Homoquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
TV / [RTL4] Miljoenenjacht #42 greet dikzak
quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:00 schreef hafcfan het volgende:
Olympiakos-Panathinaikos ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Olympiakos-Panathinaikos ?
Ja schakelde ook even over naar die wedstrijd. Dacht eerst dat het erg mistig wasquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]Al 2 maal stilgeld. Zie op mijn stream alleen maar rook
Als die rood-witten winnen pak ik 160 euro. Moet lukken als ik het zo bekijkquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja schakelde ook even over naar die wedstrijd. Dacht eerst dat het erg mistig was. Nu begrijp ik dus waarom
Nice! Dit zullen ze wel winnen jaquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als die rood-witten winnen pak ik 160 euro. Moet lukken als ik het zo bekijk
Gefeliciteerd. Dat is binnen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als die rood-witten winnen pak ik 160 euro. Moet lukken als ik het zo bekijk
quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice! Dit zullen ze wel winnen ja
Thanx nu een pingel duurt lang.quote:
Afellay de penalty niet laten nemenquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]
Thanx nu een pingel duurt lang.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:01 schreef Caland het volgende:
Stijn korfbalt en kijkt miljoenenjacht.
Nog steeds in de kast though.
Kwamen als eerste in actie. Kulreden.quote:
Maar zo is het al jaren niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Kwamen als eerste in actie. Kulreden.
Nee, het duel was vertraagd en ze hebben de samenvatting nog niet klaar.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Kwamen als eerste in actie. Kulreden.
Normaal beginnen ze altijd de samenvatting terwijl het nog bezig is.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:47 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, het duel was vertraagd en ze hebben de samenvatting nog niet klaar.
hihahoquote:
wat nouquote:
ik moet huilenquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:50 schreef Ties02 het volgende:
Zij vieren altijd feest
410 is dan ook een verkapte carnavalsvereniging
quote:
Volgende week Vitesse uit, binnenkort naar PSV.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:57 schreef Buitendam het volgende:
Feyenoord begint weer te winnen. Dat scheelt, gaan ze ook geen spits meer halen.
quote:
quote:
quote:
quote:
Rutten heeft het netjes op de rails daar.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Komt allemaal door topcoach Rutte dit
Dit zegt genoegquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is er mis met het juichen van Van Beek?
Zal die weer eens tweede van de Eredivisie worden dit seizoen?quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Rutten heeft het netjes op de rails daar.
quote:
bedanktquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
23:20, dan begint Match of the Day. De show begint met Chelsea v QPR.
bedankt hansquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
23:20, dan begint Match of the Day. De show begint met Chelsea v QPR.
jimi hendrix?quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm geel Hendrix, waarom laten ze dit zien?
ik zag hetquote:
vondelpark?quote:
albaquote:
ja, ik had haast dus even snel foto gemaakt onderweg naar huisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja, ik had haast dus even snel foto gemaakt onderweg naar huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |