In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Cola Zero is voor mannen. Ik kan nu niet anders concluderen dan dat jij een enorme faggot bent.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd om te kijken met een bakje chips en cola light.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Cola Zero is voor mannen. Ik kan nu niet anders concluderen dan dat jij een enorme faggot bent.
nee grapje
Je hebt niks gemist.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Oh shit, al het voetbal vandaag gemist, alleen uitslagen gezien
Iemand iets aan toe te voegen?
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:21 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Gullit altijd vrij slecht als analist op de Engelse tv
Meer Hasselbaink inderdaad.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:21 schreef Kopsterk het volgende:
"They have to go to the OUTside, not to the INside. So they must stay at the OUTside. But thay stayed at the INside."quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:21 schreef Kopsterk het volgende:
Die zijn heel erg leuk altijd.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Joep mag weer indringende reportages maken namens de NOS.
v Persie uit de selectie laten lijkt me effectiever.quote:
AFC heeft verlorenquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kijk nu ook.
Waarom gaat het weer over Oranje?
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kijk nu ook.
Waarom gaat het weer over Oranje?
Houten Klaas kan het beter denk je?quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
v Persie uit de selectie laten lijkt me effectiever.
Je zegt het goed. Ik denk niet dat het DE oplossing is, maar BETER ja, al snel.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Houten Klaas kan het beter denk je?
We missen Watergodquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kijk nu ook.
Wat een floptafel.
Beetje te makkelijk dit, maar het zat zeker niet tegen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Louis had complete mazzel van een off-day van Spanje, een fantastische dag van De Vrij tegen Chili en een makkelijk programma tot aan de halve finale.
Een een gunstig scoreverloop tegen Spanje. Met geluk de 2-0 niet tegenkrijgen en een wanhoopskopbal van vPersie voor de 1-1 op slag van rust.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Louis had complete mazzel van een off-day van Spanje, een fantastische dag van De Vrij tegen Chili en een makkelijk programma tot aan de halve finale.
Spanje had er gewoon geen zin meer in. Zo vaak winnen verveelt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegen Chili misten ze kansen, tegen Nederland hadden ze een off-day in de tweede helft.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zoals ze die twee derde van hun toernooi hadden bedoel je?
Brazilie op het laatste WK wel.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:26 schreef GGMM het volgende:
Op een WK speel je niet uit en niet thuis.
Gras schijnt groen te zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:26 schreef GGMM het volgende:
Op een WK speel je niet uit en niet thuis.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hallo, gelukkig gaat het over het Nederlands elftal, je wilt natuurlijk geen detail missen.
gr gr
Louis heeft ze gewoon weggespeeld.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Chili misten ze kansen, tegen Nederland hadden ze een off-day in de tweede helft.
Mooie UI he?quote:
Denk aan je hart, Stijn.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
ROT NOU GVD OP MET DAT NEDERLANDS ELFTAL
Dat oeverloze gejank over het Nederlands Elftal moet eens oprotten. Alleen die kneuzige klopjachtleiders op Guus zoals Valentijn/WillemVissers boeit dit enorm.quote:
Stijngod.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat oeverloze gejank over het Nederlands Elftal moet eens oprotten. Alleen die kneuzige klopjachtleiders op Guus zoals Valentijn/WillemVissers boeit dit enorm.
Sjoerd Moussou moet je hier niet vergeten hoor.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat oeverloze gejank over het Nederlands Elftal moet eens oprotten. Alleen die kneuzige klopjachtleiders op Guus zoals Valentijn/WillemVissers boeit dit enorm.
Barcelona heeft verloren he.quote:
Rijp voor de slachtquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Jack van Gelder kan niet wachten op de volgende maand zodat hij laf Guus Hiddink de afgrond in kan duwen. Walgelijke klootzak.
Rijp voor de slacht.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Jack van Gelder kan niet wachten op de volgende maand zodat hij laf Guus Hiddink de afgrond in kan duwen. Walgelijke klootzak.
nou nou stijn doe effe normaalquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is Gramulanion, hij doet dit in de hoop dat Humberto presentator wordt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:32 schreef GGMM het volgende:
Een of andere smeerlap zit er de hele tijd door heen te hoesten.
Ajaciedenquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanwege het kleurtje.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Bedoel je dit omdat hij een kleurtje heeft of omdat hij naast Jan zit?
Wist je dat het eigenlijk Marco Matic is? FEITquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Mensen die dat zeggen denken waarschijnlijk dat het Veijnovic is, wat een debielen.
Leg uit?quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wist je dat het eigenlijk Marco Matic is? FEIT
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom blijft iedereen deze kans herhalen.
Omdat het spectaculair was.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom blijft iedereen deze kans herhalen.
In de jeugd speelde hij onder de naam Marco Matic, hij was een mega talent in de kringen van de jeugdkenners. Toen stapte hij van AZ over naar Heracles en ging hij spelen onder Vejinovic, relatief onbekend.quote:
Dan kan hij maar beter geen leasebak krijgen.quote:
Ja, dat zie je toch?quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En heb jij daar problemen mee??
Pics van de tattoo van je zusje.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:37 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een tattoo van m'n zusje op m'n rug.
Mag ik hier een foto van zien?quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:37 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een tattoo van m'n zusje op m'n rug.
M'n zusje heeft geen tattoo's.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pics van de tattoo van je zusje.
Sjoerd Mossou show / Studio Sjoerdquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:37 schreef opperkleurder het volgende:
Nederlands Elftal - Jong Oranje - NAC Breda
Omdat hij een kleurtje heeft of omdat hij irritant is?quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Pierre
Alsjeblieft, tyf hem er per direct uit en maak de show gewoon met drie man af.
Tweede.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Omdat hij een kleurtje heeft of omdat hij irritant is?
Het een kan de oorzaak zijn van het ander..quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Omdat hij een kleurtje heeft of omdat hij irritant is?
waarom zouden wij op de middenstip staan?quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we tomaten naar Pierre, staande op de middenstip, gooien in een bomvol Rat Verleghstadion?
Mensen die irritant zijn verkleuren sneller. FEITquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Het een kan de oorzaak zijn van het ander..
Omdat Jack voor AFC isquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waarom wordt er niet over Milik gepraat
Wat verzin jij vreemde dingen somsquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we tomaten naar Pierre, staande op de middenstip, gooien in een bomvol Rat Verleghstadion?
Frank de Boergod heeft altijd gelijk volgens de mediaquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
Meeste Ajacieden zijn redelijk blank hoorquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mensen die irritant zijn verkleuren sneller. FEIT
Omdat Depayquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ontluisterende onthullingquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je zusje heeft het zaad van 1000 mannen op haar rug
twitter:bramvermeul twitterde op zondag 26-10-2014 om 22:05:43Sad news coming in here: goalkeeper and SA national team captain Senzo Meyiwa shot dead http://t.co/FsmcTNGRd8 reageer retweet
Is gewoon de filosofie.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:40 schreef GGMM het volgende:
Vol op de aanval gaan tegen een counterploeg is gewoon teringdom.
Joden vallen onder de semieten.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Meeste Ajacieden zijn redelijk blank hoor
ja daar is al een topic van.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:40 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:bramvermeul twitterde op zondag 26-10-2014 om 22:05:43Sad news coming in here: goalkeeper and SA national team captain Senzo Meyiwa shot dead http://t.co/FsmcTNGRd8 reageer retweet
Had ie een Pietje gedaan?quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:40 schreef Gramulanion het volgende:
Whut?!?!quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:40 schreef Gramulanion het volgende:
Maakt niet uit.quote:
Las het, is ook een topic over.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:40 schreef Gramulanion het volgende:
Erg simpel idd.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Altijd erg knap, een schot op een leeg doel van ver.
Guardado - Hendrix - Maherquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoe moet het PSV middenveld er volgens jullie uitzien?
Hiljemark - Hendrix - Mendezquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoe moet het PSV middenveld er volgens jullie uitzien?
Oranje boeit echt niemand.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
Menphis kan de redder van Oranje worden
Cocu zei net op televisie (nederland 1) dat Jetro Willems kijk op het spelletje heeft en dit ook goed kan uitleggen aan anders.quote:
Wist je dat bloed dikker is dan water?quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Cocu zei net op televisie (nederland 1) dat Jetro Willems kijk op het spelletje heeft en dit ook goed kan uitleggen aan anders.
Om de humor hiervan echt goed in te zien zou je eens een blik op zijn Twitteraccount moeten werpen.
Wat heeft zijn twitteraccount te maken met zijn kijk op het spelletje?quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Cocu zei net op televisie (nederland 1) dat Jetro Willems kijk op het spelletje heeft en dit ook goed kan uitleggen aan anders.
Om de humor hiervan echt goed in te zien zou je eens een blik op zijn Twitteraccount moeten werpen.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat heeft zijn twitteraccount te maken met zijn kijk op het spelletje?
Lelijke foto zeg.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen chillt Greet met zijn kat.
[ afbeelding ]
Veel.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heb jij die gemaakt?quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Gebruik deze voortaan:
[ afbeelding ]
Ja, of laat die schijtlollige idioterie gewoon helemaal achterwege.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Gebruik deze voortaan:
[ afbeelding ]
echt een classicquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Gebruik deze voortaan:
[ afbeelding ]
GGMM heeft het zwaar vandaag.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, of laat die schijtlollige idioterie gewoon helemaal achterwege.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, of laat die schijtlollige idioterie gewoon helemaal achterwege.
watquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
AJAX KON MESSI OOK HALEN
AJAX KON BALE OOK HALEN
Man man man wat een treurige boel
Ze kozen voor Sana en Duarte.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
AJAX KON MESSI OOK HALEN
AJAX KON BALE OOK HALEN
FEYENOORD HAD FRED KUNNEN HALENquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
AJAX KON MESSI OOK HALEN
AJAX KON BALE OOK HALEN
Ben je een beetje gefrustreerd vandaag?quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
AJAX KON MESSI OOK HALEN
AJAX KON BALE OOK HALEN
vandaag?quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:48 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ben je een beetje gefrustreerd vandaag?
Sana en Duarte worden langzaam gebracht.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze kozen voor Sana en Duarte.
MICHAEL BALL WAS VAN PSVquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Leuker vind ik dit soort posts:
LUIS FILIPE ZAT BIJ AJAX
BASTOS WAS VAN FEYENOORD
Matige filmquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:49 schreef Kopsterk het volgende:
Allemaal The Equalizer kijken trouwens. Zeer vermakelijke film.
studio ajaxquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
Het gaat nu over Milik. Dat kan niet anders.
Denzel is wel baas, maar verhaal ging nergens over.quote:
Ik hoor positieve verhalen dus ik ga 'em lekker wel kijkenquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:50 schreef GGMM het volgende:
Niemand Fury kijken trouwens. Dat lijkt me echt een kutfilm.
Als je tegen mijn advies ingaat zou dit wel eens een hele nare invloed kunnen hebben op onze relatie.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:50 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik hoor positieve verhalen dus ik ga 'em lekker wel kijken
Ik weet niet wat ik hierbij moet denkenquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope.
Er zit wel iets diep momenteel, maar dat is m'n eigen keuze
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:51 schreef GGMM het volgende:
Kazim kan er helemaal niets van.
Snap niet dat Caland dit een goede spits vindt.
Feyenoord had Fred al, alleen Fred wilde niet spelen in Nederland, ze dachten wel een slimme ruil te doen voor Magrãoquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
AJAX KON MESSI OOK HALEN
AJAX KON BALE OOK HALEN
Sla jij Caland dan hoog aan? Buiten zijn humor (40/45 grappen) is het toch niet erg veel?quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:51 schreef GGMM het volgende:
Kazim kan er helemaal niets van.
Snap niet dat Caland dit een goede spits vindt.
Ik ben lekker opstandig. HA!quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je tegen mijn advies ingaat zou dit wel eens een hele nare invloed kunnen hebben op onze relatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |