Damn. Niet bij stilgestaan .quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:32 schreef ems. het volgende:
Weet je zeker dat de borsten en vagina geen CGI zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 november 2014 16:50 schreef Lavenderr het volgende:
Zo 'traint' IS kinderenCr(isis) child actorsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betere kind acteurs dan wat je tegenwoordig in series en films vind.
of... gewoon CGI..![]()
Tijdje geleden docu gezien waarbij een belgische IS strijder aan het woord was, duidelijk hoe je zag hoe zijn zoontje gemanipuleerd werd, het zelfde geld voor de ingenomen steden door de IS, ze komen vriendelijk over maar owee als je maar 1 foutje maakt.
Sharia wetten, zelfs nog strenger dan in Iran, vind je gek dat zelfs dat land zo tegen de IS heeft gekeerd.Er staat nog een vraag voor u open!!
Men werft nog steeds in Europa:quote:Op woensdag 26 november 2014 17:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Cr(isis) child actors
Betere kind acteurs dan wat je tegenwoordig in series en films vind.
of... gewoon CGI..![]()
Tijdje geleden docu gezien waarbij een belgische IS strijder aan het woord was, duidelijk hoe je zag hoe zijn zoontje gemanipuleerd werd, het zelfde geld voor de ingenomen steden door de IS, ze komen vriendelijk over maar owee als je maar 1 foutje maakt.
Sharia wetten, zelfs nog strenger dan in Iran, vind je gek dat zelfs dat land zo tegen de IS heeft gekeerd.
Dat geldt voor elke natie/cultuur ter wereld.Er zijn ook genoeg kinderen in 't West die zijn opgegroeid in geweldadige omstandigheden.....en leren om andere culturen te haten van z'n ouders enz.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
Vijf jaar cel voor jihadposts op Facebook
Een Britse vrouw gaat vijf jaar en drie maanden de cel in, omdat ze op Facebook terrorisme in Syrië had gepromoot. Ze plaatste foto's van bomgordels en vertelde een undercoveragent hoe hij ongezien Syrië kon binnenkomen, meldden Britse media donderdag.
De vrouw, een moeder van zes kinderen uit het plaatsje Luton, had ook foto's waarop haar kinderen poseerden met zwaarden en geweren. Volgens de rechter was „de enige eerlijke interpretatie” van de posts en foto's dat de vrouw anderen wilde radicaliseren.
Volgens de vrouw wilde ze met haar posts „alleen maar haar geloof laten zien”.
http://www.telegraaf.nl/f(...)s_op_Facebook__.html
Het zal je moeder zijn . Als geweld je geloof is en je dat leert aan je kinderen
Een hunnie doen het ook.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat geldt voor elke natie/cultuur ter wereld.Er zijn ook genoeg kinderen in 't West die zijn opgegroeid in geweldadige omstandigheden.....en leren om andere culturen te haten van z'n ouders enz.
En van jou zie ik helemaal geen kritiek op anderen.....alleen 'shock and horror' van de (fake) media verhalen over 'beestachtige incidenten'.quote:
Wil je ontkennen dat het beestachtige daden zijn?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
En van jou zie ik helemaal geen kritiek op anderen.....alleen 'shock and horror' van de (fake) media verhalen over 'beestachtige incidenten'.
Noem je dat 'n eerlijke denkbeeld? Ik niet.
Van 'n mod ook!
Hou toch eens op om de 'mod kaart' elke keer te spelen zeg.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
En van jou zie ik helemaal geen kritiek op anderen.....alleen 'shock and horror' van de (fake) media verhalen over 'beestachtige incidenten'.
Noem je dat 'n eerlijke denkbeeld? Ik niet.
Van 'n mod ook!
En van jou zien we alleen maar kritiek op anderen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
En van jou zie ik helemaal geen kritiek op anderen....
Ik heb nooit me ontkent dat er zijn organisaties die doen mee aan beestachtige daden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wil je ontkennen dat het beestachtige daden zijn?
Ik ben het hier wel mee eens je hebt ook diverse radicale groeperingen in het westen zoals Neo Nazis en 3xK leden die hun idiote zooi verkondigen en ook via het internet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat geldt voor elke natie/cultuur ter wereld.Er zijn ook genoeg kinderen in 't West die zijn opgegroeid in geweldadige omstandigheden.....en leren om andere culturen te haten van z'n ouders enz.
Zolang het blijft bij meningen verkondigen op internet is er ook weinig aan de hand.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:53 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Ik ben het hier wel mee eens je hebt ook diverse radicale groeperingen in het westen zoals Neo Nazis en 3xK leden die hun idiote zooi verkondigen en ook via het internet.
Dat is simpelweg niet waar. Bovendien schieten de neo-nazi's niet groepen mensen met enige regelmaat overhoop op de straten. Belangrijk verschil.quote:Alleen daar hoor je nu eenmaal iets minder en deze worden ook niet opgepakt
Een van de weinigen die ik me kan herinneren, de overige Nazi'squote:Op vrijdag 12 december 2014 17:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Zolang het blijft bij meningen verkondigen op internet is er ook weinig aan de hand.
[..]
Dat is simpelweg niet waar. Bovendien schieten de neo-nazi's niet groepen mensen met enige regelmaat overhoop op de straten. Belangrijk verschil.
Buiten dat: Het is zo nutteloos om de hele tijd naar het boze westen te wijzen en te zeggen dat zij dat ook doen of deden. Zo kan je alles wel wegcijferen tot er helemaal niets meer 'belangrijk' is.
Volgens mij zijn de arrestaties van IS/ISL/ISIS/whatever they call it,ook opzetjes-net als al de IRA 'bombers' in de jaren 70.Ze wilden graag 'n vijand...echt of niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:53 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Ik ben het hier wel mee eens je hebt ook diverse radicale groeperingen in het westen zoals Neo Nazis en 3xK leden die hun idiote zooi verkondigen en ook via het internet.
Alleen daar hoor je nu eenmaal iets minder en deze worden ook niet opgepakt
Misschien omdat die niet al koppensnellend door het land gaan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:53 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Alleen daar hoor je nu eenmaal iets minder en deze worden ook niet opgepakt
Euhm zie je dan de aanhangers van IS hier in het westen dan koppensnellend door de Westerse landen gaan?quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien omdat die niet al koppensnellend door het land gaan?
Omdat je een vergelijking maakt met neo-nazi's in Europa.quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:24 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Euhm zie je dan de aanhangers van IS hier in het westen dan koppensnellend door de Westerse landen gaan?
Volgens mij onthoofden ze personen in hun bezette gebieden of in de gebieden waar zij mee in strijd zijn. Ik dacht te menen dat in Afrika het ook in streken normaal was om mensen hun armen af te hakken als men in strijd was of in de tijd van Oorlog.
Persoonlijk als ik de keuze zou hebben tussen martelingen te doorgaan van de tegenpartij of mijn hoofd er in een slag afgehakt te worden in een Oorlogstrijd. Dan kies ik voor het laatste.
IS doet dit over het algemeen dit in de gebieden waar ze hun strijd/oorlog voeren niet hier in de westerse landen waar het algemeen gaat over steun verlenen aan IS.quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt het oneens zijn met hun-naar mijn smaak ook abjecte ideeën- maar in de praktijk zie ik ze niet op zo'n grote schaal moord en doodslag plegen zoals IS wel doet.
Soms, ja.quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:24 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Euhm zie je dan de aanhangers van IS hier in het westen dan koppensnellend door de Westerse landen gaan?
Klopt. Ze onthoofden ook mensen die net ietsjes anders in de islam geloven, ongelovig zijn, een ander geloof hebben, macht/geld hebben, verkeerd kijken, verkeerd kleden, verkeerde relaties hebben enz.quote:Volgens mij onthoofden ze personen in hun bezette gebieden of in de gebieden waar zij mee in strijd zijn.
Wat heeft of iets 'normaal' is ermee te maken? Als ik een kalifaat wil stichten in Nederland heb jij er ook geen problemen mee als ik mensen ga onthoofden?quote:Ik dacht te menen dat in Afrika het ook in streken normaal was om mensen hun armen af te hakken als men in strijd was of in de tijd van Oorlog.
Ik ook. IS is wat dat betreft echter een zeer compleet pakket en biedt dan ook maar al te graag de mogelijkheid om beide te ondergaan voor dezelfde prijs.quote:Persoonlijk als ik de keuze zou hebben tussen martelingen te doorgaan van de tegenpartij of mijn hoofd er in een slag afgehakt te worden in een Oorlogstrijd. Dan kies ik voor het laatste.
Natuurlijk kan dat wel. Waarom zou dat niet kunnen? Als je jezelf labelled als IS, moslim, christen, atheïst of whatever associeer je je automatisch met alle andere mensen die hetzelfde doen.quote:Je kan de aanhangers van IS hier niet vergelijken met de strijders van IS die daadwerkelijk ook echt strijd en oorlog voeren.
Dat klopt. Maar er is een verschil tussen oorlog voeren en gewoon de boel afslachten. Een rationele oorlogvoerder zou de vijand op de knieën brengen maar vervolgens ook weer overeind helpen. Daar is bij IS geen sprake van.quote:Oorlog voeren is namelijk vuil werk en geen bloemetjes plukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |