Wat een moralistisch geleuter......quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:42 schreef Limprint het volgende:
Ik neem aan dat het voor jou OK is dat als je man ook aan een gangbang meedoet.... maar dan met andere vrouwen. En waar jij in het spel niet in voorkomt...
Ik wil niet meteen zeggen dat hij dat ook doet, dat is ieder voor zich, maar je zou er geen problemen mee hebben als hij dat wel zou willen doen?
Toch vind ik daar wel wat inzitten, het gaat er niet om of het ook daadwerkelijk gebeurt, maar gelijke monniken, gelijke kappen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:45 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Wat een moralistisch geleuter......
Misschien wil hij dat wel helemaal niet!! Als zij tevreden zijn in zo'n situatie: LET THEM!!!!
Mij interesseert het weinig, ik zou wel schrikken als ik bijv. mijn schoonzusje ofzo tegen zou komen maar dat zou meer zijn omdat ik ze daar het type niet voor vindt dan dat ik schaamte zou voelen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 07:51 schreef erodome het volgende:
Dan nog zou ik me ongemakkelijk voelen dat mijn zoon erbij is, hou dat liever gescheiden, maar goed, ieder zijn eigen ding
Ik bedoel niet zozeer dat de een wel zou mogen en de ander niet... maar meer over het behoeftepatroon...... misschien wil hij wel niet eens!quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Toch vind ik daar wel wat inzitten, het gaat er niet om of het ook daadwerkelijk gebeurt, maar gelijke monniken, gelijke kappen.
Ik heb het al vaak zat zien gebeuren dat 1 van het stel alles mocht en de ander weinig tot niets, gaat zo goed als altijd ontzettend fout op ten duur, je kan de kat niet op het spek blijven binden zonder gevolgen...
hoe moeilijk kan het zijn om te lezen ?quote:Op zondag 30 mei 2004 16:23 schreef Vlaggetje het volgende:
Pff, hoe moeilijk kan het zijn om een gangbang te organiseren via Fok!
Er zitten hier tientallen vrijgezellen die dat vast wel willen doen (hehe ik ook wel)... Als je niet inmiddels 100 reakties of meer hebt gehad vinnik het maar raar.... dit topic heeft 25000 page views !
lieve gewone man (dr phil) kan je niet wachten tot erodome dit had kunnen zeggen? duimendik.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hoe moeilijk kan het zijn om te lezen ?![]()
ze zoekt niemand voor de gangbang ze post het voor feedback en eventuele tips of ervaringen van anderen
1) en 2) ja de spontaniteit gaat er natuurlijk een beetje vanaf als je vantevoren weet dat je door tig man laat neuken.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:08 schreef scrumple het volgende:
Mijn ervaring:
Een keer aan een gang bang / orgie (weet het verschil niet precies) meegedaan maar dat was mij niet super goed bevallen dankzij 2 dingen die niet helemaal goed gingen:
1) condooms wisselen als je wisselde van vrouw
2) er werd veel gepraat over het hoe en wat omdat er van te voren geen overleg werd gepleegd.
hoezo ? dit is toch een topic net als alle anderen ? en in een topic mag je toch gewoon je mening geven of een opmerking plaatsen ??? tevens wens ik niet vergeleken te worden met Dr Philquote:Op zondag 30 mei 2004 16:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lieve gewone man (dr phil) kan je niet wachten tot erodome dit had kunnen zeggen? duimendik.
tuuuurlijk...het viel me gewoon enorm op.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:45 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hoezo ? dit is toch een topic net als alle anderen ? en in een topic mag je toch gewoon je mening geven of een opmerking plaatsen ??? tevens wens ik niet vergeleken te worden met Dr Phildus bij deze zou je dat aub niet meer willen doen ?
![]()
Hoe zou je ooit kunnen weten dat de ander geheimen voor je heeft als ze niet uitkomen? Volgens mij is het juist een kenmerk van een geheim dat je er niet van wet.quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:22 schreef erodome het volgende:
[..]
Die foto's blijven prive, maar goed, ook dat is mijn zaak en niet de jouwe...
Wbt geen gezonde relatie, wie ben jij om te oordelen, wij zijn ontzettend blij met elkaar, na 12 jaar hebben we allebei nogsteeds de vlinders in de buik van elkaar, we zijn liefdevol, attent en respectvol tegen over elkaar, we hebben geen geheimen voor elkaar, zijn erg open tegenover elkaar en kunnen ontzettend goed praten met elkaar over alles...
Als ik het zo bekijk hebben wij een gezondere relatie dan vele mensen die ohhhh zo netjes zijn naar de buitenwereld toe...
Maar onderschat zelf de eventuele gevolgen niet als je lang gaat stilhouden wat je voor werk doet dan?quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:22 schreef erodome het volgende:
En mijn kind hoeft niet te weten wat ik doe, er komt een moment dat ik hem wat moet vertellen, maar de ervaring van andere ouders met hun kinderen leert me dat de kids daar geen probleem mee hebben, de enige die er problemen mee hebben en die zich het op de een of andere manier verschrikkelijk aantrekken zijn mensen zoals jij die er geen donder mee te maken hebben en er ook geen last van ondervinden....
Mensen zoals jij die vinden dat andere mensen jouw gedachtegang moeten volgen, die zich niet kunnen voorstellen dat er mensen zijn die anders denken.
Het is jouw bekrompenheid die jouw mening vormt, nogmaals dat het niets voor jou is is een heel ander verhaal, maar een beetje open mindedheid zou je niet misstaan
7)8 soms heb ik van die dagen... dan tikken mijn vingers sneller dan mijn ogen kunnen lezenquote:Op zondag 30 mei 2004 16:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hoe moeilijk kan het zijn om te lezen ?![]()
ze zoekt niemand voor de gangbang ze post het voor feedback en eventuele tips of ervaringen van anderen
Jij komt zeker nooit in het sex-subforum of wel?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Is de TS soms een kloon van kim holland?
het moet toch niet veel gekker worden,waarom doe je geen gangbang op de Fokmeet
Nee rene froger kloon jij wel ?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij komt zeker nooit in het sex-subforum of wel?
Soms. En ik ben geen frogerkloon, dat is gewoon een lelijke lemming van het origineel.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee rene froger kloon jij wel ?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |