Mijn overtuiging komt niet alleen door zo'n filmpje. Het komt doordat ik verder gekeken heb en gezocht, dingen oppik uit de msm waar ik een onderbuikgevoel van wantrouwen van heb. Die filmpjes zoals jij het noemt zullen zeker niet 100 % kunnen weerleggen wat er zich afspeelt in de wereld, dit kan ook haast niet want het is zo'n grote poppenkast en oplichterij dat de waarheid moeilijk te vinden is, maar ooit spat het uit elkaar als een zeepbel. Maar ik weet zeker dat ze dichterbij de waarheid zitten dan CNN, de BBC en de NOS en al die leugenaars bijelkaar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:31 schreef SicSicSics het volgende:
"Leuk" stukje docu.
Nog steeds flauw dat je geen antwoord(en) geeft controlaltdelete!Terwijl ik gewoon oprecht probeer te snappen waarom je zo'n filmpje wel gelooft.
En Britse schoenen op de grond.
http://www.dailystar.co.u(...)n-from-Islamic-State
Met net zoveel intellect als jij zekerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:24 schreef controlaltdelete het volgende:
want haast elk mens met een beetje intellect doorziet het of begint het te doorzien tenminste in mijn omgeving wel.
Is het je bedoeling iemand belachelijk te maken?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:55 schreef ems. het volgende:
[..]
Met net zoveel intellect als jij zeker
Hij probeert 't wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Is het je bedoeling iemand belachelijk te maken?
Look who is talking. Loop jij nu maar achter CNN aan of braaf elke avond RTL4 kijken en blijf vooral het NRC lezen of de Volkskrant erna de gevatte gozer uithangen op een forumpje zoals dit. Stoer ben jequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:57 schreef ems. het volgende:
Dat kan je prima zelf met dergelijke posts.
Ik kijk geen CNN of RLT4 en lees geen NRC of volkskrant. Maar blijf het vooral herhalen omdat je anders niet kan bevatten dat iemand een andere mening heeftquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:03 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Look who is talking. Loop jij nu maar achter CNN aan of braaf elke avond RTL4 kijken en blijf vooral het NRC lezen of de Volkskrant erna de gevatte gozer uithangen op een forumpje zoals dit.
Nee, jij maakt liever om de 3 posts woorden vuil aan hoe intelligent jij en mensen die zoals jij denken wel niet zijn en hoe dom en blind de rest wel niet is. Vervolgens kom je met filmpjes of websites die consistent geen idee hebben wat de term "bewijs" precies betekent en ga je weer trots andermans woorden herhalen alsof ze van jezelf zijn.quote:Stoer ben jeverder maak ik er geen woorden aan vuil.
Zoveel post ik niet eens hier gozer, ik zoek mijn heil liever ergens anders weet je welquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik kijk geen CNN of RLT4 en lees geen NRC of volkskrant. Maar blijf het vooral herhalen omdat je anders niet kan bevatten dat iemand een andere mening heeft
[..]
Nee, jij maakt liever om de 3 posts woorden vuil aan hoe intelligent jij en mensen die zoals jij denken wel niet zijn en hoe dom en blind de rest wel niet is. Vervolgens kom je met filmpjes of websites die consistent geen idee hebben wat de term "bewijs" precies betekent en ga je weer trots andermans woorden herhalen alsof ze van jezelf zijn.
De persoonlijke fabel is sterk in jou, dat moet ik je nageven.
Nee joh, het is allemaal bedacht door den Bilderberg groep en Wilhelmina.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:20 schreef Tingo het volgende:
Ik vraag me af als zo'n organisatie als IS bestaat.
Was er ooit bewijs dat AQ bestaat?
Ik vind de beelden/filmpjes van de IS heel raar.
Ze ziet eruit als karakers in 'n jaren 70 Kung Fu film of zo.
Gelukkigquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Mijn overtuiging komt niet alleen door zo'n filmpje.
We zullen zienquote:Het komt doordat ik verder gekeken heb en gezocht, dingen oppik uit de msm waar ik een onderbuikgevoel van wantrouwen van heb. Die filmpjes zoals jij het noemt zullen zeker niet 100 % kunnen weerleggen wat er zich afspeelt in de wereld, dit kan ook haast niet want het is zo'n grote poppenkast en oplichterij dat de waarheid moeilijk te vinden is, maar ooit spat het uit elkaar als een zeepbel.
Dat vind ik dan weer een frappante statement; heb jij mijn deconstructie gelezen? Die gast lult maar wat en heeft geen idee waar hij over praat. Hij kan niet eens antwoord geven op zijn eigen vragen en stellingen en dan weet jij zeker dat hij dichter bij de waarheid zit? Dat snap ik niet.quote:Maar ik weet zeker dat ze dichterbij de waarheid zitten dan CNN, de BBC en de NOS en al die leugenaars bijelkaar.
Ik probeer echt met een open mind naar dat soort bronnen te kijken, maar de kwaliteit van het laatste filmpje was om te huilen. En dat geef ik ook aan. Doe ik graag overigensquote:Bovendien degenen die ik vast volg als alternatieve nieuwsbron zijn niet van die mannetjes cq. amateurtjes die zomaar vanaf hun pc'tje een filmpje in elkaar flansen maar weten goed waar ze het over hebben nav kritisch het nieuws bekijken en documenten weerleggen etc etc. Ik kan me echt niet (meer) voorstellen dat mensen nog geloof hechten aan wat CNN, BBC of de NOS als nieuws brengt en dit voor waarheid aannemen want haast elk mens met een beetje intellect doorziet het of begint het te doorzien tenminste in mijn omgeving wel.
Meer bewijs dan dat jij bestaat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:20 schreef Tingo het volgende:
In elk land is er tegenwoordig wel een IS promoteamquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:20 schreef Tingo het volgende:
Ik vind de beelden/filmpjes van de IS heel raar.
Ze ziet eruit als karakers in 'n jaren 70 Kung Fu film of zo.
Ik dacht misschien Hollywoodland had iets mee te maken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:29 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nee joh, het is allemaal bedacht door den Bilderberg groep en Wilhelmina.
Ik heb geen moslims gezien aan 't demonstreren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
In elk land is er tegenwoordig wel een IS promoteam![]()
En als het is zoals ik Controlaltdelete al zag zeggen, zijn er veel Moslims aan het demonsteren geweest voor Israel
Zowel voor en tegen demonstraties.. Geregeld in het nieuws geweest.. Ook hier in de stad een maandje terug...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb geen moslims gezien aan 't demonstreren.
Ik woon al jaren in 'n leuke multiculturele deel van Amsterdam en ik heb helemaal niks over pro-IS/anti-Israel/Islamic,extremist,fundamentalist,radicalisten,whatever gezien. Het enige 'extremist islamic' incident ik heb zelf gezien was daar buiten de moskee.....en in t achtergrond waren moslim mensen die lwaren aan 't lachen tegen de gast....heel grappig om te zien trouwens.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zowel voor en tegen demonstraties.. Geregeld in het nieuws geweest.. Ook hier in de stad een maandje terug...
Je begrijpt dat er meer gaande is dan "in mijn leuke wijkje"? Ben je weleens buiten amsterdam geweest?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik woon al jaren in 'n leuke multiculturele deel van Amsterdam en ik heb helemaal niks over pro-IS/anti-Israel/Islamic,extremist,fundamentalist,radicalisten,whatever gezien.
Ik weet niet wat deze zin betekent.quote:Het enige 'extremist islamic' incident ik heb zelf gezien was daar buiten de moskee.....en in t achtergrond waren moslim mensen die lwaren aan 't lachen tegen de gast....heel grappig om te zien trouwens.
Daar gaat het niet om. Er waren wel degelijk protesten van pro-isis leden in Nederland. Waarom je er nu weer de MSM er bij de haren bijsleept is een raadsel.quote:Islamic fundamentalism (or whatever stomme propaganda buzzword) heeft helemaal niet zoveel steun als wat we zijn vertelt door 't MSM.
Ik was op mijn school tamelijk goed bevriend met een jongen die er duidelijk extreem-rechtse denkbeelden op nahield. Daarom vind ik die anti-nazi propaganda erg verontrustend en irritant.quote:Ik heb altijd respect gekregn van 't moslim volk en daarom vind die moslim-haat propaganda erg verontrusten en irritant.
Dat soort onzin gebruik jij nu net zo goed op moslims.quote:Dit soort onzin hebben ze ook gebruikt in Duitsland bijna 90 jaar terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |