregen dan gekochtquote:
maar ik speel ook vals...als ik denk van oke ik ben misselijk, neem ik nakkie en kan er weer vol gas tegenaan. Kan je me junk noemen, mij zal je niet zien kotsenquote:
Tja.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:48 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik heb idd meer drank gekregen dan gekocht
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:49 schreef remi1986 het volgende:
[..]
maar ik speel ook vals...als ik denk van oke ik ben misselijk, neem ik nakkie en kan er weer vol gas tegenaan. Kan je me junk noemen, mij zal je niet zien kotsen
Ik combineer eigenlijk nooit drugs.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dag erna wel dubbel naar de kk, maar goed, dat is detail
Het gaat om het idee natuurlijk, al zou iemand shotjes Glenfiddich '37 voor mijn betalenquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:45 schreef remi1986 het volgende:
[..
nee want toch (gratis) drank.. iemand komt er spontaan mee aanzetten...dan ga ik ook niet weigeren natuurlijk
ik heb nog nooit nuchter aan de x gezeten eigenlijk, ben meestal best wasted eigenlijkquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik combineer eigenlijk nooit drugs.
Dat is ook de bedoeling toch?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:52 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik heb nog nooit nuchter aan de x gezeten eigenlijk, ben meestal best wasted eigenlijk
Moet je doen, altijd gezellig.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik combineer eigenlijk nooit drugs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |