SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Dieptepunt van de dag:
Speciaal voor Tobi:
[ Bericht 2% gewijzigd door MrvanTrapZ op 27-10-2014 12:41:18 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vind het gewoon een zielige redenatie en dat vind ik het dieptepunt van de dag. Heb je al geleerd?quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Moet je nu weer zo doen? Ik heb het al zwaar genoeg.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoezo?quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Moet je nu weer zo doen? Ik heb het al zwaar genoeg.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
10 min vertragingquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Vanochtend had hij nog de beste ochtend ever omdat hij alle treinen had gehaald.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja. En je bent zelf zieligquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een zielige redenatie en dat vind ik het dieptepunt van de dag. Heb je al geleerd?![]()
![]()
DS2 in combinatie met opmerkingen over overleden mensen is geen succes.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Overdosis pindakaas?
O sorry ongepaste opmerking.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Stop met die zelfmedelijden jankbal.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat Pjotr er al 2 dagen niet meer is![]()
Dit kan echt niet, TR gemacht.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stop met die zelfmedelijden jankbal.![]()
Staat nu in OP voor jou.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Hij moet natuurlijk wel in het nieuwe topic komen te staan!
BohhhhRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Uiteindelijk had ik wel tijd om naar de Jumbo te lopenquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vanochtend had hij nog de beste ochtend ever omdat hij alle treinen had gehaald.![]()
![]()
Sneeuwbal?quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stop met die zelfmedelijden jankbal.
Bewoner van de Fokpool![]()
Geen probleem. 1000 coins krijg je 3 minuten voor.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hahaha, regel je anders ook even wat zendtijd tijdens de super bowl voor me?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ah dat vind ik wel fucked up voor je man. Probeer niet te veel aandacht erop te richten, van jezelf niet en van anderenquote:
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wat ergOf was het een lelijke hond?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee.. ik heb niet eens iets met honden maar hij was een uitzondering. En nu is hij er niet meerquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hier wat troostende woorden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee.. ik heb niet eens iets met honden maar hij was een uitzondering. En nu is hij er niet meer
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Hij is mij wat te bitter.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:51 schreef Kamikazie het volgende:
Die Bittere Ernst is wel een klasse user![]()
Maar 2 dagen geleden overleden. Dat is extra zuur, want dan betaal je meer geld voor de dierenarts.
Ik weet nog dat mijn kat op een zondag gootsteenontstopper had gedronken. Was 100 euro kwijt
Ons konijn was aan het einde van zijn leven van puur goud volgens mij.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:57 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Maar 2 dagen geleden overleden. Dat is extra zuur, want dan betaal je meer geld voor de dierenarts.
Ik weet nog dat mijn kat op een zondag gootsteenontstopper had gedronken. Was 100 euro kwijt
Moest altijd in het weekeind naar de dierenarts.![]()
Flappie?quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:59 schreef Kamikazie het volgende:
st altijd in het weekeind naar de dierenarts.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En dan vergeet je de prijs van de ontstopper.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:57 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ik weet nog dat mijn kat op een zondag gootsteenontstopper had gedronken. Was 100 euro kwijt🍆![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:02 schreef Johnbon het volgende:
[..]
En dan vergeet je de prijs van de ontstopper.Helemaal schuimbekken en schudden met het koppie dat gekke beest
Hij leeft nog wel?quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:03 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]Helemaal schuimbekken en schudden met het koppie dat gekke beest
lol, al die mensen die spelen op ps3 en xbox 360 die dan op EA forum komen klagen dat de patch de gameplay heeft verneukt..Er is nog niet eens een patch geweest voor old gen![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Yakuzu?quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:05 schreef Tim86 het volgende:
lol, al die mensen die spelen op ps3 en xbox 360 die dan op EA forum komen klagen dat de patch de gameplay heeft verneukt..Er is nog niet eens een patch geweest voor old gen![]()
![]()
Ja, al was het sowieso een rotbeest. Had m bijna naar het asiel gedaan, maar gelukkig wilde een vriendin zich over de kat ontfermen. Beest leeft nog steeds. Het zijn ook altijd de goede katten die als eerste gaanquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:05 schreef Tim86 het volgende:
Wie speelt er nou nog op consoles van bijna 10 jaar oud. Dan vraag je erom![]()
Good pussy bij je houden is wel moeilijker dan bad pussy jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:07 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, al was het sowieso een rotbeest. Had m bijna naar het asiel gedaan, maar gelukkig wilde een vriendin zich over de kat ontfermen. Beest leeft nog steeds. Het zijn ook altijd de goede katten die als eerste gaan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:07 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, al was het sowieso een rotbeest. Had m bijna naar het asiel gedaan, maar gelukkig wilde een vriendin zich over de kat ontfermen. Beest leeft nog steeds. Het zijn ook altijd de goede katten die als eerste gaan![]()
Zo te zijn was hij niet echt knap want je doet er een beetje laconiek over.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
lolquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Feyenoord Rotterdam![]()
Lelijke wezens zijn minder erg als ze overlijdenwat een redenatie
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ivo Niehe over Kees
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat heb ik niet eens letterlijk gezegd.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:26 schreef FCsuarez het volgende:
Lelijke wezens zijn minder erg als ze overlijdenwat een redenatie
![]()
Blegh, geen zin meer om te werken vandaag.
Ga maar nog eens een paar keer die pass van Clasie bekijken. Dat vrolijkt mij wel op![]()
Misschien wil Ivo Niehe ook een programma over jou makenquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet eens letterlijk gezegd.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
niet letterlijk. maar wel dat het erg was dat ze knap wasquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet eens letterlijk gezegd.
#FreeTrapz![]()
WAJONGquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:31 schreef Kiid het volgende:
Blegh, geen zin meer om te werken vandaag.
Ga maar nog eens een paar keer die pass van Clasie bekijken. Dat vrolijkt mij wel op![]()
Een WAjong uitkering lijkt mij echt geweldig. Iedere dag uitslapen, Fifa spelen en aan je junior trekken en aan het einde van de maand toch een leuke geldsomquote:![]()
Dat ieder normaal denkend mens je verder een hypocriete uitkering-trekker vind leer je dan ook wel weer mee leven denk ik.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een WAjong uitkering lijkt mij echt geweldig. Iedere dag uitslapen, Fifa spelen en aan je junior trekken en aan het einde van de maand toch een leuke geldsomPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Met zoon instelling blijf je natuurlijk debiel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een WAjong uitkering lijkt mij echt geweldig. Iedere dag uitslapen, Fifa spelen en aan je junior trekken en aan het einde van de maand toch een leuke geldsom🍆![]()
idd. Gewoon met 2 man voor 35 euro boodschappengeld per week en van de rest FIFA points kopenquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een WAjong uitkering lijkt mij echt geweldig. Iedere dag uitslapen, Fifa spelen en aan je junior trekken en aan het einde van de maand toch een leuke geldsomAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heeft niks met instelling te maken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:44 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Met zoon instelling blijf je natuurlijk debiel.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan moet je die goedkope euroshopper worstenbroodjes halenquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:45 schreef Kamikazie het volgende:
35 euro
Kan je amper een keer van avondeten joh gek.![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet je die goedkope euroshopper worstenbroodjes halen
Geen worstenbroodjes met Wagyu/Kobe Beef hebben![]()
![]()
Keertje Rolando pullen en verpatsen na een paar potjes voor een week worstenbroodjes (spek included).quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja
Geen worstenbroodjes met Wagyu/Kobe Beef hebben![]()
Wagyu beef. Met spekquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja
Geen worstenbroodjes met Wagyu/Kobe Beef hebben
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Of euroshopper pannenkoekenquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet je die goedkope euroshopper worstenbroodjes halen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zo duur is Rolando niet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:47 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Keertje Rolando pullen en verpatsen na een paar potjes voor een week worstenbroodjes (spek included).Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit weekend weer issues met m'n internet gehad. UPC-ventje laten komen. Resultaat: Modem staat in mijn kamer:
Wifi
PS4 vanaf nu ook bekabeld internet.
Morgen komt er nog een kerel van het kabelbedrijf om de verbinding te verbeteren, upstream was nog iets te hoog. Vanaf morgen dus nog stabieler internet.Top.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Of Euroshopper popcornquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gadverdamme of euroshopper vla
Elke dag![]()
Iddquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:50 schreef Kamikazie het volgende:
Die AH ijsthee is wel altijd erg lekker. Uit pak dan. Beter dan Lipton imo
De AH cola (niet euroshopper maar die duurdere, maar nog altijd goedkoper dan Pepsi/Coca Cola) vind ik ook prima hoor.![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Idd
De AH cola (niet euroshopper maar die duurdere) vind ik ook prima hoor.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik drink echt alleen coca cola, de rest vind ik echt matig te zuipen. Drink ik liever waterDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
AH Colaquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Idd
De AH cola (niet euroshopper maar die duurdere) vind ik ook prima hoor.jezus wat een ranzige bedoeling is dat.
Die verliest zijn prik altijd zo snelquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Idd
De AH cola (niet euroshopper maar die duurdere) vind ik ook prima hoor.
Harde flessen >> zachte flessen.![]()
Dit ja.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik drink echt alleen coca cola, de rest vind ik echt matig te zuipen. Drink ik liever water
Of ijsthee![]()
![]()
Staat daar ook in het Pools op wat het is?quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:50 schreef Kamikazie het volgende:
Die AH ijsthee is wel altijd erg lekker. Uit pak dan. Beter dan Lipton imo![]()
![]()
lijkt me echt erg hoor, werk je bij de visafslag, in de haven, fabriek of een of andere gaarkeuken. Werk je gewoon de hele week hard voor je centjes, maar dan weet je dat er zo'n wajonger de hele dag met zijn bolognese handen aan zijn pen0r loopt te trekken en gewoon 75% van je salaris krijgt
#FreeTrapz![]()
Jaloers, sinds ik in m'n nieuwe huis woon heb ik echt brak internetquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:48 schreef Lindgren. het volgende:
Dit weekend weer issues met m'n internet gehad. UPC-ventje laten komen. Resultaat: Modem staat in mijn kamer:
Wifi
[ afbeelding ]
PS4 vanaf nu ook bekabeld internet.
Morgen komt er nog een kerel van het kabelbedrijf om de verbinding te verbeteren, upstream was nog iets te hoog. Vanaf morgen dus nog stabieler internet.Top.
Af en toe zit ik te schelden op mn tegenstander dat ie fatsoenlijk internet moet aanschaffen maar dan zie ik dat ik gewoon zelf rond de 10% packetloss heb
Deze week maar eens even een afspraak maken met een Ziggo mannetje.![]()
Dan moet je zorgen dat je beter werk zoekt. En meer verdiend.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:53 schreef FCsuarez het volgende:
lijkt me echt erg hoor, werk je bij de visafslag, in de haven, fabriek of een of andere gaarkeuken. Werk je gewoon de hele week hard voor je centjes, maar dan weet je dat er zo'n wajonger de hele dag met zijn bolognese handen aan zijn pen0r loopt te trekken en gewoon 75% van je salaris krijgt![]()
Sommige mensen gaan uit en besteden 50 euro en sommige blijven thuis en besteden het aan fifa points. Kan toch?quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
idd. Gewoon met 2 man voor 35 euro boodschappengeld per week en van de rest FIFA points kopen![]()
Lipton Ice tea uit fles en Coca Cola, dat is het fris dat ik koopquote:
Elke dag![]()
Die mensen in de haven verdienen allemaal ver boven modaal hoor, denk niet dat je dat als WAJONG'er binnenharkt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:53 schreef FCsuarez het volgende:
or, werk je bij de visafslag, in de haven, fabriek of een of andere gaarkeuken. Werk je gewoon de hele week hard voor je centjes, maar dan weet je dat er zo'n wajonger de hele dag met zijn bolognese handen aan zijn pen0r loopt te trekken en gewoon 75% van je salaris krijgt
Dit dus.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je beter werk zoekt. En meer verdiend.![]()
Kruimeltje was meer Graaiertje dus?quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die mensen in de haven verdienen allemaal ver boven modaal hoor, denk niet dat je dat als WAJONG'er binnenharkt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
nou ja een minimum loon baantje dan. je snapt wat ik bedoel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die mensen in de haven verdienen allemaal ver boven modaal hoor, denk niet dat je dat als WAJONG'er binnenharkt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik vind die ice tea uit pak lekkerquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lipton Ice tea uit fles en Coca Cola, dat is het fris dat ik koop
Zonder prik is vooral chill als je brak bent![]()
![]()
Herkenbaar hoor. Heb echt anderhalf jaar zitten godveren.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:53 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jaloers, sinds ik in m'n nieuwe huis woon heb ik echt brak internetAf en toe zit ik te schelden op mn tegenstander dat ie fatsoenlijk internet moet aanschaffen maar dan zie ik dat ik gewoon zelf rond de 10% packetloss heb
Deze week maar eens even een afspraak maken met een Ziggo mannetje.
Heette die mensen ook Henk en Ingrid?quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou ja een minimum loon baantje dan. je snapt wat ik bedoel.![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heette die mensen ook Henk en Ingrid?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nouja als ik zag wat die kraanmachinisten en RAWs verdienen... is niet misselijk voor een baantje waar je geen diploma voor nodig heb.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kruimeltje was meer Graaiertje dus?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De enige Ingrid die ik ken is een stuk rijker dan ikquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heette die mensen ook Henk en Ingrid?![]()
![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De enige Ingrid die ik ken is een stuk rijker dan ik![]()
![]()
De enige Henk die ik ken ook.![]()
Mark en sonja zijn het in ieder geval niet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heette die mensen ook Henk en Ingrid?
misschien stef en annika wel.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
'quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De enige Ingrid die ik ken is een stuk rijker dan ik
Hoe kan dat nou? Jij werkt full-time en zit in een kelder bij je ouders thuis..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kan me niet voorstellen dat je plezier in je baan hebt maar goed dat is weer wat andersquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nouja als ik zag wat die kraanmachinisten en RAWs verdienen... is niet misselijk voor een baantje waar je geen diploma voor nodig heb.![]()
![]()
Als je iets tegen me wil zeggen dan moet je dat even komen doen he knul.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Mark en sonja zijn het in ieder geval niet.
misschien stef en annika wel.![]()
![]()
geef mij 1 rede waarom ik een clown zoals jou iets zou willen vertellen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je iets tegen me wil zeggen dan moet je dat even komen doen he knul.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Laatst bij de Albert Heijn stonden er 2 paupers achter me. Een slecht verzorgde vrouw en een negerman. Hij zei iets over geld, en zij begon over de kanker sociale dienst die het kankergeld nog niet hadden overgemaakt.
Uiteindelijk rekenden ze 6 blikken bier af en wat kattenvoer
Agh dat is bij iedereen gelukkig verschillend want ik zou persoonlijk niet aan moeten denken om een hele nacht in zo'n hokje containers te verplaatsen. Maar ja 30 urige werkweek en nog heel bonussen en een salaris waar je u tegen zegt maakt veel goed denk ik.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je plezier in je baan hebt maar goed dat is weer wat andersRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die mensen hebben op een of andere manier altijd een huisdierquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Laatst bij de Albert Heijn stonden er 2 paupers achter me. Een slecht verzorgde vrouw en een negerman. Hij zei iets over geld, en zij begon over de kanker sociale dienst die het kankergeld nog niet hadden overgemaakt.
Uiteindelijk rekenden ze 6 blikken bier af en wat kattenvoer
Net zoals mensen in het programma Ik Vertrek. Hebben altijd een hond of kat![]()
En ze falen ook allemaal in het buitenland![]()
![]()
Haha schijnheilige kut.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geef mij 1 rede waarom ik een clown zoals jou iets zou willen vertellen.![]()
Dat is ook zeker zo. Ieder zijn ding.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh dat is bij iedereen gelukkig verschillend want ik zou persoonlijk niet aan moeten denken om een hele nacht in zo'n hokje containers te verplaatsen. Maar ja 30 urige werkweek en nog heel bonussen en een salaris waar je u tegen zegt maakt veel goed denk ik.![]()
Echt kattenvoer of gewoon gootsteen ontstopper?quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Uiteindelijk rekenden ze 6 blikken bier af en wat kattenvoer![]()
waarom zou ik schijnheilig zijn, heb jou gewoon niets te melden.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waarom dan wel een opmerking maken met mijn naam. Als je echt zo'n stoere boy bent dan weet je me te vinden tot die tijd hou je maar lekker dat bekje van je dicht en ga je maar eens minder posten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom zou ik schijnheilig zijn, heb jou gewoon niets te melden.![]()
Ik heb een prima inkomen, maar niet 2/3x modaal zoals zij en wil ik niet met een rijke vent trouwenquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
'
Hoe kan dat nou? Jij werkt full-time en zit in een kelder bij je ouders thuis..
Verder heb ik nooit in een kelder gezeten, ken ik de helft van mijn ouders niet eens, woon ik alleen officieel op papier op hetzelfde adres als mijn moeder (heb haar sinds medio mei nog geen 10x gezien denk ik) en gaat ook dat binnenkort veranderen want ik ben bezig met een appartement te kopen. Donderdag knoop doorhakken.
Gr gr![]()
Heet jij Annika?quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom dan wel een opmerking maken met mijn naam. Als je echt zo'n stoere boy bent dan weet je me te vinden tot die tijd hou je maar lekker dat bekje van je dicht en ga je maar eens minder posten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zijn meer hondjes die fikkie heten he, of heet je vriendin ook nog Annika.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom dan wel een opmerking maken met mijn naam. Als je echt zo'n stoere boy bent dan weet je me te vinden tot die tijd hou je maar lekker dat bekje van je dicht en ga je maar eens minder posten.
En ik zie al helemaal niet in waarom jij zou moeten bepalen wat ik wel of niet doe.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als iedereen je uitkotst, je zelf loopt je janken voor aandacht dan zou ik toch maar eens conclusies gaan trekken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zijn meer hondjes die fikkie heten he, of heet je vriendin ook nog Annika.
En ik zie al helemaal niet in waarom jij zou moeten bepalen wat ik wel of niet doe.![]()
Ik geloof niet dat er tegenwoordig nog honden fikkie heten. Denk dat Molfan hier wel antwoord op kan geven.![]()
Wat een baas was datquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik geloof niet dat er tegenwoordig nog honden fikkie heten. Denk dat Molfan hier wel antwoord op kan geven.![]()
![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik geloof niet dat er tegenwoordig nog honden fikkie heten. Denk dat Molfan hier wel antwoord op kan geven.
Voorlopig kots alleen jij me uit. maar mooi dat je jezelf direct als iedereen ziet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als iedereen je uitkotst, je zelf loopt je janken voor aandacht dan zou ik toch maar eens conclusies gaan trekken.
mochten mensen me uit kotsen mogen ze dat direct bij me komen melden hoor in de DM.
lopen janken om aandacht is iets dat jij er van maakt.
En mochten beide punten toch waar blijken te zijn. Mag ik nog steeds doen waar ik zin in heb en heb jij er nog steeds niets over te zeggen
#FreeTrapz![]()
Ik denk dat ze tegenwoordig allemaal Maxamillion heeten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Post hier nog steeds onder een andere nick hoor. Poepzorquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
MrvanBlafZquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik denk dat ze tegenwoordig allemaal Maxamillion heeten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ga dan niet lopen janken en blijf lekker posten. Jij wou aandacht die kun je voorlopig nog zeker krijgen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Voorlopig kots alleen jij me uit. maar mooi dat je jezelf direct als iedereen ziet.
mochten mensen me uit kotsen mogen ze dat direct bij me komen melden hoor in de DM.
lopen janken om aandacht is iets dat jij er van maakt.
En mochten beide punten toch waar blijken te zijn. Mag ik nog steeds doen waar ik zin in heb en heb jij er nog steeds niets over te zeggen![]()
Poepzor
Elke dag![]()
Zo erg hou ik dat allemaal niet bij joh.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Post hier nog steeds onder een andere nick hoor. Poepzor![]()
![]()
uhhm volgens mij was jij degene die begon te janken hoor. met je wil je wat zeggen ga eens minder posten. ik blijf ook zeker posten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga dan niet lopen janken en blijf lekker posten. Jij wou aandacht die kun je voorlopig nog zeker krijgen.
Even een update voor de DM's er is al 1 grote kerel geweest die het uitgesproken heeft.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
bohh wie?quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
uhhm volgens mij was jij degene die begon te janken hoor. met je wil je wat zeggen ga eens minder posten. ik blijf ook zeker posten.
Even een update voor de DM's er is al 1 grote kerel geweest die het uitgesproken heeft.
gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alsof iedereen de moeite neemt om elke keer te dmen
Elke dag![]()
En Grote Jongens posten het hierDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ook hier is het nog niet gepost dus valt volgens mij nog wel mee.quote:
Trapz, dat mag ik niet zeggen want DM.
#FreeTrapz![]()
quote:Arek Milik is in de race om te worden uitgeroepen tot grootste jonge talent van Europa. De Pool is een van de veertig kanshebbers bij de verkiezing van de 'Golden Boy'. Dit is een verkiezing die jaarlijks wordt gehouden en het lijkt erop dat half Polen zit te F5'en.
Er zijn na een paar dagen inmiddels 66.000 stemmen uitgebracht op de website van Tuttosport en Milik is koploper, met maar liefst 48 procent van de stemmen. Best leuk voor de Poolse aanvaller, maar is Milik inderdaad het grootste talent onder de 21 jaar in Europa? Eerlijk gezegd betwijfelen we dat nogal een beetje.
Een korte blik op enkele andere genomineerden plaatst die twijfels in perspectief. Raheem Sterling (Liverpool), Pierre-Emile Hojberg (Bayern Munchen) en Munir el Haddadi (FC Barcelona) zijn ook genomineerd. Zo zijn er nog wel een paar spelers met een grotere status dan Milik. De nominaties zijn verzorgd door voetbaljournalisten van diverse media verspreid door Europa.
Het zit een beetje schimmig in elkaar hoe de winnaar nou precies wordt bepaald. We lezen op de website van Tuttosport een uitleg die niet voor heel veel opheldering zorgt. De journalisten mogen aangeven welke spelers er op de shortlist komen en vervolgens kan er worden gestemd, maar de boel wordt ook nog een keer aan de betrokken journalisten voorgelegd.
De gewaardeerde jury kan in ieder geval nog beïnvloed worden, begrijpen we onderaan de streep. Eerlijk gezegd denken we dat Milik nog een heleboel stemmen moet vergaren voordat de jury op andere gedachten wordt gebracht. We kunnen ons eigenlijk niet voorstellen dat de Ajaxspits de nieuwe Golden Boy wordt.
De verkiezing werd vorig seizoen gewonnen door Paul Pogba van Juventus. Rafael van der Vaart (2003) staat in de geschiedenisboeken als eerste winnaar van de 'Golden Boy-verkiezing'. Naast Milik zijn geen andere Ajacieden genomineerd. Feyenoord en PSV hebben met Tonny Vilhena en Jetro Willems wel een kanshebber, zelf opgeleid ook nog eens, binnen de gelederen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je mag een DM niet openbaar maken. Maar je mag natuurlijk wel zeggen wie jou gedmt hebbenquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ook hier is het nog niet gepost dus valt volgens mij nog wel mee.
Trapz, dat mag ik niet zeggen want DM.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Met de mods babbelen is doorgaans de beste methode als je iemand weg wilt krijgen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:19 schreef Kamikazie het volgende:
Ik snap er niks meer van
Wat uitgesproken heeft ? En hoezo moet dat via DM? Wie moet ik DM'en om jou weg te krijgen?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Jij bent of Toefjes of je leest hier al heel lang meequote:Op maandag 27 oktober 2014 14:19 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Met de mods babbelen is doorgaans de beste methode als je iemand weg wilt krijgen.
Elke dag![]()
Ja, het IS Toefjes. Dat was een dag na zijn vertrek al bekend.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij bent of Toefjes of je leest hier al heel lang mee![]()
Dit jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die mensen in de haven verdienen allemaal ver boven modaal hoor, denk niet dat je dat als WAJONG'er binnenharkt.![]()
![]()
Toefjes is niet meer. Maar dat geeft niet, hij was niet erg knapquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij bent of Toefjes of je leest hier al heel lang meeMaar diep van binnen lach ik.![]()
1 dag? na 3 postsquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, het IS Toefjes. Dat was een dag na zijn vertrek al bekend.![]()
![]()
![]()
Waarom moeten ze jou DM'en kunnen ze ook hier posten dat je moet oprotten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ook hier is het nog niet gepost dus valt volgens mij nog wel mee.
Trapz, dat mag ik niet zeggen want DM.![]()
Niet meegekregen, wel toen ook al meteen gedacht dat hij het was
Elke dag![]()
Ik weet niet of jij degene bent die dat moet zeggen want jij wordt ook behoorlijk uitgekotst door een aantal usersquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom moeten ze jou DM'en kunnen ze ook hier posten dat je moet oprotten.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jij kijkt vaak detective series, kan niet andersquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Niet meegekregen, wel toen ook al meteen gedacht dat hij het wasMaar diep van binnen lach ik.![]()
Ook goed hoorquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom moeten ze jou DM'en kunnen ze ook hier posten dat je moet oprotten.laat het ze maar posten, ik zal het meenemen in mijn overweging.
Persoonlijk zie ik liever jou gaan
#FreeTrapz![]()
Volgens de Ajax manier van denken wel ja. Eriksen, Vertonghen, Vermaelen, Toby, Fischer, Boilesen..allemaal eigen jeugd. Of je er nou 1 jaar of 10 jaar speeltquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bohh, mogen wij Willems eigen jeugd noemen volgens de Ajax filosofie?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Besloten om Messi toch nog een kans te geven, nadat andere spelers de tweede keer dat ik ze had ook minder/beter waren dan eerst
Eerste potje stelt ie niet teleur, zou Tim86 dan toch gelijk gaan krijgen?![]()
Enige verschil is dat ik er niet om loop te janken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij degene bent die dat moet zeggen want jij wordt ook behoorlijk uitgekotst door een aantal users![]()
Tim86 heeft altijd gelijk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:26 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Besloten om Messi toch nog een kans te geven, nadat andere spelers de tweede keer dat ik ze had ook minder/beter waren dan eerst
Eerste potje stelt ie niet teleur, zou Tim86 dan toch gelijk gaan krijgen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom heeft Toefjes een nieuwe account danDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Team? Dan weet ik of ik binnenkort weer tegen je durfquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:26 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste potje stelt ie niet teleur, zou Tim86 dan toch gelijk gaan krijgen?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De enige die hier loopt te janken ben jij dat ik minder moet posten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Enige verschil is dat ik er niet om loop te janken.
Ik vind het altijd wel weer gezellig hoor als je er bent altijd genieten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
probleempje met wat blauwe users geloof ik.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom heeft Toefjes een nieuwe account danPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik was zaterdagavond ook aardig blauw hopelijk komt het niet door mij. hi ha hoquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
probleempje met wat blauwe users geloof ik.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Treurig ditMeisje maakt het uit met vriend, vriend post haar volgespoten gezicht (wtf
) op fb en wordt daarvoor dan opgepakt. Toen ie eruit kwam heeft ie haar doodgeslagen
Elke dag![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Team? Dan weet ik of ik binnenkort weer tegen je durf
Weet niet of mijn volgende upgrade nou IF Chielini of Abate is.![]()
If Chiellini lijkt me toch. Maar waarom Marchisio daar? Lijkt me dan toch meer een plekke voor pogbaas of Vidalquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet niet of mijn volgende upgrade nou IF Chielini of Abate is.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Abate zou een downgrade zijn. Neem gewoon Konkoquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet niet of mijn volgende upgrade nou IF Chielini of Abate is.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
What the fuck....quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Treurig ditMeisje maakt het uit met vriend, vriend post haar volgespoten gezicht (wtf
) op fb en wordt daarvoor dan opgepakt. Toen ie eruit kwam heeft ie haar doodgeslagen
Tyfesjong gelijk opknopen aan de hoogste boom.
allemaal eigen jeugdquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens de Ajax manier van denken wel ja. Eriksen, Vertonghen, Vermaelen, Toby, Fischer, Boilesen..allemaal eigen jeugd. Of je er nou 1 jaar of 10 jaar speelt![]()
![]()
![]()
Je bent Steek vergetenquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:37 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
allemaal eigen jeugd![]()
[ afbeelding ]
Als er toch echte eigen jeugd tussen zit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Abate is een beetje mijn held deze FIFAquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Abate zou een downgrade zijn. Neem gewoon KonkoMarchisio tikt wel lekker mee, kan eigenlijk alles.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
If Chiellini lijkt me toch. Maar waarom Marchisio daar? Lijkt me dan toch meer een plekke voor pogbaas of Vidal![]()
Nunt jonguh.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:37 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Suarez eigen jeugd?quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:37 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Zimling schijnt ook eigen jeugd te zijnDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
was ze lelijk?quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Neequote:
Elke dag![]()
Ziekquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
hoop dat zo'n gozer echt geen leven meer heeft.
#FreeTrapz![]()
Mijn opmerking valt verkeerd en iedereen doet het na. Leuk hoor.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
In het NWS topic
DS2 is it you?![]()
Fixedquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je bent Steek vergeten
Als er toch echte eigen jeugd tussen zitquote:![]()
![]()
![]()
Heb jij wel vaker last van Keesquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn opmerking valt verkeerd en iedereen doet het na. Leuk hoor.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ze stoppen vanzelf, al zullen sommige door gaan tot ze er bij neervallen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn opmerking valt verkeerd en iedereen doet het na. Leuk hoor.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn opmerking valt verkeerd en iedereen doet het na. Leuk hoor.
Nee iedereen denkt er blijkbaar hetzelfde over.
Suarez eigen jeugd? En Ibra ook? Ibra weet nog niet eens dat Ajax eigen jeugd heeft johquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Door het lezen van de fittie tussen suarez en litmanen heb ik mijn pannenkoek aan laten branden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg net de foto binnen van haar volgespoten gezicht, mijn gevoel daarbij is![]()
![]()
![]()
Elke dag![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Suarez eigen jeugd? En Ibra ook? Ibra weet nog niet eens dat Ajax eigen jeugd heeft joh
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Check mijn post.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik krijg net de foto binnen van haar volgespoten gezicht, mijn gevoel daarbij is![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:43 schreef Freire het volgende:
Door het lezen van de fittie tussen suarez en litmanen heb ik mijn pannenkoek aan laten branden
oh, the ironySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inb4 lindgren met zijn kladblok irony plaatjeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja ik zag het net ernaquote:
Elke dag![]()
Even Ivo Niehe met Kees terugkijken dan maar.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oke, dan is het goed meneer Aardbei. ik heb nieuwkomers hier voor minder publiekelijk geexecuteerd.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:44 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Let op de smiley, ik weet heus wel dat het technisch gezien niet allemaal "eigen jeugd " is.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Doe maar niet, zonde van je tijd niet zo tofquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:44 schreef Tim86 het volgende:
Even Ivo Niehe met Kees terugkijken dan maar.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die CoolGuy is zeker een kloon van jou?quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee iedereen denkt er blijkbaar hetzelfde over.![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:43 schreef Freire het volgende:
sorry man het spijt me. hoop niet dat je honger hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FreeTrapz![]()
Nu al hipsterquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Sen heeft bazige Air Jordan's gehad voor zijn verjaardag
Maar feliDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee nog geen eens.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
ie CoolGuy is zeker een kloon van jou?
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Sen heeft bazige Air Jordan's gehad voor zijn verjaardag![]()
Joy kreeg Uggs en andere hipsterdame schoenen.
Je hebt mijn felicitatie eronder niet gezien dus hier nogmaalsquote:feli
Elke dag![]()
Godver, jij wintquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
Joy kreeg Uggs en andere hipsterdame schoenen.
Oom kwam terug uit NY met die dingen, mijn vrouw wilde ze al in de kliko gooien, maar ik vind ze echt heel tof
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dankquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je hebt mijn felicitatie eronder niet gezien dus hier nogmaalsfeli
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je krijgt net een foto van een minderjarig meisje met volgespoten gezicht? Die nu dood is? Ff de feiten op rij voor de AIVD..quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had sowieso te veel pannenkoekenmix, maar nu heb ik niet meer genoeg spekquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
sorry man het spijt me. hoop niet dat je honger had![]()
![]()
17 is in Nederland qua seks niet minderjarig?quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je krijgt net een foto van een minderjarig meisje met volgespoten gezicht? Die nu dood is? Ff de feiten op rij voor de AIVD..Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Klopt 16+ is goed genoeg. gr grquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
17 is in Nederland qua seks niet minderjarig?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
picsquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
17 is in Nederland qua seks niet minderjarig?![]()
OK als jij dit vindt kunnen...
![]()
Die kutfries heeft het voor je verpestquote:
Elke dag![]()
Pics kan je aanvragen in het NWS topic.quote:
tevens DS2:
Ik zeg toch niet dat ik het vind kunnen?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hahahahaha Ik krijg me toch een PM
Elke dag![]()
Doe ff posten die pm.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik zal niks tegen de mods zeggen.Feyenoord Rotterdam![]()
Dat was toch een overduidelijke troll.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Pics kan je aanvragen in het NWS topic.
tevens DS2:
[ afbeelding ]![]()
pm doorquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nee.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was toch een overduidelijke troll.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nee, je was gewoon serieus. Ga nou niet ontkennenquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was toch een overduidelijke troll.![]()
![]()
punt dus geen trollquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was toch een overduidelijke troll.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
De eerste keer was ik serieus, maar mijn reactie in dat topic was een troll. Dat had een blinde nog wel gezien. O nee dat mag ik niet zeggen. Iemand met -10 dan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee, je was gewoon serieus. Ga nou niet ontkennen![]()
ib4 mijn grap valt verkeerd en iedereen maakt er misbruik van..quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Pics kan je aanvragen in het NWS topic.
tevens DS2:
[ afbeelding ]![]()
Waarom zo respectloos jegens mensen met -10 doen, als ik vragen mag?quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De eerste keer was ik serieus, maar mijn reactie in dat topic was een troll. Dat had een blinde nog wel gezien. O nee dat mag ik niet zeggen. Iemand met -10 dan.![]()
Je lult.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De eerste keer was ik serieus, maar mijn reactie in dat topic was een troll. Dat had een blinde nog wel gezien. O nee dat mag ik niet zeggen. Iemand met -10 dan.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat doe ik niet, ik heb zelf -6 ofzo.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Waarom zo respectloos jegens mensen met -10 doen, als ik vragen mag?![]()
Heb hier de afgelopen tijd niet zoveel gepost en ik weet ineens weer waarom.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:02 schreef el-blanchito het volgende:
Dm maar door (als ze lekker is) timmyPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat is er lekker aan een volgejizzt gezicht zonder verdere lichaamsdelen op de pic?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat vroeg ik me ook af. Maar ik wil het toch graag zien. Gewoon, om erbij te horen ofzo.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is er lekker aan een volgejizzt gezicht zonder verdere lichaamsdelen op de pic?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zou ook eerder Abate opstellen dan Konko. Heb ze beide gehad en 20+ potjes mee gespeeldquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Abate zou een downgrade zijn. Neem gewoon Konko![]()
Ik vind FCSuarez wel een necrofiel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is er lekker aan een volgejizzt gezicht zonder verdere lichaamsdelen op de pic?![]()
Van een... 17 jarig meisje?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is er lekker aan een volgejizzt gezicht zonder verdere lichaamsdelen op de pic?
Aangezien mensen hier mijn opmerkingen niet zo kunnen waarderen ga ik wel weer alleen ontopic posten. O wacht, het gaat niet meer over FUT haha.![]()
Ow, dat is wel ernstig jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:08 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Van een... 17 jarig meisje?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Abate is een held hequote:Op maandag 27 oktober 2014 15:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik zou ook eerder Abate opstellen dan Konko. Heb ze beide gehad en 20+ potjes mee gespeeld![]()
![]()
Maak deze in een van je Youtube-filmpjes, en ik bulder van het lachenquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Aangezien mensen hier mijn opmerkingen niet zo kunnen waarderen ga ik wel weer alleen ontopic posten. O wacht, het gaat niet meer over FUT haha.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
al begonnen met leren?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Aangezien mensen hier mijn opmerkingen niet zo kunnen waarderen ga ik wel weer alleen ontopic posten. O wacht, het gaat niet meer over FUT haha.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ik had dit weekend geen folder van de AH gekregenquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Aangezien mensen hier mijn opmerkingen niet zo kunnen waarderen ga ik wel weer alleen ontopic posten. O wacht, het gaat niet meer over FUT haha.stonden er nog leuke aanbiedingen in ?
![]()
Ik waardeer ze wel DS2.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Aangezien mensen hier mijn opmerkingen niet zo kunnen waarderen ga ik wel weer alleen ontopic posten. O wacht, het gaat niet meer over FUT haha.![]()
Nee, helemaal niks.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had dit weekend geen folder van de AH gekregenstonden er nog leuke aanbiedingen in ?
Ja, dat heb ik al meerdere keren gezegd.quote:![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
staat genoteerd.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind FCSuarez wel een necrofiel.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Verse pasta's 2de gratis, prima aanbiedingDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Helaas niet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:13 schreef Lindgren. het volgende:
Heb ik in de tussentijd nog een smleno-aflevering gemist?![]()
Oudje. Maar blijft mooi.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:12 schreef Tim86 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_wel_om_lachen.html
Oh en het filmpje ook.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nee, maar ik kocht net de verkeerde Carlos Eduardoquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:13 schreef Lindgren. het volgende:
Heb ik in de tussentijd nog een smleno-aflevering gemist?Nou, andere mensen niet echt.quote:![]()
Ik heb ook een "eigen jeugd" elftal van Feyenoord gemaakt.
Is wel moeilijker maar de chem is hoger...![]()
![]()
![]()
O jammer, kreeg in mijn mailbox wel bericht dat mijn persoonlijke bonuskaart goed is voor korting op kabeljauwburgers, bohh.quote:![]()
ik wist niet dat vd persie nog jeugd isquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:16 schreef 44rdbei het volgende:
Is wel moeilijker maar de chem is hoger...
[ afbeelding ]![]()
Hmmm ik heb gisteren al pasta gegeten.... Hoe lang blijven die bakken goed?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Verse pasta's 2de gratis, prima aanbieding![]()
Schakenquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:16 schreef 44rdbei het volgende:
Is wel moeilijker maar de chem is hoger...![]()
[ afbeelding ]_________!
![]()
Anderhalve maand dus primaquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmm ik heb gisteren al pasta gegeten.... Hoe lang blijven die bakken goed?
Elke dag![]()
Huh? Blijkbaar heb ik hier van alles gemist in een paar dagen ziek zijn. Toefjes' vertrek? En een waardige opvolger? Oke dan...quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, het IS Toefjes. Dat was een dag na zijn vertrek al bekend.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik doe niet zo moeillijk, wil hem ook wel vervangen voor immers ofzoquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik wist niet dat vd persie nog jeugd is![]()
Nice. Vind bij sommige gerechten de normale pasta wel lekkerder dan de verse variant. Spaghetti Carbonara bijvoorbeeld moet gewoon met gedroogde pasta.quote:![]()
Kalou en De Guzman ?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:17 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik doe niet zo moeillijk, wil hem ook wel vervangen voor immers ofzo![]()
Het dagelijkse gezeik hier tegenwoordig.quote:Maar dat niet alleen heur. Heb ook gewoon andere dingen aan m'n kop.
darksonic2 ben ik jouw vriend?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, maar ik kocht net de verkeerde Carlos Eduardo
[..]
Nou, andere mensen niet echt.![]()
Eens ja. Ik pak meestal van die Verse Perline's met een Bolognese sausquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nice. Vind bij sommige gerechten de normale pasta wel lekkerder dan de verse variant. Spaghetti Carbonara bijvoorbeeld moet gewoon met gedroogde pasta.![]()
Carbonara met gedroogde spaghetti ja, al is die verse normale spaghetti daarbij ook heel lekker
Elke dag![]()
Ik word er ook echt moe van.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het dagelijkse gezeik hier tegenwoordig.Maar dat niet alleen heur. Heb ook gewoon andere dingen aan m'n kop.
![]()
Is je date inmiddels al je vriendin?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het dagelijkse gezeik hier tegenwoordig.Maar dat niet alleen heur. Heb ook gewoon andere dingen aan m'n kop.
![]()
Dat gekibbel om niks bedoel je, en steeds maar door en op dezelfde mensen? Tja, met enige goede wil zou je het nog een uberslechte gimmick kunnen noemenquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kibbeling?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat gekibbel om niks bedoel je, en steeds maar door en op dezelfde mensen? Tja, met enige goede wil zou je het nog een hele slechte gimmick kunnen noemen![]()
Bewoner van de Fokpool![]()
Ook niks gemist zie ik wel na een weekje vakantie.
Van het weekend nog wat Fifa kunnen spelen en merkte inderdaad wel wat andere dingen dan voor mijn vakantie, zal wel door de update komen, zijn er nog ECHT belangrijke dingen in de update?
Verder nog mensen die geen pro club hebben en wel graag willen spelen?
Thad, trouwens ook nog wat NBA gespeeld, nu bijna 1 seizoen klaar in MC. Hoe gaat het bij jou?![]()
Ja. Kan bijna voortdurend popcorn.gif posten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat gekibbel om niks bedoel je, en steeds maar door en op dezelfde mensen? Tja, met enige goede wil zou je het nog een hele slechte gimmick kunnen noemen![]()
Vind wat geruzie op z'n tijd wel vermakelijk, maar dit gaat nergens over. Als ik eens in het topic kijk is er heibel.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:20 schreef Freire het volgende:
[..]
Is je date inmiddels al je vriendin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zonder dat het ook echt heibel is. Gewoon de dagelijkse herhaling van zettenquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Kan bijna voortdurend popcorn.gif posten.Vind wat geruzie op z'n tijd wel vermakelijk, maar dit gaat nergens over. Als ik eens in het topic kijk is er heibel.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
blij dat jullie mijn bijdrage kunnen waarderen heren
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Kan bijna voortdurend popcorn.gif posten.Vind wat geruzie op z'n tijd wel vermakelijk, maar dit gaat nergens over. Als ik eens in het topic kijk is er heibel.
[..]NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]Doe je wel een beetje voorzichtig! Misschien heb ik haar al gehad...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb m inmiddels ook. Bij MC naar de hawks gegaan, net aan play offs gehaald en daar in de eerste ronde game 7 verloren door een buzzerbeaterquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:21 schreef vanpers het volgende:
Van het weekend nog wat Fifa kunnen spelen en merkte inderdaad wel wat andere dingen dan voor mijn vakantie, zal wel door de update komen, zijn er nog ECHT belangrijke dingen in de update?
Thad, trouwens ook nog wat NBA gespeeld, nu bijna 1 seizoen klaar in MC. Hoe gaat het bij jou?![]()
Toen uit rage aangegeven dat ik niet wilde blijven en nu kan ik alleen maar naar kutclubs waar ik geen zin in heb
![]()
![]()
misschien moet je het dan proberenquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik probeer niet in ruzies terecht te komen maar het lukt niet.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ze komt niet uit Lemma dus dat zal wel meevallen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Doe je wel een beetje voorzichtig! Misschien heb ik haar al gehad...Maar bedankt voor het meedenken.
Even serieus trouwens. Die keeper van Orlando Pirates die nu naar 70k wordt gepricefixed op PS4.Schandalig.
Misschien moet je is gewoon normaal doen godverdomme. Beetje meer respect voor dode mensen mag best.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik probeer niet in ruzies terecht te komen maar het lukt niet.![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze komt niet uit Lemma dus dat zal wel meevallen.Maar bedankt voor het meedenken.
Even serieus trouwens. Die keeper van Orlando Pirates die nu naar 70k wordt gepricefixed op PS4.Schandalig.
volgens mij heb ik die laatst in een pack gehad
#FreeTrapz![]()
Heb deze hele discussie even gemist maar ik vind dat je alleen respect moet hebben voor dode mensen die knap waren.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Misschien moet je is gewoon normaal doen godverdomme. Beetje meer respect voor dode mensen mag best.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik vind respect voor levende mensen minstens zo belangrijkquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Misschien moet je is gewoon normaal doen godverdomme. Beetje meer respect voor dode mensen mag best.
Elke dag![]()
Goed dat je nu eindelijk beter internet lijkt te hebbenquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze komt niet uit Lemma dus dat zal wel meevallen.Maar bedankt voor het meedenken.
Geen schaatsende Lindgren. meer bij clubs
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Misschien moet je is gewoon normaal doen godverdomme. Beetje meer respect voor dode mensen mag best.![]()
Ben er blij mee ja.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Goed dat je nu eindelijk beter internet lijkt te hebbenGeen schaatsende Lindgren. meer bij clubs
Kan ik ook rustig wat vaker streamen etc.
Fijn.
Seizoen 1 af ja. Niet zoveel gedaan laatste tijd. Vooral MyTeam. Was free agent en heb voor Trail Blazers gekozen. Nog geen pot gespeeld daar dus ben bij het begin van het seizoen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:21 schreef vanpers het volgende:
Kijk! Ik ben bij Orlando begonnen en ben bijna op het einde van het seizoen maar ga als op een na laatste eindigen. Is ook mijn eerste NBA game sinds lange tijd dus erg wennen allemaal.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:26 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik heb m inmiddels ook. Bij MC naar de hawks gegaan, net aan play offs gehaald en daar in de eerste ronde game 7 verloren door een buzzerbeater![]()
Toen uit rage aangegeven dat ik niet wilde blijven en nu kan ik alleen maar naar kutclubs waar ik geen zin in heb
![]()
Wij haalden niet eens playoffsquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:26 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik heb m inmiddels ook. Bij MC naar de hawks gegaan, net aan play offs gehaald en daar in de eerste ronde game 7 verloren door een buzzerbeater![]()
Kon overal heen behalve CavsBen naar Trailblazers gegaan want krijg daar 420vc per game ofzo..
![]()
+ shinji ono en romeo castelen en het is hellemaal ogedquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:31 schreef Freire het volgende:
Dit is trouwens een beter ex feyenoord team
[ afbeelding ]![]()
Wat een kut team.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:31 schreef Freire het volgende:
Dit is trouwens een beter ex feyenoord team
[ afbeelding ]Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Een dode keeper pricefixenquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
![]()
Het valt wel mee, ben altijd wel netjes geweest. In de omgeving van Breda raak ik vrouwen voor de zekerheid alleen met een stok aan.![]()
![]()
Is het weer een hype om de achterlijn te halen en balletje terug te leggen en binnen te knallen ofzo.
Verder gaan mensen steeds beter dat verdedigen van het R2 + L2 begrijpen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: