SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Dieptepunt van de dag:
Speciaal voor Tobi:
[ Bericht 2% gewijzigd door MrvanTrapZ op 27-10-2014 12:41:18 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vind het gewoon een zielige redenatie en dat vind ik het dieptepunt van de dag. Heb je al geleerd?quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Moet je nu weer zo doen? Ik heb het al zwaar genoeg.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoezo?quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Moet je nu weer zo doen? Ik heb het al zwaar genoeg.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
10 min vertragingquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Vanochtend had hij nog de beste ochtend ever omdat hij alle treinen had gehaald.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja. En je bent zelf zieligquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een zielige redenatie en dat vind ik het dieptepunt van de dag. Heb je al geleerd?![]()
![]()
DS2 in combinatie met opmerkingen over overleden mensen is geen succes.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Overdosis pindakaas?
O sorry ongepaste opmerking.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Stop met die zelfmedelijden jankbal.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat Pjotr er al 2 dagen niet meer is![]()
Dit kan echt niet, TR gemacht.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stop met die zelfmedelijden jankbal.![]()
Staat nu in OP voor jou.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Hij moet natuurlijk wel in het nieuwe topic komen te staan!
BohhhhRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Uiteindelijk had ik wel tijd om naar de Jumbo te lopenquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vanochtend had hij nog de beste ochtend ever omdat hij alle treinen had gehaald.![]()
![]()
Sneeuwbal?quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stop met die zelfmedelijden jankbal.
Bewoner van de Fokpool![]()
Geen probleem. 1000 coins krijg je 3 minuten voor.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hahaha, regel je anders ook even wat zendtijd tijdens de super bowl voor me?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ah dat vind ik wel fucked up voor je man. Probeer niet te veel aandacht erop te richten, van jezelf niet en van anderenquote:
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |