In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Cola Zero is voor mannen. Ik kan nu niet anders concluderen dan dat jij een enorme faggot bent.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd om te kijken met een bakje chips en cola light.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Cola Zero is voor mannen. Ik kan nu niet anders concluderen dan dat jij een enorme faggot bent.
nee grapje
Je hebt niks gemist.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Oh shit, al het voetbal vandaag gemist, alleen uitslagen gezien
Iemand iets aan toe te voegen?
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:21 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Gullit altijd vrij slecht als analist op de Engelse tv
Meer Hasselbaink inderdaad.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:21 schreef Kopsterk het volgende:
"They have to go to the OUTside, not to the INside. So they must stay at the OUTside. But thay stayed at the INside."quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:21 schreef Kopsterk het volgende:
Die zijn heel erg leuk altijd.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Joep mag weer indringende reportages maken namens de NOS.
v Persie uit de selectie laten lijkt me effectiever.quote:
AFC heeft verlorenquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kijk nu ook.
Waarom gaat het weer over Oranje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |