FHF op z'n bestquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:43 schreef Cat22 het volgende:
Ik weet niet of knoflook in de gaten had dat ze sloot dus ik ben zo vrij.
Ik had het eerlijk niet door maar ook geen zin meer in.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:43 schreef Cat22 het volgende:
Ik weet niet of knoflook in de gaten had dat ze sloot dus ik ben zo vrij.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:33 schreef italianquaker het volgende:
Iedere keer dat gezeur van mensen die ook eens wat gedaan hebben over andere mensen in dit forum kap daar verdomme eens mee. Iedere keer dat welles nietes spelletje. Iedere keer die berg zure zooi. Dat is de reden dat FOK! voor mij langzaam echt vervelend werd. Je plaatst een topic gratis af te halen en je krijgt een berg zooi waar je geen kut mee aanhebt. En vraag je zelf eens iets word je compleet vernederd zo onderhand. Daar pas ik voor.
FOK! was leuk tot een jaar ofzo toen begon het na jaren van trouwe dienst flauw te worden nu ben ik weer een lurker heerlijk die rust en nu ben ik weer weg heb wel wat beters te doen![]()
Toedels schatjes.
Ok misschien ben ik gek, maar Knoflook, volgens mij doelt hij (oa) op jouquote:
Zoiets ja.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ok misschien ben ik gek, maar Knoflook, volgens mij doelt hij (oa) op jou
Mensen die hier blijven roepen "oh maar ik heb ditendat gedaan voor dieendie dus ik heb iets in te brengen en sinds toenentoen zusenzo gebeurde ben ik er zoooooo klaar mee, wat een gemisssssss voor FHF"
Zoiets
Nou, het is dan iig fijn dat de grond van de irritatie bevestigd wordt, zelfkennis is immers een groot goed.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:58 schreef tombolafan het volgende:
Ok misschien ben ik gek, maar Knoflook, volgens mij doelt hij (oa) op jou
Mensen die hier blijven roepen "oh maar ik heb ditendat gedaan voor dieendie dus ik heb iets in te brengen en sinds toenentoen zusenzo gebeurde ben ik er zoooooo klaar mee, wat een gemisssssss voor FHF"
Zoiets
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, het is dan iig fijn dat de grond van de irritatie bevestigd wordt, zelfkennis is immers een groot goed.
Het is ook gewoon leuk om dingen weg te gevenquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:12 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb altijd heel erg genoten van het maken en weggeven van de kerstpakketten. Hier zijn de pakketten ook nog eens afgehaald, dat was helemaal tof![]()
En de reacties achteraf![]()
Daarnaast al die leuke initiatieven, het wat voor elkaar over hebben.
Nu alleen nog een stukje tolerantie en we zijn een heel eind
Het gaat er meer om dat je in het verleden al vaker hebt geroepen dat je zoveel te geven hebt maar het niet meer hier geeftquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:34 schreef knoblaucha6 het volgende:
Mijn bek viel open bij het lezen van een aantal posts, echt,kom op zeg, jullie doelen nu maar weer eens op mij? Hoe zielig en stoer, ik heb me nooit fier gemaakt op al die enorme hoeveelheid spullen die ik via FHF heb weggegeven en nu ben ik ineens de schopbal? Hij is lekker .
Geeft het gehalte van hier weer aan, je mag alles geven maar commentaar op wat later uitzuigers bleken mag niet?
Jij mag kritiek hebben (neem ik aan) maar anderen mogen ook kritiek hebben toch?quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:34 schreef knoblaucha6 het volgende:
Mijn bek viel open bij het lezen van een aantal posts, echt,kom op zeg, jullie doelen nu maar weer eens op mij? Hoe zielig en stoer, ik heb me nooit fier gemaakt op al die enorme hoeveelheid spullen die ik via FHF heb weggegeven en nu ben ik ineens de schopbal? Hij is lekker .
Geeft het gehalte van FHF aan, je mag alles weggeven maar commentaar op wat later een uitzuiger bleek mag niet? Ik vond het weggeven ook superleuk en dat ging altijd vanuit het hart en ik vind niet dat ik dit verdien, ik heb er van genoten maar mag geen beetje kritiek geven op wat FHF kapot heeft gemaakt? Dat valt nogal behoorlijk pijnlijk en nogal stevig. bedankt hoor.
Hahahahaha je moet je bron dan toch echt eens vernieuwenquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
Tja, in dat facebookkliekgroepje is het sinds de dood van de SC ook één roddelrubriek , dat weet ik want er is er altijd één die het mij ook laat weten.
Voor hier ben ik er zo klaar mee weer eens de pisang te zijn (en ik ben niet de enige pisang, julie halen er meer over de tong, hoe triest en dat terwijl ik tenminste eerlijk durf te zij tegen dat eeuwige gekwijl onderling dat i inderdaad de account wegga halen. ik verdom het jullie pestgeval te blijven in jullie o zo kneuterige kliekje
je hebt gelijk, sorryquote:
Dat denk ik ookquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:53 schreef Leandra het volgende:
Nou volgens mij is FHF primair kapotgemaakt met de volgende 2 zinnen.
"Kijk eens hoe fantastisch ik geholpen heb"
en
"Wat een asociale graaiers, het zijn altijd dezelfden"
En die twee zinnen kun je op een heleboel personen plakken, maar het feit dat mensen dat deden en kennelijk blijven doen heeft het subforum vooral kapotgemaakt.
Ik weet gewoon niet wat je hoopt te bereiken met je posts.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:34 schreef knoblaucha6 het volgende:
Geeft het gehalte van FHF aan, je mag alles weggeven maar commentaar op wat later een uitzuiger bleek mag niet? Ik vond het weggeven ook superleuk en dat ging altijd vanuit het hart en ik vind niet dat ik dit verdien, ik heb er van genoten maar mag geen beetje kritiek geven op wat FHF kapot heeft gemaakt? Dat valt nogal behoorlijk pijnlijk en nogal stevig. bedankt hoor.
Ik denk om te beginnen door geen dingen meer uit de sloot te trekken, en alles wat stinkt mag er wat mij betreft blijven liggen.... zand erover en je hebt nergens last meer van.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:54 schreef tombolafan het volgende:
Dat denk ik ookMaar de vraag is eigenlijk hoe we het weer goed krijgen nu
Waar komt dit nu weer vandaan?quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
Tja, in dat facebookkliekgroepje is het sinds de dood van de SC ook één roddelrubriek , dat weet ik want er is er altijd één die het mij ook laat weten.
Voor hier ben ik er zo klaar mee weer eens de pisang te zijn (en ik ben niet de enige pisang, julie halen er meer over de tong, hoe triest en dat terwijl ik tenminste eerlijk durf te zij tegen dat eeuwige gekwijl onderling dat i inderdaad de account wegga halen. ik verdom het jullie pestgeval te blijven in jullie o zo kneuterige kliekje
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:59 schreef tombolafan het volgende:
Okee als ik mee zou mogen denken over hoe FHF te redden:
* 1 of liever zelfs 2 extra mods
* de kerstpakkettenactie meteen opstarten (je zorgt dat de mods feeling krijgen met de users, en het is gewoon leuk)
* heel strak modereren op alles wat niet FHF is (buurvrouw van zusje, enquete over onzindingen) etc.
Vanuit de rest van FOK! forum ook steun (als in acties doorlinken als het raakvlakken heeft met je subforum etc)
Het zuur gehalte is weer lekker in deze FB topics, wat mij betreft mag een groot deel van de 'oude' garde die de glorietijd van voor mijn modperiode zichzelf eens goed in de spiegel kijken en zij die zonder zonde zijn moge de eerste steen werpen. Wat een belachelijk gedoe dat men hier wel even komt vertellen wie er wel en niet door de ballotage komt om iets te mogen aanbieden/vragen in FHF.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |