SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Dieptepunt van de dag:
Speciaal voor Tobi:
![]()
waarom nou toch, ik heb je toch niets misdaan.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
your an ebullyquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:35 schreef Freire het volgende:
[..]
Iam sorry for teasing you on the internet![]()
inderdaad maar ik ben nogal verslaafd aan 442quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:31 schreef Freire het volgende:
Dit is trouwens een beter ex feyenoord team
[ afbeelding ]
Edit: behalve mulder dan, die kan der niks van.![]()
haha 442rdbei, snap je m?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:36 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
inderdaad maar ik ben nogal verslaafd aan 442
Edit: behalve mulder dan.![]()
![]()
![]()
WAT IS HET OOK EEN PANISCHKUTSPEL NA DIE UPDATE MET DRIBBELEN EN VERDEDIGEN
Ga wel weer NBA doenBewoner van de Fokpool![]()
Ex ajax team kan je een aardig goed team van maken. Alleen kwa chem misschien niet zo.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
verkeerde account tedquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:38 schreef The_Eskimo het volgende:
Ga wel weer NBA doenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
huuuuquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:38 schreef The_Eskimo het volgende:
Ga wel weer NBA doen![]()
Heb ik al gedaan, in vorige topic pagina 10 ofzo.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:38 schreef over_hedge het volgende:
Ex ajax team kan je een aardig goed team van maken. Alleen kwa chem misschien niet zo.
Kan je inderdaad een goed team van maken.
Ik had er alleen boven gezet "eigen jeugd" maar daar was gek genoeg niet iedereen het mee eens.![]()
Iedereen heeft evenveel voor als nadeel van die update.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:38 schreef The_Eskimo het volgende:
Ga wel weer NBA doen
gewoon accepteren, is voor mij makkelijk want speel toch vrij laag.![]()
Ik vind hem wel tof hoor, maar ik ben wat minder gepassioneerd dan jijquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:43 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
#quotesofthescooterscootahhhh #rockpostenvoortim
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Er staat geen plaatje bijquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
je vergeet bale, beste spelert uit het spelquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:46 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Messi, Ronaldo, Ibrahimovic en Robben er omheen
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
#Teamkamikazie #kamikaziearmie #daretokami #letsdoittogetherquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:46 schreef Kamikazie het volgende:
Nog 4 potjes voor 6 punten om naar divisie 1 te gaan.
COME ON KAMIKAZIEE!!!!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha jah, nu ging het meer om die Henk en Ingrid-quotequote:Op maandag 27 oktober 2014 15:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel tof hoor, maar ik ben wat minder gepassioneerd dan jij![]()
![]()
Dit wil ik horen!quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
#Teamkamikazie #kamikaziearmie #daretokami #letsdoittogether![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)_trainingsvideo.html
Heey DS2 ik dacht dat Sietske bij de C1000 werkte?![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:46 schreef Kamikazie het volgende:
Nog 4 potjes voor 6 punten om naar divisie 1 te gaan.
COME ON KAMIKAZIEE!!!!![]()
Neem aan FUT![]()
![]()
Heb 10 seconden bekeken. Zou raken. Nu verder kijken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:49 schreef Zhano het volgende:
Heey DS2 ik dacht dat Sietske bij de C1000 werkte?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
even een fapje maken op sietskeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:55 schreef Lindgren. het volgende:
Jezus.Dat is deze chick dus.
![]()
Ik pas.
https://twitter.com/sietskevdbijl
#stalkenalslindjeKlinkt prima hoor.quote:Maakt niet uit wat je met me doet, ook al ken ik je niet zo goedAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sietske heten en dan uit Alkmaar komenquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:55 schreef Lindgren. het volgende:
Jezus.Dat is deze chick dus.
![]()
Ik pas.
https://twitter.com/sietskevdbijl
#stalkenalslindjeGeef mijn portie maar aan pjotr fikkie toefjes ernst.
Tevens zou zij in een horrorfilm bezeten zijn ofzo.![]()
Rol in oudejaarscommercial C1000quote:
huuuuuuuuuuuAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een ongelofelijk sympathieke gast is het toch.
http://www.dumpert.nl/med(...)et_nu_met_kees_.htmlhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Haar vriend heet Raynor Arkenbout
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
https://twitter.com/raynorarkenbout
Via hem dus de publiciteit opgezocht. Lekker makkelijk.Ja, zag 't ook.quote:
Huh komt ze uit alkmaar..... nooooooooquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Sietske heten en dan uit Alkmaar komenGeef mijn portie maar aan pjotr fikkie toefjes ernst.
Tevens zou zij in een horrorfilm bezeten zijn ofzo.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mensen die alleen maar rennen hebben voordeel van die hoerenpatch, mensen die dribbelen hebben nadeel van die patchquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:41 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Iedereen heeft evenveel voor als nadeel van die update.
gewoon accepteren, is voor mij makkelijk want speel toch vrij laag.
Gelukkig nog geen rare fratsen bij NBABewoner van de Fokpool![]()
Kimberley Klaver voorbij zien komenquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:01 schreef Lindgren. het volgende:
https://twitter.com/raynorarkenbout
Via hem dus de publiciteit opgezocht. Lekker makkelijk.
[..]
Ja, zag 't ook.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het dribbelen lijkt nu tenminste ergens op je kan nog steeds heerlijke dribbels inzetten maar het lukt niet meer elke keer.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:02 schreef The_Eskimo het volgende:
[..]
Mensen die alleen maar rennen hebben voordeel van die hoerenpatch, mensen die dribbelen hebben nadeel van die patch
Gelukkig nog geen rare fratsen bij NBA![]()
Dan heb je weinig NBA gespeeldquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:02 schreef The_Eskimo het volgende:
[..]
Mensen die alleen maar rennen hebben voordeel van die hoerenpatch, mensen die dribbelen hebben nadeel van die patch
Gelukkig nog geen rare fratsen bij NBA![]()
![]()
Jim Raynorquote:maar daar zal hij wel te oud voor zijn om daarnaar vernoemd te zijn.
edit. alhoewel, dat is al 16 jaar geleden, damn ik word oud.![]()
Close dribbeling of hoe dat ook heet is aardig verkracht.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het dribbelen lijkt nu tenminste ergens op je kan nog steeds heerlijke dribbels inzetten maar het lukt niet meer elke keer.
@Thad, waren mooie potjes heBewoner van de Fokpool![]()
Werkt nog steeds prima alleen nu wel bepaalde situaties en niet meer altijd.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:05 schreef The_Eskimo het volgende:
[..]
Close dribbeling of hoe dat ook heet is aardig verkracht.
@Thad, waren mooie potjes he![]()
Leuk man tegen jezelf pratenquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:05 schreef The_Eskimo het volgende:
[..]
![]()
Ja gebeurde veel in die potjesquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:05 schreef The_Eskimo het volgende:
[..]
![]()
vertel dan, wie is Eskimo?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:08 schreef ThadCastle het volgende:
Mensen die nog niet weten wie Eskimo is
en nu niet gaan haten, dat heb ik wel genoeg gezien vandaag.
Edit: laat maar ik zie het al.![]()
Teampje met Balotelli maar weer verkocht. Balo was prima en Arnautovic en Quaresma vond ik ook wel aardig, maar was geen team waarmee je echt het gevoel had dat je domineerde. 4-3-3 ligt me niet echt dit jaar. Even iets anders bedenken.. Heb nog 70k spare liggen, dus moet wel iets leuks te verzinnen zijn.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
+ de remixquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:12 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/mama_is_pleite.html![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BAZEN VAN DE CLUB !!!
http://www.dumpert.nl/med(...)leite,_de_remix.htmlhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Fucking vet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
+ de remix
http://www.dumpert.nl/med(...)leite,_de_remix.html![]()
inb4 5221quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:13 schreef Lindgren. het volgende:
Teampje met Balotelli maar weer verkocht. Balo was prima en Arnautovic en Quaresma vond ik ook wel aardig, maar was geen team waarmee je echt het gevoel had dat je domineerde. 4-3-3 ligt me niet echt dit jaar. Even iets anders bedenken.. Heb nog 70k spare liggen, dus moet wel iets leuks te verzinnen zijn.![]()
4-1-2-1-2 (2) .quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:13 schreef Lindgren. het volgende:
Teampje met Balotelli maar weer verkocht. Balo was prima en Arnautovic en Quaresma vond ik ook wel aardig, maar was geen team waarmee je echt het gevoel had dat je domineerde. 4-3-3 ligt me niet echt dit jaar. Even iets anders bedenken.. Heb nog 70k spare liggen, dus moet wel iets leuks te verzinnen zijn.![]()
ja met messi maakt het geen kut uit wat voor formatie je gebruiktquote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Maak iets in 5221quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:13 schreef Lindgren. het volgende:
Teampje met Balotelli maar weer verkocht. Balo was prima en Arnautovic en Quaresma vond ik ook wel aardig, maar was geen team waarmee je echt het gevoel had dat je domineerde. 4-3-3 ligt me niet echt dit jaar. Even iets anders bedenken.. Heb nog 70k spare liggen, dus moet wel iets leuks te verzinnen zijn.
gr gr Zhano![]()
Valt ook wel weer mee hoorquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ja met messi maakt het geen kut uit wat voor formatie je gebruikt
Ibarbo/Doumbia deden het net zo goed.![]()
4321quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:13 schreef Lindgren. het volgende:
Teampje met Balotelli maar weer verkocht. Balo was prima en Arnautovic en Quaresma vond ik ook wel aardig, maar was geen team waarmee je echt het gevoel had dat je domineerde. 4-3-3 ligt me niet echt dit jaar. Even iets anders bedenken.. Heb nog 70k spare liggen, dus moet wel iets leuks te verzinnen zijn.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wingers wat meer naar binnen ja. Zeker in 4-3-2-1 ook prima wat mogelijkheden voor de rest van het team qua builden. Even checken, thanks. Heb je er ervaring mee dit jaar?quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Bij mijn Belgen speelt het erg lekker jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wingers wat meer naar binnen ja. Zeker in 4-3-2-1 ook prima wat mogelijkheden voor de rest van het team qua builden. Even checken, thanks. Heb je er ervaring mee dit jaar?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:19 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Jouw UI werkt hypnotiserend weet je dat.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alleen met silvers (Vicente Sanchez god), maar ik vind dat elk jaar wel een fijne formatie.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wingers wat meer naar binnen ja. Zeker in 4-3-2-1 ook prima wat mogelijkheden voor de rest van het team qua builden. Even checken, thanks. Heb je er ervaring mee dit jaar?![]()
Ik speelde laatst Domination match tegen Pistons, Won de match met 3 sterren en kreeg opeens niks als rewardquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:08 schreef ThadCastle het volgende:
Mensen die nog niet weten wie Eskimo isIk ging terug naar Domination en zag daar dat de game niet gespeeld was
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wingers wat meer naar binnen ja. Zeker in 4-3-2-1 ook prima wat mogelijkheden voor de rest van het team qua builden. Even checken, thanks. Heb je er ervaring mee dit jaar?![]()
![]()
Zal thuis eens kijken.. misschien is het mijn ex.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:49 schreef Zhano het volgende:
Heey DS2 ik dacht dat Sietske bij de C1000 werkte?![]()
alle clyne beetjes helpenquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat zijn nou de beste links en recht buiten waar jullie mee gespeeld hebben onder de 100k per stuk. Cuadrado en ?![]()
Ja heb je denk ik pech gehad dat de servers eruit lagen toen je terug kwam. Heb ik (gelukkig) nooit last van gehad.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik speelde laatst Domination match tegen Pistons, Won de match met 3 sterren en kreeg opeens niks als rewardIk ging terug naar Domination en zag daar dat de game niet gespeeld was
![]()
Inderdaadquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:08 schreef ThadCastle het volgende:
Mensen die nog niet weten wie Eskimo is
Bewoner van de Fokpool![]()
Gekeken, onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zal thuis eens kijken.. misschien is het mijn ex.![]()
Welke modus is dat precies? MyTeam of heb ik het mis?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik speelde laatst Domination match tegen Pistons, Won de match met 3 sterren en kreeg opeens niks als rewardIk ging terug naar Domination en zag daar dat de game niet gespeeld was
Wel zwaar klote trouwens.![]()
Tosicquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:23 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Wat zijn nou de beste links en recht buiten waar jullie mee gespeeld hebben onder de 100k per stuk. Cuadrado en ?
edit. sowieso geen speler boven de 100k gehad behalve IF Pispool![]()
Jup is MyTeam, zo kun je packs winnenquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:24 schreef vanpers het volgende:
[..]
Welke modus is dat precies? MyTeam of heb ik het mis?
Wel zwaar klote trouwens.![]()
![]()
Danny en Promessiquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:23 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Wat zijn nou de beste links en recht buiten waar jullie mee gespeeld hebben onder de 100k per stuk. Cuadrado en ?![]()
Zeehond- of ijsbeervacht nodig?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat ben ik blij als ik zo thuis ben. Ik ben ZOOO verkouden.
100kBewoner van de Fokpool![]()
Omdat je haar stalkte ?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze haar achternaam veranderd en is ze verhuisd.![]()
MyTeamquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:24 schreef vanpers het volgende:
[..]
Welke modus is dat precies? MyTeam of heb ik het mis?
Wel zwaar klote trouwens.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Daar doelde ik niet eens op.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze haar achternaam veranderd en is ze verhuisd.![]()
![]()
Is dat hetgeen wat jij het meeste doet?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:24 schreef Freire het volgende:
[..]
Jup is MyTeam, zo kun je packs winnen
Ik ben het spel nog echt een het leren met MC.![]()
Bohh tramquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:27 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Tram bouwen met Cuadrado en Danny dus.![]()
![]()
Ik heb tot nu toe alleen nog maar MC gespeeldquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:27 schreef vanpers het volgende:
[..]
Is dat hetgeen wat jij het meeste doet?
Ik ben het spel nog echt een het leren met MC.Ben ook (nog) niet goed in NBA
![]()
Lijkt me inderdaad geen type om samen mee achter de PC te zitten met een blikje monster en een zak Doritos nee.quote:![]()
Een meisje waar je mee om ging toen je 11/12 was serieus je ex noemenquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee. Overigens is dat nu wel meer dan 10 jaar geleden.![]()
![]()
Ben nu in 7th seed. Mag ik eindelijk gold players gebruiken, alleen geen Diamond en Sapphire spelersquote:
Wil zo graag Diamond KD gebruiken, LeBron zijn jumper vind ik maar kut.![]()
Ik pas me dan gewoon aan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:28 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad geen type om samen mee achter de PC te zitten met een blikje monster en een zak Doritos nee.![]()
PSN of EA?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:31 schreef Kiid het volgende:
Vanavond weer rens maintenance. Klote zooi, kan dus niet eens spelenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daarna heb ik niks meer gedaan dus ja.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Een meisje waar je mee om ging toen je 11/12 was serieus je ex noemen![]()
Bron?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:31 schreef Kiid het volgende:
Vanavond weer rens maintenance. Klote zooi, kan dus niet eens spelen
Bewoner van de Fokpool![]()
Too weinig Konko and too much Ibarboquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:33 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Gourcuff is echt zo'n speler waar ik gauw overheen zou kijken, maar heeft echt bazenstats + 4*/5*Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jouw rechterhand is gewoon je ex want je fapt nu met links.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daarna heb ik niks meer gedaan dus ja.![]()
teringlijersquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is eerlijk, maar ook erg pijnlijk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daarna heb ik niks meer gedaan dus ja.![]()
Waar staat dat eigenlijk?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:37 schreef Freire het volgende:
Ik heb tot nu toe nog nooit last gehad van maintenance op mn PS4 #jinx![]()
Kun je wat aandacht aan je vriendin geven.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:31 schreef Kiid het volgende:
Vanavond weer rens maintenance. Klote zooi, kan dus niet eens spelenMaar diep van binnen lach ik.![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:37 schreef Freire het volgende:
Ik heb tot nu toe nog nooit last gehad van maintenance op mn PS4 #jinx![]()
Verbinding tegenstander kapot in de 81e minuut bij een stand van 2-2. Laatste wedstrijd van het seizoen en ik had nog een puntje nodig om in divisie 1 te komen.
Ik kreeg het bericht dat ik handhaving had terwijl ik volgens de puntenbalk de wedstrijd over moest spelen.![]()
![]()
Jij hebt echt al spelers van dat niveau? Of is het niet net zoals bij Fifa dat je heel wat moet handelen of winnen voor je zo'n topper kan halen?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben nu in 7th seed. Mag ik eindelijk gold players gebruiken, alleen geen Diamond en Sapphire spelers
Wil zo graag Diamond KD gebruiken, LeBron zijn jumper vind ik maar kut.![]()
Prioriteiten stellen hèquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:38 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Kun je wat aandacht aan je vriendin geven.
Maar er komt een grote update met share play en al die troep.![]()
Ik ben blij dat ik dat probleem nooit zal krijgen, ik kan dan ook niet in divisie 1 komen ooit...quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:38 schreef Ajacied7 het volgende:
Verbinding tegenstander kapot in de 81e minuut bij een stand van 2-2. Laatste wedstrijd van het seizoen en ik had nog een puntje nodig om in divisie 1 te komen.
Ik kreeg het bericht dat ik handhaving had terwijl ik volgens de puntenbalk de wedstrijd over moest spelen.
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
FUT of H2H?quote:
Gefeliciteerd, nu op naar de titel!Voor jou dezelfde vraag, FUT of H2H. Kwa topic zou ik FUT zeggen maar aangezien dat niet perse het hoofdonderwerp is toch maar even vragen.quote:![]()
Ja, ik heb zoiets gelezen. Dan kan een ander je spel overnemen o.i.d.? Kan dus zijn dat je met Fifa opeens een andere tegenstander krijgt? Of geldt het alleen voor offline gaming?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen hè
Maar er komt een grote update met share play en al die troep.Maar diep van binnen lach ik.![]()
FUT jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:43 schreef vanpers het volgende:
[..]
FUT of H2H?
Gefeliciteerd, nu op naar de titel!
[..]
Voor jou dezelfde vraag, FUT of H2H. Kwa topic zou ik FUT zeggen maar aangezien dat niet perse het hoofdonderwerp is toch maar even vragen.
Klopt, helaas niet. Ik ga zelf nooit offtopic tenzij ik in de supermarkt ben dan kan het.![]()
Mijn excusesquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
FUT ja
Klopt, helaas niet. Ik ga zelf nooit offtopic tenzij ik in de supermarkt ben dan kan het..
Ben zelf gestopt met FUT, kan me dit jaar totaal niet boeien. Ben dit jaar juist over gestapt naar Clubs, voorheen wel eens met wat vrienden gedaan maar niet echt intensief. Alleen vinden van een team of vinden van mede spelers valt niet mee. Invalwedstrijden zijn niet te doen trouwens.![]()
Geen idee eerlijk gezegd. Weet wel dat iemand op afstand dan jouw spel kan besturen. Maar of dat ook online kan?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, ik heb zoiets gelezen. Dan kan een ander je spel overnemen o.i.d.? Kan dus zijn dat je met Fifa opeens een andere tegenstander krijgt? Of geldt het alleen voor offline gaming?![]()
Je kunt ze winnen via Domination. Goeie spelers zijn een stuk makkelijker te verkrijgen dan bij FIFA ja.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:39 schreef vanpers het volgende:
[..]
Jij hebt echt al spelers van dat niveau? Of is het niet net zoals bij Fifa dat je heel wat moet handelen of winnen voor je zo'n topper kan halen?
PSN Maintenance waar staat dat? En 6u NL tijd? Dan zo maar PS4 aanzetten..![]()
Alleen via Domination? En neem aan dat je bij MT wel het hele team kan besturen?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je kunt ze winnen via Domination. Goeie spelers zijn een stuk makkelijker te verkrijgen dan bij FIFA ja.
PSN Maintenance waar staat dat? En 6u NL tijd? Dan zo maar PS4 aanzetten..
Heb nog zoveel te ontdekken in NBA.![]()
Serieus nog mensen van boven de 16 die dat spelen ja?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:51 schreef Kiid het volgende:
Volgende week weer CoD, op zich wel zin in. Weer een tijd geleden![]()
![]()
Hoe is zombie mode dit keer ?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:51 schreef Kiid het volgende:
Volgende week weer CoD, op zich wel zin in. Weer een tijd geledenHala Madrid !
Nee ook via challenges en via collections. De verhouding is daar gewoon anders. Voor een online potje MyTeam krijg je al snel 600 MT. LeBron is 90k ongeveer.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:50 schreef vanpers het volgende:
[..]
Alleen via Domination? En neem aan dat je bij MT wel het hele team kan besturen?
Heb nog zoveel te ontdekken in NBA.![]()
Clubs > FUT. Dit jaar is het verschil tussen de twee game modes nog groter geworden...quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:47 schreef vanpers het volgende:
[..]
Mijn excuses.
Ben zelf gestopt met FUT, kan me dit jaar totaal niet boeien. Ben dit jaar juist over gestapt naar Clubs, voorheen wel eens met wat vrienden gedaan maar niet echt intensief. Alleen vinden van een team of vinden van mede spelers valt niet mee. Invalwedstrijden zijn niet te doen trouwens.![]()
Yep. Als variatie op Fifa wel een vermakelijk spelquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Serieus nog mensen van boven de 16 die dat spelen ja?![]()
Klopt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:36 schreef Mandekker het volgende:
[..]
Dat is eerlijk, maar ook erg pijnlijk.![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar heb ik de lol nooit van in gezienBO1 zombies
Die van BO2 waren maar kut. Maar deze cod krijgt helemaal geen zombies
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Denk dat clubs qua gameplay niet veel beter is dan FUT... beide allerlei aids in. Alleen clubs is met meer personen, dus meestal sowieso leuker..quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Clubs > FUT. Dit jaar is het verschil tussen de twee game modes nog groter geworden...![]()
Ik heb dat echt nooit leuk gevonden, mijn broertje speelde het wel vaak.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]BO1 zombies
![]()
Ib4 verkapte ikhebeenbroertje-postquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nooit leuk gevonden, mijn broertje speelde het wel vaak.![]()
Vond het bij black ops 1 altijd wel tof met 3 vrienden zo ver mogelijk komen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nooit leuk gevonden, mijn broertje speelde het wel vaak.
Ik ga dit jaar ook wel cod kopen denk ik. Beetje rond rennen en knallen met vrienden blijft altijd wel leuk.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat laatste is ook zeker waar. Vind de gameplay ook wat fijner, je bepaalt je eigen looplijnen en laat het niet over aan de AI. Je hebt toch iets meer invloed op het spel. Beide gamemodes zitten uiteraard vol met eaids.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Denk dat clubs qua gameplay niet veel beter is dan FUT... beide allerlei aids in. Alleen clubs is met meer personen, dus meestal sowieso leuker..![]()
?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]BO1 zombies
Hala Madrid !
Achjah, welke modus niet. Gameplay lijkt inderdaar fijner doordat niet de AI maar iemand anders de looplijnen en opties kiezen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat laatste is ook zeker waar. Vind de gameplay ook wat fijner, je bepaalt je eigen looplijnen en laat het niet over aan de AI. Je hebt toch iets meer invloed op het spel. Beide gamemodes zitten uiteraard vol met eaids.![]()
Heb je het filmpje gekeken?quote:Kan hem nu niet kijken want zit op mijn werk. Maar dat gaat over 1 wave. De laatste wave waar toevallig een paar zombies in komen. Is heel wat anders dan een hele eigen zombie gamemode.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
CoD2 was leuk, daarna werd het me te druk en onoverzichtelijk ( Ok, ik faalde).
Daarna niet meer aangeraakt.![]()
Wat een ongelooflijke kutteams.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:06 schreef elshaarawy92 het volgende:
team 1(nog sparen voor cuadrado):
[ afbeelding ]
team 2:
[ afbeelding ]Bewoner van de Fokpool![]()
Er zit wel een soortgelijk modus is maar met normale mensen die je aanvallenquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb je het filmpje gekeken?Kan hem nu niet kijken want zit op mijn werk. Maar dat gaat over 1 wave. De laatste wave waar toevallig een paar zombies in komen. Is heel wat anders dan een hele eigen zombie gamemode.
Hala Madrid !
Haal Courtney Lee ! Jizzfest met hem.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee ook via challenges en via collections. De verhouding is daar gewoon anders. Voor een online potje MyTeam krijg je al snel 600 MT. LeBron is 90k ongeveer.Hala Madrid !
daarom.. het is FUT dus pacequote:Op maandag 27 oktober 2014 17:09 schreef The_Eskimo het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke kutteams.![]()
Nee is niet gelijk. De modes die er nu in komt is meer als die uit MW3quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Er zit wel een soortgelijk modus is maar met normale mensen die je aanvallen
Zombies is toch nog wel een stukje anders en leuker
Wat is er mis met dat eerste team?quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:09 schreef The_Eskimo het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke kutteams.![]()
Heb je wel eens met Pjanic gespeeld? Die heeft bij mij Hernanes uit het team gespeeld en staat nu samen met Guarín opgesteld. Persoonlijk vind ik Pjanic de beste van de drie.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:06 schreef elshaarawy92 het volgende:
team 1(nog sparen voor cuadrado):
[ afbeelding ]
team 2:
[ afbeelding ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb haar volgens mij meerdere malen uitgewoond zien worden. Echt 'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.' ja.
Dit dus.quote:
vieze hoer manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dat plaatje wel ja.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb haar volgens mij meerdere malen uitgewoond zien worden. Echt '' ja.
![]()
pics.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb haar volgens mij meerdere malen uitgewoond zien worden. Echt '' ja.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
geen idee wie dat is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Heb m ook alvast gereserveerd.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:51 schreef Kiid het volgende:
Volgende week weer CoD, op zich wel zin in. Weer een tijd geledenquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Serieus nog mensen van boven de 16 die dat spelen ja?
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Extinction in Ghosts is ook leuk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]BO1 zombies
En volgens mij komt er wel weer een soort zombies mode hoor
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
penerboksquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:21 schreef Lindgren. het volgende:
Even googlen op Little Caprice. Fap ze.![]()
![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
little caprice invullen op je favo fapsiteEchte connaisseurs.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:21 schreef Lindgren. het volgende:
Even googlen op Little Caprice. Fap ze.
Zij staat in je favolist bij xhamster?quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zoveel ken ik er gelukkig niet.
[..]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Haha volgens mij moet ik meer porno gaan kijken. De enige pornohoeren die ik zou herkennen zijn Kim Holland en Bobby Eden, daar ben ik niet trots op.![]()
DS2 een beetje Oost-Europese hoeren posten op het forum... Had ik niet van je verwacht.![]()
Ze stond hiertussen: http://www.fhm.nl/meisjes(...)hattige-meisjes.aspx
En toen was het stil.
[ Bericht 8% gewijzigd door DarkSonic2 op 27-10-2014 17:33:28 ]![]()
Dankzij jou is iedereen nu met zijn genotsknots aan het spelen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze stond hiertussen: http://www.fhm.nl/meisjes(...)hattige-meisjes.aspx
En toen was het stil.![]()
![]()
Dus.. iemand nog iets goeds uit een bronze pack gehaald? Bij mij valt het wat tegen. Alleen gisteren (of was het eergisteren?) een Findley. Buiten de standaard healing/squad fitnesses dan.![]()
Stacey niet kennenquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:26 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha volgens mij moet ik meer porno gaan kijken. De enige pornohoeren die ik zou herkennen zijn Kim Holland en Bobby Eden, daar ben ik niet trots op.![]()
DS2 een beetje Oost-Europese hoeren posten op het forum... Had ik niet van je verwacht.![]()
![]()
Tomkinsquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:41 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik speel seasons met dit team:
[ afbeelding ]
Agbonlahor is echt 'bizar' goed!#FUT13memories
![]()
Zijn aanhalingstekens je nieuwe ding?quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:41 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik speel seasons met dit team:
[ afbeelding ]
Agbonlahor is echt 'bizar' goed!![]()
Iemand een mooi team samen te stellen met cuadrado en reus? Geld speelt geen rol.
433, maakt niet uit welke variant.
Als het even kan Ramires in de selectie.![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:47 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik krijg het niet echt voor elkaar.
[ afbeelding ]
Èr is heel veel mogelijk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:53 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Misschien is dit nog wel wat.
[ afbeelding ]
Ja, als je het niet meer weet kun je altijd nog Caprice aanzetten. Net als Staceyquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:21 schreef Lindgren. het volgende:
Even googlen op Little Caprice. Fap ze.
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ziet er prima uit.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:57 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Zo maar. Als er iemand suggesties heeft, graag.
[ afbeelding ]Ik twijfel over Tevez als enige spits, maar het schijnt een baas te zijn dus ik zou 't gewoon proberen.
Check. Ik ben alleen niet zon chiellini en konko fan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Èr is heel veel mogelijk.
[ afbeelding ]![]()
?quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
In het NWS topic
DS2 is it you?
Waarom wod ik gequote in het FUT SC topic?![]()
Ik ga hem weer downloaden net als Fifa 15.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Heb m ook alvast gereserveerd.
[..]![]()
vanwege je achterlijke post, was niks persoonlijks.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:02 schreef superniger het volgende:
[..]
?
Waarom wod ik gequote in het FUT SC topic?iddquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga hem weer downloaden net als Fifa 15.vriend gaat op us account spelen dus dat wordt de versie met season pass voor 40pp
wel relaxt
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Soms belanden quotes die idioot zijn ergens anders op Fok. Zo gaan die dingen nou eenmaal.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:02 schreef superniger het volgende:
[..]
?
Waarom wod ik gequote in het FUT SC topic?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Gave avatarquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:05 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Soms belanden quotes die idioot zijn ergens anders op Fok. Zo gaan die dingen nou eenmaal.
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Dankquote:Het heeft een paar etmalen denkwerk gekost, maar ben er zelf ook erg tevreden mee
Is er iets aan pingels gewijzigd? Laatste 3 allemaal op de lat, terwijl ik ze daarvoor allemaal exact hetzelfde wel binnenschoot
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik leg de nadruk op een woord wat hier veel wordt misbruikt. Als ik stats zou mogen verdelen over een 73-rated speler zou het er ongeveer net zo uit zien als Agbonlahor.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zijn aanhalingstekens je nieuwe ding?![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik leg de nadruk op een woord wat hier veel wordt misbruikt. Als ik stats zou mogen verdelen over een 73-rated speler zou het er ongeveer net zo uit zien als Agbonlahor.dacht misschien is het net zoiets als die random HOOFDLETTERS
![]()
Veelgebruikt woord?quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik leg de nadruk op een woord wat hier veel wordt misbruikt. Als ik stats zou mogen verdelen over een 73-rated speler zou het er ongeveer net zo uit zien als Agbonlahor.Zo bizar vaak wordt dat hier ook weer niet genoemd.
aydin hazard. goeie voetballer man.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:29 schreef Tobi-wan het volgende:
DS2, waarom verkoopt dit?
[ afbeelding ]
Heb echt zoveel Turkse speler gediscard...hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
toernooiiii suffe, heeft ie al 6 keer gezrgd ofzoquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:29 schreef Tobi-wan het volgende:
DS2, waarom verkoopt dit?
[ afbeelding ]
Heb echt zoveel Turkse speler gediscard...![]()
Had wel gezien dat hij zei dat turkse spelers goed verkopen, maar wist niet dat het door een toernooi kwam.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
toernooiiii suffe, heeft ie al 6 keer gezrgd ofzo![]()
Xbox onlyquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
toernooiiii suffe, heeft ie al 6 keer gezrgd ofzo
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zelfs ik weet het, en het is alleen op Xboxquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Had wel gezien dat hij zei dat turkse spelers goed verkopen, maar wist niet dat het door een toernooi kwam.![]()
![]()
![]()
Fantastischquote:![]()
Kleine sample maar benzema en vargas voelen alletwee wel heel soepel aanlerra is ook een koning
![]()
Sinds wanneer is er verschil tussen toernooien op xbox en ps? Turks toernooi op xbox en Marokaans toernooi op ps?quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zelfs ik weet het, en het is alleen op Xbox![]()
![]()
Die CPU cheese met And1
Hala Madrid !
Geen idee, maar je kan een legends shot (quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er verschil tussen toernooien op xbox en ps? Turks toernooi op xbox en Marokaans toernooi op ps?) en 2k coins winnen op de Xbox.
![]()
Was vorig jaar ook al. Wel alleen als er legends involved waren. Er waren speciale offline legends cups waar je een 25k pack kreeg ook lange tijd.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er verschil tussen toernooien op xbox en ps? Turks toernooi op xbox en Marokaans toernooi op ps?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vanavond IF Fer of IF Vargas jongens. Dan weten jullie het vast.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De IF's komen woensdag pas Tim. Niet vanavondquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:50 schreef Tim86 het volgende:
Vanavond IF Fer of IF Vargas jongens. Dan weten jullie het vast.
hee bitter, ik zie je balquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De IF's komen woensdag pas Tim. Niet vanavond![]()
Ik hoop eigenlijk dat QPR een keer wint.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:50 schreef Tim86 het volgende:
Vanavond IF Fer of IF Vargas jongens. Dan weten jullie het vast.![]()
Ik twijfelde nog tussen de bitterbal en een heel bittergarnituur. Ik vond het laatste toch iets te uitbundig.quote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
hey bitterbal lust je ook bamihappies hahahahaquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:54 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog tussen de bitterbal en een heel bittergarnituur. Ik vond het laatste toch iets te uitbundig.
gr gr maverAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
HAHAHAHA mooi mooiquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hey bitterbal lust je ook bamihappies hahahaha
gr gr maver![]()
Of bitter lemon.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:54 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog tussen de bitterbal en een heel bittergarnituur. Ik vond het laatste toch iets te uitbundig.![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
gr gr maver
quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
gr gr maverquote:
Ze hebben het omgedraaid...quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er verschil tussen toernooien op xbox en ps? Turks toernooi op xbox en Marokaans toernooi op ps?faalers.
Turkstation en Mocrobox.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gestraft door God.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben nu zo verkouden dat ik niet eens iets proef als ik Doritos eet.![]()
Ok. Beterschap. Zo, aandacht gegeven.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben nu zo verkouden dat ik niet eens iets proef als ik Doritos eet.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ik voelde me al niet goed en nu moet ik helemaal overgeven.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:10 schreef Lindgren. het volgende:
Deze is voor jou, DS2.![]()
94' minuut en dan zo de winnende maken.![]()
Proef je de jizz ook niet. #winwinquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben nu zo verkouden dat ik niet eens iets proef als ik Doritos eet.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waarom staat de score zo verpauperd links in het scherm?quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:10 schreef Lindgren. het volgende:
Deze is voor jou, DS2.![]()
94' minuut en dan zo de winnende maken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Haha lekker omgekeerd eten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik voelde me al niet goed en nu moet ik helemaal overgeven.
Ik hoop dat je over je fifa schijfje heen kotst.![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha lekker omgekeerd eten.
Ik hoop dat je over je fifa schijfje heen kotst.
Haha echt grappig man. Maar ik ben niet zo dom om dat te doen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee jij slaat hem liever stukquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Haha echt grappig man. Maar ik ben niet zo dom om dat te doen.![]()
![]()
in soviet russia, xbox hit you!quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
1x sloeg ik op de Xbox ja. Dat was heel dom. Maar nu doe ik dat niet meer.![]()
Reemi:
http://wefut.com/en/player/7064
Deze speler speelt bij Bursaspor (ook in FUT), niet bij Sochaux. Futhead heeft het ook fout
Hij zal waarschijnlijk een IF krijgen, scoorde een hattrick.![]()
Als je enige talent je dikke anjer is en daar maak je miljoenen mee doe je 't toch wel aardig.quote:
Ik baal dat ik met een dikke 30+ cm anaconda ben geboren.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je enige talent je dikke anjer is en daar maak je miljoenen mee doe je 't toch wel aardig.
Iddquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik baal dat ik met een dikke 30+ cm anaconda ben geboren.![]()
daar valt anders prima geld mee te verdienenquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik baal dat ik met een dikke 30+ cm anaconda ben geboren.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
daar valt anders prima geld mee te verdienenJa ik wil wel graag in klasse pr0n spelen.. niet zo'n goedkope don en ad neuken een lelijke nederlandse "milf" film.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:03 schreef Lindgren. het volgende:
Beetje Little Caprice als een Shashlik prepareren.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
zo'n vuige schoonmaakster met een lubberkut en een vaal AZ-sjaaltjequote:Op maandag 27 oktober 2014 20:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Ja ik wil wel graag in klasse pr0n spelen.. niet zo'n goedkope don en ad neuken een lelijke nederlandse "milf" film.![]()
![]()
Merciquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:56 schreef DutchSL het volgende:
Reemi:
http://wefut.com/en/player/7064
Deze speler speelt bij Bursaspor (ook in FUT), niet bij Sochaux. Futhead heeft het ook fout
Hij zal waarschijnlijk een IF krijgen, scoorde een hattrick.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zoiets ja.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
zo'n vuige schoonmaakster met een lubberkut en een vaal AZ-sjaaltje![]()
Of Don en Ad neuken een tiener (met 40 levervlekken en een gerimpelde hand).Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
wist niet dat sunset overdrive een xbox exclusive zou zijn
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Gast, beetje respect voor Tim zn moeder.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zoiets ja.![]()
Of Don en Ad neuken een tiener (met 40 levervlekken en een gerimpelde hand).![]()
je bent wel op dreef zegquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gast, beetje respect voor Tim zn moeder.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Pokal cup (online)
Exact no of Bundesliga + Bundesliga 2. players: 11 in squad's starting 11
4kAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk herken ik een nummer dat ze spelen bij VI.
?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mwah ze hebben betere maar wel een goed nummer.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nee, ze speelden White Room van Cream.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nee, ze speelden White Room van Cream.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
klein pieleke voor zo veel white creamquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jeuj, achtergrondkleuren instellenquote:Kon bij de PS3 vanaf dag 1 toch?
![]()
Jup.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jeuj, achtergrondkleuren instellenKon bij de PS3 vanaf dag 1 toch?
alleen die Youtube functie is wel tof.
Iemand hier die een Iphone 5 heeft? Ik kan er eentje van een vriend over nemen, zo goed als nieuw, een witte met 16gb voor 250 euro. Heb zelf altijd een Samsung gehad maar wil zo'n iphone wel eens proberen.![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:43 schreef WezepAFCA het volgende:
Iemand hier die een Iphone 5 heeft? Ik kan er eentje van een vriend over nemen, zo goed als nieuw, een witte met 16gb voor 250 euro. Heb zelf altijd een Samsung gehad maar wil zo'n iphone wel eens proberen.5S dan.
Ik zou sowieso voor een Samsung gaan.
Oke! Tof!quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:43 schreef WezepAFCA het volgende:
Iemand hier die een Iphone 5 heeft? Ik kan er eentje van een vriend over nemen, zo goed als nieuw, een witte met 16gb voor 250 euro. Heb zelf altijd een Samsung gehad maar wil zo'n iphone wel eens proberen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: