je voelt het de dag erna nog wel stevig en je kan fappen tot je een ons weegt, gebeurt niksquote:
Dat pissen is godverdomme een hel als je wil gaan slapen maar steeds het gevoel hebt dat je moet pissen, wat niet lukt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:59 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Mijn pik wordt, idd, kleiner van x en pissen wordt lastiger.
van speed wordt hij ook kleiner en moeilijk omhoog, maar als die staat jongen, geen stoppen aan. Je sloopt ze gewoonquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:00 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Nee, maar het doet je piemel een tijd lang weinig goeds.
hehehehquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:01 schreef remi1986 het volgende:
[..]
van speed wordt hij ook kleiner en moeilijk omhoog, maar als die staat jongen, geen stoppen aan. Je sloopt ze gewoon
Kan ook weinig fout mee gaan zolang je geen slechte pillen hebt en voldoende water drinkt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:56 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Ik drink er gewoon bier bij, nooit fout gegaan.
volgens mij ook inderdaad.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan ook weinig fout mee gaan zolang je geen slechte pillen hebt en voldoende water drinkt.
Nee ik had het meer over de ervaring. Ik denk dat die puurder is als je er verder geen drank of andere shit bij gebruikt
Dit wil ik nog een keer doenquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon, is leuk. Beetje spacen met je chick.
Fucking mooie nachten zijn datquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit wil ik nog een keer doen
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:01 schreef remi1986 het volgende:
[..]
van speed wordt hij ook kleiner en moeilijk omhoog, maar als die staat jongen, geen stoppen aan. Je sloopt ze gewoon
Ik heb geen idee wat het is. Even checken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:06 schreef remi1986 het volgende:
zijn er hier moombahton liefhebbers? heb me toch een vette mix gevonden
https://soundcloud.com/ri(...)hn-art-of-moombahton
mix van reggaeton en bubbling.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat het is. Even checken.
Klinkt best chill.quote:
wat is dit voor hipstertroepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |