abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146005477
De ene dopehead die de ander de maat neemt...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_146005999
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:09 schreef CoolGuy het volgende:
Hahaha wat een paupertopic. En het drama, het dráma dat er bij komt kijken. Snot dit dat, bidden, ik verdien je niet blabla, een film is er niks bij :D
pi_146006658
Trouble in Tokkie-town...
  Moderator maandag 27 oktober 2014 @ 19:48:43 #129
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_146006966
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 17:30 schreef kloontientien het volgende:
Goed, het verandert in een KLB topic.

Bedankt allemaal, fijne avond.
Haha, je krijgt gewoon niet de reacties die je wil en dus taai je af. Mooi man. Met je perfecte relatie. En je cokehead boyfriend. :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_146008767
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:45 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dus een man probeert haar aan te randen/ te verkrachten en haar reactie is die week er op terug te gaan naar die plek om vervolgens gezellig met de vriendin van die man naar huis te gaan?

Oke...
Dit ook echt. Als je mij aanrandt ga ik naar de politie en hoor je niets meer van me zonder het bijzijn van een advocaat.

En ik wil het niet bagatelliseren want als dat serieus echt gebeurd is, gaat het veel te ver. Maar ik heb mijn twijfels of het echt zo gebeurd is.
"Pools are perfect for holding water"
pi_146008814
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 17:16 schreef kloontientien het volgende:
Grappig, voordat we snoven had een vaag persoon eens een halfie bij ons laten liggen op tafel, maar die persoon was daarna niet meer te traceren.

Die heeft heel lang bij ons gelegen, maar toen ons nichtje begon te kruipen hebben we het gewoon voor de lol buiten in de wind geflikkerd. En maar lachen om alle junkies die het zouden zien... :')
Ja, haha, super grappig ook echt.

Ik mag hopen dat je dit zo weg lacht (wat niet echt lukt) omdat je zelf al door hebt dat het eigenlijk verschrikkelijk triest is?
"Pools are perfect for holding water"
pi_146009145
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:07 schreef peterkailey het volgende:

[..]

Bullshit. Als je drugs gebruikt wil je gewoon knuffelen en lichamelijk contact. Of wil je zeggen dat hij voor je neus z'n lul eruit heeft getrokken en in haar gezicht heeft geslagen?
_O-
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_146009210
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 17:16 schreef kloontientien het volgende:
Die heeft heel lang bij ons gelegen, maar toen ons nichtje begon te kruipen hebben we het gewoon voor de lol buiten in de wind geflikkerd. En maar lachen om alle junkies die het zouden zien...
Herkenbaar, TS! Bij mij staan ook altijd hordes junkies voor de deur die dan zien dat ik halfies het raam uit flikker :D :D Lachen!

Maar eh, serieus. Kappen met die drugs en misschien wat realiteitszin aanschaffen. En verder gaan met de relatie, want jullie probleem ligt echt heel ergens anders dan dat aan een andere vrouw proberen te zitten oiv drugs.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146009743
Ah, de kloon van Myrr :)

Ik zou het gewoon aanhouden want hij heeft bekend ook.
Kappen met die drugs en 1x per maand een feestje, of alleen mey Awakenings ofzo. Komt alles goed :Y
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_146009990
Fok beschermt altijd mannen
Dumpen.

En hulp zoeken.
pi_146010117
quote:
7s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:48 schreef emmyemmy het volgende:
Fok beschermt altijd mannen
Dumpen.

En hulp zoeken.
Hoezo? Hij deed waus maar ze hadden wat geslikt. Zij was ook onder invloed..

Dus wat?
pi_146010150
quote:
5s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hoezo? Hij deed waus maar ze hadden wat geslikt. Zij was ook onder invloed..

Dus wat?
Ah, dus als een meisje heel erg dronken is mag ze best met andere mannen flirten en betasten

En zij was ook onder invloed ja, maar kon zich blijkbaar wel gedragen.
pi_146010172
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:44 schreef Godshand het volgende:
Ah, de kloon van Myrr :)

Ik zou het gewoon aanhouden want hij heeft bekend ook.
Kappen met die drugs en 1x per maand een feestje, of alleen mey Awakenings ofzo. Komt alles goed :Y
Wut?
pi_146010667
Wtf niemand die TS begrijpt?! echt :')

Gare mensen hier, vind haar helemaal geen dramaqueen is haar goed recht gewoon al die ophef. wel een reden om te kappen met de drugs voor hem want hij kan blijkbaar allemaal niet handelen.....

Btw hij had ook gewoon aan haar (ts) kunnen zitten. :S
Whatever.
pi_146010714
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:51 schreef emmyemmy het volgende:

[..]

Ah, dus als een meisje heel erg dronken is mag ze best met andere mannen flirten en betasten

En zij was ook onder invloed ja, maar kon zich blijkbaar wel gedragen.

idd
Whatever.
pi_146010754
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:34 schreef Isabeau het volgende:
Herkenbaar, TS! Bij mij staan ook altijd hordes junkies voor de deur die dan zien dat ik halfies het raam uit flikker Lachen!
Ja, lachen totdat iemands hondje het op likt.
pi_146010890
Als ik ts was zou ik direct een einde maken aan de relatie, dit wil je niet.
pi_146011074
quote:
10s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:52 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Wut?
Ze kan hem toch vergeven?

En ja het is overduidelijk Myrr man.
Zich intelligent noemend en denken WO te kunnen gaan doen. Iets visueels studeren en aan de pillen zitten. Plus 24 jaar klopt ook nog. Hoef je geen grote Sherlock voor te zijn...
pi_146011093
quote:
7s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:07 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ze kan hem toch vergeven?

En ja het is overduidelijk Myrr man.
Zich intelligent noemend en denken WO te kunnen gaan doen. Iets visueels studeren en aan de pillen zitten. Plus 24 jaar klopt ook nog. Hoef je geen grote Sherlock voor te zijn...
Ja het ging idd om 't kloon gedeelte.
pi_146011398
Ik zou het ook niet uitmaken maar ik zou er wel langggggggggggg meezitten en het zou ook nooit meer als voorheen worden de komende tijd, moet er echt uitslijten. Is gewoooooooooon te erg respectloos tegenover ts en de ts haar vriend heeft haar voor schut gezet tegenover de WEL eerlijke dame. Gewoon ruggengraatloos.(denk je ook een vriend te hebben) Dus allemaal extra lullig voor TS. Stel dat de dame er allemaal mee in was gegaan dan was sowieso compleet uit de hand gelopen. Dus deze dame had wel klasse w/

En zeker na het hebben van goede relatie wel een harde klap, andere kant misschien is het waarschuwing van bovenaf dat jullie beiden moeten kappen met drukks voor dat echt uit de hand loopt. Dus ja het leven is niet altijd een feestje :(
Whatever.
  maandag 27 oktober 2014 @ 21:31:36 #146
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_146012575
Drugs/alcohol is absoluut geen excuus. Wél een reden. En iedereen die nu komt met 'als je echt van iemand houdt dan doe je nooit iets met een ander, maakt niet uit hoeveel drank en drugs' is nog nooit lam/waus genoeg geweest. :')

Die gast heeft spijt, heeft z'n excuses aan haar aangeboden (wat opzich best wel netjes is!) maar vervolgens pak je hem op dat hij niet reageert als zij zegt dat jij er gewoon bij zat. :') Lieve TS, ik krijg het idee dat je ook een beetje aan het zoeken bent naar een reden om alles erger te maken.

Super vervelend dat hij dit gedaan heeft en ik wens je heel veel succes met het uitvogelen wat je verder nog wilt. Vergeet niet te relativeren. ^O^
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 02:29:24 #147
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_146022156
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:09 schreef kloontientien het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet echt volledig verteld.

Hij probeerde onder de tafel gewoon naar haar kut te grijpen steeds. toen ze naar de wc ging, is hij achter haar aan gelopen en heeft haar gewoon van de pot af proberen te trekken terwijl ze aan het plassen was.

Dit alles ook gewoon in mijn bijzijn, alleen was ik zo naar de klote dat ik niets doorhad.
Helemaal van de pot gerukt met andere woorden. :')
Hallon!
pi_146022311
Er gaat een wereld voor me open bij dit soort topics.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_146022853
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 03:41 schreef Lyrebird het volgende:
Er gaat een wereld voor me open bij dit soort topics.
Dat heb ik wel vaker op FOK!. Ik heb hier dingen geleerd die ik nooit had willen weten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146024241
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 17:21 schreef kloontientien het volgende:

[..]

Haha, nee. Hij weet wel dat ik dit topic heb geopend, heeft dit forum ook wel een paar keer doorgebladerd maar heeft geen behoefte om zich op dit forum te begeven (mensen die elkaar continu proberen te dissen, ridderen, pubers, taalnazi's, betweters, autisten). Terecht, ik ga er zelf ook maar mee kappen.
Ik wilde nog wel een heel betoog gaan houden.. :{

Dan kan er net zo goed een slotje op is het niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')