SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Dieptepunt van de dag:
Speciaal voor Tobi:
[ Bericht 2% gewijzigd door MrvanTrapZ op 27-10-2014 12:41:18 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vind het gewoon een zielige redenatie en dat vind ik het dieptepunt van de dag. Heb je al geleerd?quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Moet je nu weer zo doen? Ik heb het al zwaar genoeg.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoezo?quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Moet je nu weer zo doen? Ik heb het al zwaar genoeg.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
10 min vertragingquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Vanochtend had hij nog de beste ochtend ever omdat hij alle treinen had gehaald.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja. En je bent zelf zieligquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een zielige redenatie en dat vind ik het dieptepunt van de dag. Heb je al geleerd?![]()
![]()
DS2 in combinatie met opmerkingen over overleden mensen is geen succes.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Overdosis pindakaas?
O sorry ongepaste opmerking.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Stop met die zelfmedelijden jankbal.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat Pjotr er al 2 dagen niet meer is![]()
Dit kan echt niet, TR gemacht.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stop met die zelfmedelijden jankbal.![]()
Staat nu in OP voor jou.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Hij moet natuurlijk wel in het nieuwe topic komen te staan!
BohhhhRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Uiteindelijk had ik wel tijd om naar de Jumbo te lopenquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vanochtend had hij nog de beste ochtend ever omdat hij alle treinen had gehaald.![]()
![]()
Sneeuwbal?quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stop met die zelfmedelijden jankbal.
Bewoner van de Fokpool![]()
Geen probleem. 1000 coins krijg je 3 minuten voor.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hahaha, regel je anders ook even wat zendtijd tijdens de super bowl voor me?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ah dat vind ik wel fucked up voor je man. Probeer niet te veel aandacht erop te richten, van jezelf niet en van anderenquote:
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wat ergOf was het een lelijke hond?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee.. ik heb niet eens iets met honden maar hij was een uitzondering. En nu is hij er niet meerquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hier wat troostende woorden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee.. ik heb niet eens iets met honden maar hij was een uitzondering. En nu is hij er niet meer
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Hij is mij wat te bitter.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:51 schreef Kamikazie het volgende:
Die Bittere Ernst is wel een klasse user![]()
Maar 2 dagen geleden overleden. Dat is extra zuur, want dan betaal je meer geld voor de dierenarts.
Ik weet nog dat mijn kat op een zondag gootsteenontstopper had gedronken. Was 100 euro kwijt
Ons konijn was aan het einde van zijn leven van puur goud volgens mij.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:57 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Maar 2 dagen geleden overleden. Dat is extra zuur, want dan betaal je meer geld voor de dierenarts.
Ik weet nog dat mijn kat op een zondag gootsteenontstopper had gedronken. Was 100 euro kwijt
Moest altijd in het weekeind naar de dierenarts.![]()
Flappie?quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:59 schreef Kamikazie het volgende:
st altijd in het weekeind naar de dierenarts.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En dan vergeet je de prijs van de ontstopper.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:57 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ik weet nog dat mijn kat op een zondag gootsteenontstopper had gedronken. Was 100 euro kwijt🍆![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:02 schreef Johnbon het volgende:
[..]
En dan vergeet je de prijs van de ontstopper.Helemaal schuimbekken en schudden met het koppie dat gekke beest
Hij leeft nog wel?quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:03 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]Helemaal schuimbekken en schudden met het koppie dat gekke beest
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
lol, al die mensen die spelen op ps3 en xbox 360 die dan op EA forum komen klagen dat de patch de gameplay heeft verneukt..Er is nog niet eens een patch geweest voor old gen![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Yakuzu?quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:05 schreef Tim86 het volgende:
lol, al die mensen die spelen op ps3 en xbox 360 die dan op EA forum komen klagen dat de patch de gameplay heeft verneukt..Er is nog niet eens een patch geweest voor old gen![]()
![]()
Ja, al was het sowieso een rotbeest. Had m bijna naar het asiel gedaan, maar gelukkig wilde een vriendin zich over de kat ontfermen. Beest leeft nog steeds. Het zijn ook altijd de goede katten die als eerste gaanquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:05 schreef Tim86 het volgende:
Wie speelt er nou nog op consoles van bijna 10 jaar oud. Dan vraag je erom![]()
Good pussy bij je houden is wel moeilijker dan bad pussy jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:07 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, al was het sowieso een rotbeest. Had m bijna naar het asiel gedaan, maar gelukkig wilde een vriendin zich over de kat ontfermen. Beest leeft nog steeds. Het zijn ook altijd de goede katten die als eerste gaan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:07 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, al was het sowieso een rotbeest. Had m bijna naar het asiel gedaan, maar gelukkig wilde een vriendin zich over de kat ontfermen. Beest leeft nog steeds. Het zijn ook altijd de goede katten die als eerste gaan![]()
Zo te zijn was hij niet echt knap want je doet er een beetje laconiek over.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
lolquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Feyenoord Rotterdam![]()
Lelijke wezens zijn minder erg als ze overlijdenwat een redenatie
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ivo Niehe over Kees
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |