quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:09 schreef CoolGuy het volgende:
Hahaha wat een paupertopic. En het drama, het dráma dat er bij komt kijken. Snot dit dat, bidden, ik verdien je niet blabla, een film is er niks bij
Haha, je krijgt gewoon niet de reacties die je wil en dus taai je af. Mooi man. Met je perfecte relatie. En je cokehead boyfriend.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:30 schreef kloontientien het volgende:
Goed, het verandert in een KLB topic.
Bedankt allemaal, fijne avond.
Dit ook echt. Als je mij aanrandt ga ik naar de politie en hoor je niets meer van me zonder het bijzijn van een advocaat.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus een man probeert haar aan te randen/ te verkrachten en haar reactie is die week er op terug te gaan naar die plek om vervolgens gezellig met de vriendin van die man naar huis te gaan?
Oke...
Ja, haha, super grappig ook echt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:16 schreef kloontientien het volgende:
Grappig, voordat we snoven had een vaag persoon eens een halfie bij ons laten liggen op tafel, maar die persoon was daarna niet meer te traceren.
Die heeft heel lang bij ons gelegen, maar toen ons nichtje begon te kruipen hebben we het gewoon voor de lol buiten in de wind geflikkerd. En maar lachen om alle junkies die het zouden zien...
quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:07 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Bullshit. Als je drugs gebruikt wil je gewoon knuffelen en lichamelijk contact. Of wil je zeggen dat hij voor je neus z'n lul eruit heeft getrokken en in haar gezicht heeft geslagen?
Herkenbaar, TS! Bij mij staan ook altijd hordes junkies voor de deur die dan zien dat ik halfies het raam uit flikkerquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:16 schreef kloontientien het volgende:
Die heeft heel lang bij ons gelegen, maar toen ons nichtje begon te kruipen hebben we het gewoon voor de lol buiten in de wind geflikkerd. En maar lachen om alle junkies die het zouden zien...
Hoezo? Hij deed waus maar ze hadden wat geslikt. Zij was ook onder invloed..quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:48 schreef emmyemmy het volgende:
Fok beschermt altijd mannen
Dumpen.
En hulp zoeken.
Ah, dus als een meisje heel erg dronken is mag ze best met andere mannen flirten en betastenquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoezo? Hij deed waus maar ze hadden wat geslikt. Zij was ook onder invloed..
Dus wat?
Wut?quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:44 schreef Godshand het volgende:
Ah, de kloon van Myrr
Ik zou het gewoon aanhouden want hij heeft bekend ook.
Kappen met die drugs en 1x per maand een feestje, of alleen mey Awakenings ofzo. Komt alles goed
iddquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:51 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Ah, dus als een meisje heel erg dronken is mag ze best met andere mannen flirten en betasten
En zij was ook onder invloed ja, maar kon zich blijkbaar wel gedragen.
Ja, lachen totdat iemands hondje het op likt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:34 schreef Isabeau het volgende:
Herkenbaar, TS! Bij mij staan ook altijd hordes junkies voor de deur die dan zien dat ik halfies het raam uit flikker Lachen!
Ze kan hem toch vergeven?quote:
Ja het ging idd om 't kloon gedeelte.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze kan hem toch vergeven?
En ja het is overduidelijk Myrr man.
Zich intelligent noemend en denken WO te kunnen gaan doen. Iets visueels studeren en aan de pillen zitten. Plus 24 jaar klopt ook nog. Hoef je geen grote Sherlock voor te zijn...
Helemaal van de pot gerukt met andere woorden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:09 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet echt volledig verteld.
Hij probeerde onder de tafel gewoon naar haar kut te grijpen steeds. toen ze naar de wc ging, is hij achter haar aan gelopen en heeft haar gewoon van de pot af proberen te trekken terwijl ze aan het plassen was.
Dit alles ook gewoon in mijn bijzijn, alleen was ik zo naar de klote dat ik niets doorhad.
Dat heb ik wel vaker op FOK!. Ik heb hier dingen geleerd die ik nooit had willen weten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 03:41 schreef Lyrebird het volgende:
Er gaat een wereld voor me open bij dit soort topics.
Ik wilde nog wel een heel betoog gaan houden..quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:21 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Haha, nee. Hij weet wel dat ik dit topic heb geopend, heeft dit forum ook wel een paar keer doorgebladerd maar heeft geen behoefte om zich op dit forum te begeven (mensen die elkaar continu proberen te dissen, ridderen, pubers, taalnazi's, betweters, autisten). Terecht, ik ga er zelf ook maar mee kappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |