Hoezo drink je dan ook stevia sinas?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:31 schreef MrStalin het volgende:
[..]
heb steken in m'n borst en knallende hoofdpijn, gisteren ook al. Het is die stevia-sinas van de Appie, echt giftig spul zeg
Ik faal hard, ik had even de naam verward. Ik begrijp waarom hij dit zo'n mooi molecule vindt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan falen ze nogal hard, want het is geen aminozuur.
Omdat ik sinas wilde maar de normale versie op wasquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:36 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Hoezo drink je dan ook stevia sinas?
Die bouwt niet bijna in haar eentje al het organische leven.quote:
Misschien ben je gewoon allergisch?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:31 schreef MrStalin het volgende:
[..]
heb steken in m'n borst en knallende hoofdpijn, gisteren ook al. Het is die stevia-sinas van de Appie, echt giftig spul zeg
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:08 schreef OllieWilliams het volgende:
Lokasenna moet hier eens wat vaker posten, voel me zo'n eenzame strijder nu
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
LSD
Over drugs gesproken, wel of niet stoppen met blowen voor de tentamenweek?
Dat dacht ik dus ook al. Ik denk dat ik gewoon de ochtendjoints oversla en verder gewoon niets veranderquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Niet. Levert alleen maar slaapproblemen op en dat kun je slecht gebruiken tijdens tentamens.
Oh dat zou wel kunnen ja, niet aan gedachtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon allergisch?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
Als de meetplannen serieus zijn wil ik wel aanhaken overigens. Kan best een avondje vrijmaken.
Altijd leuk nieuwe mensen te ontmoeten.
DNA ook geenszinsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Die bouwt niet bijna in haar eentje al het organische leven.
Hangt heel erg van je eisen af en hoe chill je als persoon zelf bent.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe moeilijk is woonruimte vinden in Delft trouwens?
Ben me aan het orienteren op masters, en in Delft zit ook wel een interessante.
Ik heb weinig eisen. Maar wel een katquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:01 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Hangt heel erg van je eisen af en hoe chill je als persoon zelf bent.
Er zijn best wat studentenhuizen in delft met huisdieren, dus dat moet geen probleem zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb weinig eisen. Maar wel een kat
Als ik weg ben mag je mijn kamerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe moeilijk is woonruimte vinden in Delft trouwens?
Ben me aan het orienteren op masters, en in Delft zit ook wel een interessante.
Wanneer is dat?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:19 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Als ik weg ben mag je mijn kamer
Ik hoef nog maar een halfjaar hier voor mijn bachelor.quote:
Ooit wel eens een plantje gehad?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook al. Ik denk dat ik gewoon de ochtendjoints oversla en verder gewoon niets verander
Nee, mag hier ook eigenlijk niet (woningbouwvereniging). Maar ik neem er wel een als het weer lente is denk ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ooit wel eens een plantje gehad?
Mwah, vanuit DNA en RNA, wat ik maar even voor het gemak bij elkaar neem (zelfde basisstructuur op wat details na) worden alle eiwitten opgebouwd. De rest komt dankzij dit alles van buiten in het lichaam. Zo bezien zou ik toch stellen dat het praktisch in haar eentje het leven opbouwt.quote:
Als niemand allergisch is. Ik vraag me wel af of dat zo'n woonruimte geschikt is voor een kat, katten hebben behoefte aan een combinatie van voldoende speelruimte en stille plekken, bij voorkeur warme stille plekken. Een kamertje is wat klein en het huis wellicht wat onrustig.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb weinig eisen. Maar wel een kat
Hoeveel moleculen, enzymen etc. denk je dat er nodig zijn om DNA zijn werk te kunnen laten doen? DNA is als energie, niks werkt zonder, maar met alleen energie kom je nergensquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Mwah, vanuit DNA en RNA, wat ik maar even voor het gemak bij elkaar neem (zelfde basisstructuur op wat details na) worden alle eiwitten opgebouwd. De rest komt dankzij dit alles van buiten in het lichaam. Zo bezien zou ik toch stellen dat het praktisch in haar eentje het leven opbouwt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |