Propjes? Waarom zou je daar op vallen danquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:19 schreef Gray het volgende:
Misschien lijken die niet zoveel op propjes?
M'n moeder is een propje.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:00 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Propjes? Waarom zou je daar op vallen dan
Ik sluit me bij jou aan. Wat ik zelf ook leuk vind staan bij vrouwen zijn ballerina's.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:12 schreef TheMechanic het volgende:
Vanuit mijn omgeving hoor ik vaak dat mannen het aantrekkelijk vinden als vrouwen hakken dragen. Ik kan mezelf hier niet helemaal in vinden. Het liefst zie ik gewoon vrouwen lopen op vans, nikes, enz. Toch ben ik een van de weinigen blijkbaar.
Als ik iets een instant afknapper vind dan is het een vrouw op gympies (Niets "sneaker". Stront blijft stront, ook als je het "uitwerpselen" noemt). Heb je keuze uit 1000 soorten schoenen, ga je voor de meest infantiele soort...quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:58 schreef ChickenMan het volgende:
Sneakers bij vrouwen zijn 100 keer geiler.
Yeah.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:39 schreef Azorius het volgende:
[..]
Ik sluit me bij jou aan. Wat ik zelf ook leuk vind staan bij vrouwen zijn ballerina's.
quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:21 schreef datismijnmening het volgende:
Hakken![]()
Hoge![]()
Waardoor vrouwen lange benen, ronde bips en swingende heupen krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.zie.nl/video/m1nzb1wf7l11quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:07 schreef Ceecee het volgende:
Accentueert de benen en doet elegant lopen
Hahaha, je usericon icm dit topicquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:06 schreef Truffeldoos het volgende:
[..]
Groene ogen
Ja, soms mag ik me wel wat vrouwelijker kleden. Loop momenteel alleen in hoodies rond omdat ze lekker zitten en warm zijn.
Draag wel make-up hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
Houding word anders.
Bips meer naar achteren. Rechtere rug. Borsten meer vooruit.
Dus logisch. Slotje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |