abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19442356
Ik neem aan dat het voor jou OK is dat als je man ook aan een gangbang meedoet.... maar dan met andere vrouwen. En waar jij in het spel niet in voorkomt...
Ik wil niet meteen zeggen dat hij dat ook doet, dat is ieder voor zich, maar je zou er geen problemen mee hebben als hij dat wel zou willen doen?
pi_19442455
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:42 schreef Limprint het volgende:
Ik neem aan dat het voor jou OK is dat als je man ook aan een gangbang meedoet.... maar dan met andere vrouwen. En waar jij in het spel niet in voorkomt...
Ik wil niet meteen zeggen dat hij dat ook doet, dat is ieder voor zich, maar je zou er geen problemen mee hebben als hij dat wel zou willen doen?
Wat een moralistisch geleuter......

Misschien wil hij dat wel helemaal niet!! Als zij tevreden zijn in zo'n situatie: LET THEM!!!!
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:47:10 #178
37769 erodome
Zweefteef
pi_19442502
Nee, daar zou ik geen probleem mee hebben.

Het is niet de ene wel en de ander niet, hij mag ook gewoon met andere vrouwen vrijen en doet dat ook weleens, als hij de dame in kwestie maar niet voor mijn neus wegkaapt

Hij wil alleen niet aan een gangbang medoen, wil wel graag dat ik het doe, vind hij een ontzettend geil idee, hij houdt ervan om te zien hoe ik geneukt wordt.

Laats ook, ik ben bezig met een man, hij met de dame, zijn ze gestopt om naar ons te kijken, gekke man, heeft hij een heerlijke meid om mee te spelen, kijkt hij liever naar mij
maar hij is wel aan zijn trekken gekomen hoor
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:49:13 #179
37769 erodome
Zweefteef
pi_19442566
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:45 schreef Chubby_The_Hague het volgende:

[..]

Wat een moralistisch geleuter......

Misschien wil hij dat wel helemaal niet!! Als zij tevreden zijn in zo'n situatie: LET THEM!!!!
Toch vind ik daar wel wat inzitten, het gaat er niet om of het ook daadwerkelijk gebeurt, maar gelijke monniken, gelijke kappen.

Ik heb het al vaak zat zien gebeuren dat 1 van het stel alles mocht en de ander weinig tot niets, gaat zo goed als altijd ontzettend fout op ten duur, je kan de kat niet op het spek blijven binden zonder gevolgen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 27 mei 2004 @ 20:18:15 #180
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_19455466
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 07:51 schreef erodome het volgende:
Dan nog zou ik me ongemakkelijk voelen dat mijn zoon erbij is, hou dat liever gescheiden, maar goed, ieder zijn eigen ding
Mij interesseert het weinig, ik zou wel schrikken als ik bijv. mijn schoonzusje ofzo tegen zou komen maar dat zou meer zijn omdat ik ze daar het type niet voor vindt dan dat ik schaamte zou voelen.
Mij maakt het echt niet uit maar ik merk wel dat ik er wel heel makkelijk in ben.

Als een van de weinige gaat het er mij niet om wat je doet maar met welk motief. Ik zit liever bijv. naakt naast mijn schoonmoeder in een bubbelbad dan dat ik gekleed elke keer dat ik er zie denk van "hoe zou het zijn om.....?" Mijn motieven zijn wat dat betreft heel zuiver en daar schaam ik me niet voor, ik merk wel bij veel mensen dat dat tamelijk bijzonder is. Kijk maar eens naar de topics die hier geopend worden, fantaseren over bepaalde dingen vind niemand raar maar zodra je zegt in parenclubs te komen oid dan hebben mensen daar direct een bepaalde associatie mee.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_19464949
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:49 schreef erodome het volgende:

[..]

Toch vind ik daar wel wat inzitten, het gaat er niet om of het ook daadwerkelijk gebeurt, maar gelijke monniken, gelijke kappen.

Ik heb het al vaak zat zien gebeuren dat 1 van het stel alles mocht en de ander weinig tot niets, gaat zo goed als altijd ontzettend fout op ten duur, je kan de kat niet op het spek blijven binden zonder gevolgen...
Ik bedoel niet zozeer dat de een wel zou mogen en de ander niet... maar meer over het behoeftepatroon...... misschien wil hij wel niet eens!
pi_19465232
Vandaar de --------->?<---------- ik stelde een v-r-a-a-g! duidelijk?
  zondag 30 mei 2004 @ 16:23:03 #183
29728 Vlaggetje
Ik ben een vliegtuig...
pi_19514566
Pff, hoe moeilijk kan het zijn om een gangbang te organiseren via Fok!
Er zitten hier tientallen vrijgezellen die dat vast wel willen doen (hehe ik ook wel)... Als je niet inmiddels 100 reakties of meer hebt gehad vinnik het maar raar.... dit topic heeft 25000 page views !
pi_19514660
quote:
Op zondag 30 mei 2004 16:23 schreef Vlaggetje het volgende:
Pff, hoe moeilijk kan het zijn om een gangbang te organiseren via Fok!
Er zitten hier tientallen vrijgezellen die dat vast wel willen doen (hehe ik ook wel)... Als je niet inmiddels 100 reakties of meer hebt gehad vinnik het maar raar.... dit topic heeft 25000 page views !
hoe moeilijk kan het zijn om te lezen ?

ze zoekt niemand voor de gangbang ze post het voor feedback en eventuele tips of ervaringen van anderen
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zondag 30 mei 2004 @ 16:37:30 #185
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19514861
quote:
Op zondag 30 mei 2004 16:27 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ze zoekt niemand voor de gangbang ze post het voor feedback en eventuele tips of ervaringen van anderen
lieve gewone man (dr phil) kan je niet wachten tot erodome dit had kunnen zeggen? duimendik.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 30 mei 2004 @ 17:08:46 #186
95906 scrumple
uhh moet dit
pi_19515604
Mijn ervaring:
Een keer aan een gang bang / orgie (weet het verschil niet precies) meegedaan maar dat was mij niet super goed bevallen dankzij 2 dingen die niet helemaal goed gingen:
1) condooms wisselen als je wisselde van vrouw
2) er werd veel gepraat over het hoe en wat omdat er van te voren geen overleg werd gepleegd.
dit is een lege sig
  zondag 30 mei 2004 @ 17:12:22 #187
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19515700
quote:
Op zondag 30 mei 2004 17:08 schreef scrumple het volgende:
Mijn ervaring:
Een keer aan een gang bang / orgie (weet het verschil niet precies) meegedaan maar dat was mij niet super goed bevallen dankzij 2 dingen die niet helemaal goed gingen:
1) condooms wisselen als je wisselde van vrouw
2) er werd veel gepraat over het hoe en wat omdat er van te voren geen overleg werd gepleegd.
1) en 2) ja de spontaniteit gaat er natuurlijk een beetje vanaf als je vantevoren weet dat je door tig man laat neuken.
pi_19516493
quote:
Op zondag 30 mei 2004 16:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lieve gewone man (dr phil) kan je niet wachten tot erodome dit had kunnen zeggen? duimendik.
hoezo ? dit is toch een topic net als alle anderen ? en in een topic mag je toch gewoon je mening geven of een opmerking plaatsen ??? tevens wens ik niet vergeleken te worden met Dr Phil dus bij deze zou je dat aub niet meer willen doen ?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_19516629
woei, ik heb een paar van je foto's bekeken en het ziet er allemaal erg kinky uit
ik houd wel van zo'n vrouwen, just do it

ik hoop dat je gangbang goed verloopt en dat het lekker wordt

bye
Tri State. Tri State. !
  zondag 30 mei 2004 @ 17:58:55 #190
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19516794
quote:
Op zondag 30 mei 2004 17:45 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

hoezo ? dit is toch een topic net als alle anderen ? en in een topic mag je toch gewoon je mening geven of een opmerking plaatsen ??? tevens wens ik niet vergeleken te worden met Dr Phil dus bij deze zou je dat aub niet meer willen doen ?
tuuuurlijk...het viel me gewoon enorm op.
  zondag 30 mei 2004 @ 18:07:45 #191
84009 girllover
You had me at hello
pi_19516985
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 13:22 schreef erodome het volgende:

[..]

Die foto's blijven prive, maar goed, ook dat is mijn zaak en niet de jouwe...

Wbt geen gezonde relatie, wie ben jij om te oordelen, wij zijn ontzettend blij met elkaar, na 12 jaar hebben we allebei nogsteeds de vlinders in de buik van elkaar, we zijn liefdevol, attent en respectvol tegen over elkaar, we hebben geen geheimen voor elkaar, zijn erg open tegenover elkaar en kunnen ontzettend goed praten met elkaar over alles...

Als ik het zo bekijk hebben wij een gezondere relatie dan vele mensen die ohhhh zo netjes zijn naar de buitenwereld toe...
Hoe zou je ooit kunnen weten dat de ander geheimen voor je heeft als ze niet uitkomen? Volgens mij is het juist een kenmerk van een geheim dat je er niet van wet.

Zijn er geen dingen waarover je niet tevreden bent voor wat betreft je relatie?
  † In Memoriam † zondag 30 mei 2004 @ 21:19:49 #192
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_19520714
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 13:22 schreef erodome het volgende:

En mijn kind hoeft niet te weten wat ik doe, er komt een moment dat ik hem wat moet vertellen, maar de ervaring van andere ouders met hun kinderen leert me dat de kids daar geen probleem mee hebben, de enige die er problemen mee hebben en die zich het op de een of andere manier verschrikkelijk aantrekken zijn mensen zoals jij die er geen donder mee te maken hebben en er ook geen last van ondervinden....
Mensen zoals jij die vinden dat andere mensen jouw gedachtegang moeten volgen, die zich niet kunnen voorstellen dat er mensen zijn die anders denken.

Het is jouw bekrompenheid die jouw mening vormt, nogmaals dat het niets voor jou is is een heel ander verhaal, maar een beetje open mindedheid zou je niet misstaan
Maar onderschat zelf de eventuele gevolgen niet als je lang gaat stilhouden wat je voor werk doet dan?
De vaders van je zoons vriendjes kunnen toch best een filmpje hebben getrokken bij de plaatselijke videotheek?
Of je zoontje gaat met een vriendje naar de videotheek (en jaaa, dat doen jongetjes!!!!) om te gluren bij de Tiroler films?
En dan ziet hij zijn moeder met een open mond op de voorkant van zo'n hoesje ...

Wat voor werk je verder doet moet je helemaal zelf weten hoor maar het is beter dat je kind het van jezelf hoort dan via anderen.
  zondag 30 mei 2004 @ 23:55:58 #193
29728 Vlaggetje
Ik ben een vliegtuig...
pi_19524925
quote:
Op zondag 30 mei 2004 16:27 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

7)8 soms heb ik van die dagen... dan tikken mijn vingers sneller dan mijn ogen kunnen lezen
  donderdag 10 juni 2004 @ 22:31:44 #194
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19797363
* Nuek vraagt zich af of er vordering in de zaak zit
Proud Powerpauper
  donderdag 5 augustus 2004 @ 19:03:27 #195
92821 mavje
De Liefdeskapitein
pi_21082877
* mavje is ook wel benieuwd...
pi_21082923
Is de TS soms een kloon van kim holland?
het moet toch niet veel gekker worden,waarom doe je geen gangbang op de Fokmeet
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 19:11:49 #197
92821 mavje
De Liefdeskapitein
pi_21082995
* mavje vind erodome een stuk leuker dan Kim Holland
pi_21083001
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 19:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Is de TS soms een kloon van kim holland?
het moet toch niet veel gekker worden,waarom doe je geen gangbang op de Fokmeet
Jij komt zeker nooit in het sex-subforum of wel?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_21083042
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 19:12 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Jij komt zeker nooit in het sex-subforum of wel?
Nee rene froger kloon jij wel ?
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_21083060
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 19:15 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Nee rene froger kloon jij wel ?
Soms. En ik ben geen frogerkloon, dat is gewoon een lelijke lemming van het origineel.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')