abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146006638
Welkom in het Feedbacktopic van FHF!

Hier kun je al je verzoekjes vermelden m.b.t. moderatie.

Dit kan een aanvraag voor een TT-verandering zijn of voor het wijzen op een dubbel topic. Van het melden van een spammer tot het melden van een overbodig topic waar een slotje op mag und so weiter. Ook kun je hier je onderbouwde kritiek en complimenten kwijt

De FAQ vind je hier: FHF / FOK!kers Helpen FOK!kers FAQ

Veel plezier met FHF.

.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_146006667
Ik weet niet of knoflook in de gaten had dat ze sloot dus ik ben zo vrij.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 27 oktober 2014 @ 19:46:16 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_146006853
quote:
11s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:43 schreef Cat22 het volgende:
FHF op z'n best O+
pi_146006972
quote:
11s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:43 schreef Cat22 het volgende:
Ik had het eerlijk niet door maar ook geen zin meer in. :{w
:W
Waar het stinkt is het warm.
pi_146007467
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:33 schreef italianquaker het volgende:
Iedere keer dat gezeur van mensen die ook eens wat gedaan hebben over andere mensen in dit forum kap daar verdomme eens mee. Iedere keer dat welles nietes spelletje. Iedere keer die berg zure zooi. Dat is de reden dat FOK! voor mij langzaam echt vervelend werd. Je plaatst een topic gratis af te halen en je krijgt een berg zooi waar je geen kut mee aanhebt. En vraag je zelf eens iets word je compleet vernederd zo onderhand. Daar pas ik voor.

FOK! was leuk tot een jaar ofzo toen begon het na jaren van trouwe dienst flauw te worden nu ben ik weer een lurker heerlijk die rust en nu ben ik weer weg heb wel wat beters te doen :z

Toedels schatjes.
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:34 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Dat dus
Ok misschien ben ik gek, maar Knoflook, volgens mij doelt hij (oa) op jou :+

Mensen die hier blijven roepen "oh maar ik heb ditendat gedaan voor dieendie dus ik heb iets in te brengen en sinds toenentoen zusenzo gebeurde ben ik er zoooooo klaar mee, wat een gemisssssss voor FHF"

Zoiets :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_146008131
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:58 schreef tombolafan het volgende:

[..]

[..]

Mensen die hier blijven roepen "oh maar ik heb ditendat gedaan voor dieendie dus ik heb iets in te brengen en sinds toenentoen zusenzo gebeurde ben ik er zoooooo klaar mee, wat een gemisssssss voor FHF"

Zoiets ja.

Heb ook genoeg gedaan in FHF en zelfs mensen in mensen in huis gehad die het even helemaal niet meer zagen zitten. Dat doe ik omdat ik dat graag doe, hoor je mij niet zo snel over want doe het graag. Kan ook gaan zitten zeuren dat spullen welke ik hier weg heb gegeven zijn verkocht. Of een volledige wagen vol spullen spoorloos zijn verdwenen. Vervelend zeker maar kan er niet echt wakker van liggen. Waar ik wel wakker van kan liggen zijn DM's dat moet je echt niet aan hem/haar geven want dat verdient zij niet omdat... En ja over mij is er ook genoeg geluld geweest en ben mij daar behoorlijk bewust van. Niet doen roddelen en halfdooie paarden uit de gracht trekken ben ik niet zo van. Aan de andere kant zou ik dan weer vaker eens mij bekje meten opentrekken als dat gebeurt, maar echt storen eraan kan ik niet.

Zo... weer 1 minuut van mijn leven erin gestopt wat heb ik er toch vele voor over niet? :+
  maandag 27 oktober 2014 @ 20:12:53 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146008155
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:58 schreef tombolafan het volgende:

Nou, het is dan iig fijn dat de grond van de irritatie bevestigd wordt, zelfkennis is immers een groot goed.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 27 oktober 2014 @ 20:12:55 #8
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_146008159
Ik heb altijd heel erg genoten van het maken en weggeven van de kerstpakketten. Hier zijn de pakketten ook nog eens afgehaald, dat was helemaal tof _O_
En de reacties achteraf O+
Daarnaast al die leuke initiatieven, het wat voor elkaar over hebben.
Nu alleen nog een stukje tolerantie en we zijn een heel eind ;)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_146008325
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, het is dan iig fijn dat de grond van de irritatie bevestigd wordt, zelfkennis is immers een groot goed.
_O_
pi_146008359
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:12 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb altijd heel erg genoten van het maken en weggeven van de kerstpakketten. Hier zijn de pakketten ook nog eens afgehaald, dat was helemaal tof _O_
En de reacties achteraf O+
Daarnaast al die leuke initiatieven, het wat voor elkaar over hebben.
Nu alleen nog een stukje tolerantie en we zijn een heel eind ;)
Het is ook gewoon leuk om dingen weg te geven O+ Maar goed, door al het gedoe krijg je dus angst dat je gift niet goed terechtkomt ofzo...
pi_146009237
Mijn bek viel open bij het lezen van een aantal posts, echt,kom op zeg, jullie doelen nu maar weer eens op mij? Hoe zielig en stoer, ik heb me nooit fier gemaakt op al die enorme hoeveelheid spullen die ik via FHF heb weggegeven en nu ben ik ineens de schopbal? Hij is lekker .
Geeft het gehalte van FHF aan, je mag alles weggeven maar commentaar op wat later een uitzuiger bleek mag niet? Ik vond het weggeven ook superleuk en dat ging altijd vanuit het hart en ik vind niet dat ik dit verdien, ik heb er van genoten maar mag geen beetje kritiek geven op wat FHF kapot heeft gemaakt? Dat valt nogal behoorlijk pijnlijk en nogal stevig. bedankt hoor :{w .
pi_146009533
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:34 schreef knoblaucha6 het volgende:
Mijn bek viel open bij het lezen van een aantal posts, echt,kom op zeg, jullie doelen nu maar weer eens op mij? Hoe zielig en stoer, ik heb me nooit fier gemaakt op al die enorme hoeveelheid spullen die ik via FHF heb weggegeven en nu ben ik ineens de schopbal? Hij is lekker .
Geeft het gehalte van hier weer aan, je mag alles geven maar commentaar op wat later uitzuigers bleken mag niet? :r
Het gaat er meer om dat je in het verleden al vaker hebt geroepen dat je zoveel te geven hebt maar het niet meer hier geeft :) En lees ff terug, Yvonne geeft zelf ook aan dat bepaalde users niet meer zo geliefd zijn etc...

Dat heeft allemaal totaal geen zin (net als voor de 1000ste keer roepen dat je er nu echt klaar mee bent en weggaan)
pi_146009872
Tja, in dat facebookkliekgroepje is het sinds de dood van de SC ook één roddelrubriek , dat weet ik want er is er altijd één die het mij ook laat weten.
Voor hier ben ik er zo klaar mee weer eens de pisang te zijn (en ik ben niet de enige pisang, julie halen er meer over de tong, hoe triest en dat terwijl ik tenminste eerlijk durf te zij tegen dat eeuwige gekwijl onderling dat i inderdaad de account wegga halen. ik verdom het jullie pestgeval te blijven in jullie o zo kneuterige kliekje :')
pi_146009947
quote:
Geeft het gehalte van FHF aan, je mag alles weggeven maar commentaar op wat later een uitzuiger bleek mag niet? Ik vond het weggeven ook superleuk en dat ging altijd vanuit het hart en ik vind niet dat ik dit verdien, ik heb er van genoten maar mag geen beetje kritiek geven op wat FHF kapot heeft gemaakt? Dat valt nogal behoorlijk pijnlijk en nogal stevig. bedankt hoor :{w .
Jij mag kritiek hebben (neem ik aan) maar anderen mogen ook kritiek hebben toch?

Er zijn nu eenmaal mensen die zichzelf zo op de borst kloppen omdat ze zoveel hebben bijgedragen aan FHF dat ze denken dat ze alle wijsheid in pacht te hebben wat ook deels bijdraagt aan het verzieken van FHF
pi_146010049
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
Tja, in dat facebookkliekgroepje is het sinds de dood van de SC ook één roddelrubriek , dat weet ik want er is er altijd één die het mij ook laat weten.
Voor hier ben ik er zo klaar mee weer eens de pisang te zijn (en ik ben niet de enige pisang, julie halen er meer over de tong, hoe triest en dat terwijl ik tenminste eerlijk durf te zij tegen dat eeuwige gekwijl onderling dat i inderdaad de account wegga halen. ik verdom het jullie pestgeval te blijven in jullie o zo kneuterige kliekje :')
Hahahahaha je moet je bron dan toch echt eens vernieuwen _O-
roddelrubriek? over jou praten? kliekje?

:')
pi_146010154
Girls, get a room :{
  maandag 27 oktober 2014 @ 20:53:30 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146010244
Nou volgens mij is FHF primair kapotgemaakt met de volgende 2 zinnen.
"Kijk eens hoe fantastisch ik geholpen heb"
en
"Wat een asociale graaiers, het zijn altijd dezelfden"

En die twee zinnen kun je op een heleboel personen plakken, maar het feit dat mensen dat deden en kennelijk blijven doen heeft het subforum vooral kapotgemaakt.

Wie de schoen past trekt hem maar aan, en als hij niet past is er vast wel een gegadigde voor, indien het een beetje een gangbare maat en leuk modelletje is, liefst ook nog een fatsoenlijk merk.
Je Scapinootjes mag je wat mij betreft linea recta in de kliko gooien.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_146010298
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:52 schreef Queller het volgende:
Girls, get a room :{
je hebt gelijk, sorry :@

quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:53 schreef Leandra het volgende:
Nou volgens mij is FHF primair kapotgemaakt met de volgende 2 zinnen.
"Kijk eens hoe fantastisch ik geholpen heb"
en
"Wat een asociale graaiers, het zijn altijd dezelfden"

En die twee zinnen kun je op een heleboel personen plakken, maar het feit dat mensen dat deden en kennelijk blijven doen heeft het subforum vooral kapotgemaakt.

Dat denk ik ook :Y Maar de vraag is eigenlijk hoe we het weer goed krijgen nu -O-
pi_146010322
quote:
Ik weet gewoon niet wat je hoopt te bereiken met je posts.
Complimenten om wat je hebt bijgedragen? Of heb je het gevoel dat dit maakt dat jouw mening ook meetelt, wat anders niet zo zou zijn?
Bijval bij het noemen van bepaalde users die je noemt en die een slechte naam hebben op FHF? Zo nee, waarom haal je het dan op?
Nog maar weer eens met z'n allen kotsen op alles wat is misgegaan? Zo nee, zie vraag 2. De mensen die ik hier zie meeposten weten echt wel van de hoed en de rand, daarvoor hoef je de zaken uit het verleden ook niet te benoemen.

En hoe gaat dat helpen om FHF weer op de rails te krijgen?

Je wordt hier vast weer boos om en gaat het zien als een aanval, maar zo bedoel ik het écht niet. Ik snap gewoon niet hoe het grootste deel van de inhoud van je posts bijdraagt aan het oplossen van de kwestie 'FHF wat niet goed loopt'. Ik kan ook een bak ellende open trekken maar dat doe ik niet. Want daarmee zou ik weer de focus leggen op het verleden en zaken die daar zijn gebeurd, terwijl ik denk (mijn mening, mag je het mee eens zijn of niet) dat het beter is om naar de toekomst te kijken.
  maandag 27 oktober 2014 @ 20:57:13 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146010454
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:54 schreef tombolafan het volgende:

Dat denk ik ook :Y Maar de vraag is eigenlijk hoe we het weer goed krijgen nu -O-
Ik denk om te beginnen door geen dingen meer uit de sloot te trekken, en alles wat stinkt mag er wat mij betreft blijven liggen.... zand erover en je hebt nergens last meer van.

Dan hebben we een mooie ingepolderde sloot, en nemen we dat vlakke landschap als nieuw begin.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_146010487
Kunnen mensen die elkaar om welke reden dan ook niet liggen elkaar beter niet gewoon volledig negeren? Voor schermen, en achter schermen?
pi_146010501
quote:
Waar komt dit nu weer vandaan? :o

Anywho, tante Queller heeft gelijk, is niet voor hier, dus ik ga niet eens beginnen om hierover met je in dialoog te gaan in dit topic.
pi_146010565
Okee als ik mee zou mogen denken over hoe FHF te redden:

* 1 of liever zelfs 2 extra mods
* de kerstpakkettenactie meteen opstarten (je zorgt dat de mods feeling krijgen met de users, en het is gewoon leuk O+ )
* heel strak modereren op alles wat niet FHF is (buurvrouw van zusje, enquete over onzindingen) etc.

Vanuit de rest van FOK! forum ook steun (als in acties doorlinken als het raakvlakken heeft met je subforum etc)

:7
  maandag 27 oktober 2014 @ 21:02:41 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146010765
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:59 schreef tombolafan het volgende:
Okee als ik mee zou mogen denken over hoe FHF te redden:

* 1 of liever zelfs 2 extra mods
* de kerstpakkettenactie meteen opstarten (je zorgt dat de mods feeling krijgen met de users, en het is gewoon leuk O+ )
* heel strak modereren op alles wat niet FHF is (buurvrouw van zusje, enquete over onzindingen) etc.

Vanuit de rest van FOK! forum ook steun (als in acties doorlinken als het raakvlakken heeft met je subforum etc)

:7
^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
  Forum Admin maandag 27 oktober 2014 @ 21:03:51 #25
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_146010833
quote:
Het zuur gehalte is weer lekker in deze FB topics, wat mij betreft mag een groot deel van de 'oude' garde die de glorietijd van voor mijn modperiode zichzelf eens goed in de spiegel kijken en zij die zonder zonde zijn moge de eerste steen werpen. Wat een belachelijk gedoe dat men hier wel even komt vertellen wie er wel en niet door de ballotage komt om iets te mogen aanbieden/vragen in FHF.
Het liefst legt men wel even je hele hebben en houwen langs een de morele gutmensch meetlat om te bepalen of iemand wel noodruftig genoeg is. Beetje hier de schone schijn ophouden en zogenaamd positief kritiek geven en de boel verder onder schijten met steken onder water en lekker in het facebookgroepje lachen onder het genot van een wijntje.

Waar FHF het meest mee geholpen is als dit groepje notoire zeikerds hier eens mee ophoudt en gewoon constructief mee gaat helpen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')