quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:58 schreef Merkie het volgende:
Ik zie nu pas dat we een maand lang geen wedstrijd gewonnen hebben![]()
. Gek.
Verloren bedoel je?quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:58 schreef Merkie het volgende:
. Gek.
Tsja, daarom stonden we dan ook een tijdje in het rechterrijtjequote:Op zondag 26 oktober 2014 20:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, tussen 10 augustus en 27 september hebben we niks gewonnen.
Dat valt je nu pas op?quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:58 schreef Merkie het volgende:
. Gek.
Het is gewoon schandalig dat je drie keer thuis verliest.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Begin van het seizoen wordt imo steeds frustrerender als je ziet hoe het nu gaat.
Ajax is niet beter, dat heb ik wel vaker gehoord in de eerste seizoenshelft.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:03 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord staat gewoon prima nu. Met Vermeer, Wilkshere, El Ahmadi, Clasie en Toornstra heb je ook gewoon spelers met een hoop ervaring, dat komt de stabiliteit ook wel ten goede. Centrale duo staat ook prima nu met een geweldige Vermeer in hun rug ipv een weifelende Mulder. Positiespel is beter dan het ooit onder Koeman is geweest en Feyenoord zal serieus mee gaan doen om de titel, een Ajax is bijvoorbeeld echt niet beter, dat heeft Feyenoord wel in de Klassieker bewezen. Alleen van PSV hebben we veel te vrezen denk ik, al wisten die het afgelopen jaren vakkundig te verneuken.
okquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax is niet beter, dat heb ik wel vaker gehoord in de eerste seizoenshelft.
PSV zit ook echt vol met egoïstische individualisten. Ik ben benieuwd nu Wijnaldum en Depay weer fit zijn hoe lang het duurt voor er onrust ontstaat, omdat iedereen vindt dat ie zelf moet spelen en elkander weinig gunt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:03 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord staat gewoon prima nu. Met Vermeer, Wilkshere, El Ahmadi, Clasie en Toornstra heb je ook gewoon spelers met een hoop ervaring, dat komt de stabiliteit ook wel ten goede. Centrale duo staat ook prima nu met een geweldige Vermeer in hun rug ipv een weifelende Mulder. Positiespel is beter dan het ooit onder Koeman is geweest en Feyenoord zal serieus mee gaan doen om de titel, een Ajax is bijvoorbeeld echt niet beter, dat heeft Feyenoord wel in de Klassieker bewezen. Alleen van PSV hebben we veel te vrezen denk ik, al wisten die het afgelopen jaren vakkundig te verneuken.
Yes, yes, krijg lekker veel hoop op de titelquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:03 schreef PizzaGeit het volgende:
Het is te hopen dat er daar wat flink mis gaat binnen hun selectie, want kwalitatief hebben ze echt een goed elftal nu.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:10 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
PSV zit ook echt vol met egoïstische individualisten. Ik ben benieuwd nu Wijnaldum en Depay weer fit zijn hoe lang het duurt voor er onrust ontstaat, omdat iedereen vindt dat ie zelf moet spelen en elkander weinig gunt.
Er staat wel tegenover dat ze erg veel goede aanvallende spelers hebben..
okquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Yes, yes, krijg lekker veel hoop op de titeldes te meer genot straks als die schaal weer naar Amsterdam gaat
Heb ik weinig last van. Het lijkt erop dat we na jaren eindelijk weer eens een team hebben dat veel zelfvertrouwen heeft en niet gelijk een goal tegen krijgt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Begin van het seizoen wordt imo steeds frustrerender als je ziet hoe het nu gaat.
Volgens mij is dit de slechtste ajax selectie van de afgelopen 10 jaar. De huidige 2de plaats is gewoon geflatteerd.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax is niet beter, dat heb ik wel vaker gehoord in de eerste seizoenshelft.
Wat me vooral opvalt is dat er weinig goals worden geïncasseerd.. de ploeg met de beste defensie wordt ook meestal kampioen. Clasie en El Ahmadi zijn toch in eerste instantie controleurs dus dan heb je een blok met 6 verdedigend ingestelde spelers. Alleen de spitspositie is een reden tot zorg.. die Kazim kan er weinig van en Te Vrede nog minder. Voor het overige ziet het er goed uitquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:03 schreef PizzaGeit het volgende:
Ja, en dan te bedenken dat je nog Bilal, Boetius, en Vilhena op de bank hebt zitten de afgelopen weken, dat betekent voor mij wel dat er nog voldoende potentie/ rek zit in dit elftalquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat me vooral opvalt is dat er weinig goals worden geïncasseerd.. de ploeg met de beste defensie wordt ook meestal kampioen. Clasie en El Ahmadi zijn toch in eerste instantie controleurs dus dan heb je een blok met 6 verdedigend ingestelde spelers. Alleen de spitspositie is een reden tot zorg.. die Kazim kan er weinig van en Te Vrede nog minder. Voor het overige ziet het er goed uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |