quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:20 schreef Tassendief het volgende:
Dan ga je toch niet naar het dobbelspel.
quote:
quote:
Zeg maar tegen je moeder dat je bezig bent als je carrière als zolderkamerautist en dat je maar 1x per jaar naar buiten mag.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:24 schreef Slabber het volgende:
Ik doe het voor mijn moeder. Die wil het graag.
"Lekker met de familie bij elkaar"
Verbreek alle banden met je familiequote:Op maandag 27 oktober 2014 10:24 schreef Slabber het volgende:
Steek je toch het huis in de fik man, lulquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:24 schreef Slabber het volgende:
Leuk toch. Schaaltje strooigoed erbij, wat plakjes worst en blokjes kaas en omdat het morgen geen werkdag is kan de fles wijn ook open. Klinkt als een gezellige avond.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:24 schreef Slabber het volgende:
Fles? Gewoon wijn uit een pak met een kraantje toch?quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Leuk toch. Schaaltje strooigoed erbij, wat plakjes worst en blokjes kaas en omdat het morgen geen werkdag is kan de fles wijn ook open. Klinkt als een gezellige avond.
Ma weet dat ik een wolvenshirtdragende zolderkamerautist ben, dus die weet ook dat ik mijn zolder niet zal verlaten. Die smoes gaat niet op denk ikquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:36 schreef datismijnmening het volgende:
Zeg dat je in het buitenland zit dan
Gewoon beetje fotosoepen tochquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:38 schreef Slabber het volgende:
[..]
Ma weet dat ik een wolvenshirtdragende zolderkamerautist ben, dus die weet ook dat ik mijn zolder niet zal verlaten. Die smoes gaat niet op denk ik
quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:35 schreef Slabber het volgende:
voor het visuele, het word waarschijnlijk zoiets als dit:
[ afbeelding ]
in combinatie met de nodige pepernoten, pitt-bier, wijn uit pak en de grote dobbelsteen natuurlijk
liegen tegen je familie/vrienden, slappe zak ben je danquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:36 schreef datismijnmening het volgende:
Zeg dat je in het buitenland zit dan
Tja als je al niet eens durft te zeggen dat je geen zin hebt in sinterklaasdobbelen en dat ze het uit kunnen zoekenquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:25 schreef haan33 het volgende:
[..]
liegen tegen je familie/vrienden, slappe zak ben je dan
nee maar je kan toch ook gewoon zeggen dat je er geen zin in hebt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tja als je al niet eens durft te zeggen dat je geen zin hebt in sinterklaasdobbelen en dat ze het uit kunnen zoeken
Maar dat wil TS dus nietquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:09 schreef haan33 het volgende:
[..]
nee maar je kan toch ook gewoon zeggen dat je er geen zin in hebt.
of je past je een keertje aan en doet mee/houdt je mond
liegen tegen je naasten, echt
soms heb je gewoon pech,quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar dat wil TS dus niet
Trouwens niks mis met een paar white lies
Het leven is te kort om dingen te doen die je niet leuk vindtquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:13 schreef haan33 het volgende:
[..]
soms heb je gewoon pech,
soms moet je gewoon dingen doen die je niet leuk vindt
werken is ook niet altijd leuk, toch moet het welquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het leven is te kort om dingen te doen die je niet leuk vindt
Daarom werk doen wat je leuk vindt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:15 schreef haan33 het volgende:
[..]
werken is ook niet altijd leuk, toch moet het wel
familiedingen doen ook niet altijd, maar het kan familiebanden versterken
dan zeg je gewoon eerlijk dat je niet wil komenquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarom werk doen wat je leuk vindt.
En als je familiebanden afhangen van of je wel of niet gaat dobbelen is het sowieso niet al te best![]()
Maar TS durft het niet eerlijk te zeggenquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:19 schreef haan33 het volgende:
[..]
dan zeg je gewoon eerlijk dat je niet wil komen
maar liegen tegen je naasten vind ik echt behoorlijk debiel
dan is TS een slappe lulquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar TS durft het niet eerlijk te zeggen
dat wij het met elkaar eens zijnquote:
dit^ ik wil niet, maar doe het voor moedersquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:13 schreef haan33 het volgende:
[..]
soms heb je gewoon pech,
soms moet je gewoon dingen doen die je niet leuk vindt
Ja leuk drankspel.quote:Op donderdag 12 april 2018 10:24 schreef swaggerpow het volgende:
Een drankspel met sinterklaas is veel leuker haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |