het is toch ook een sc?quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:26 schreef Ehhe het volgende:
Tjee, z&g lijkt wel een sc!
Ik heb gelukkig weinig last van dat uur.. voel me toch wel beroerd :p.
Heb wel gelezen in het vorige topic maar weet niet meer wie wat schreef hehe. Zwangerschapsdementie, kan er niks aan doen!
nou..... dat is het dus niet. Er is een sc die nog wel wat input kan gebruiken. Dit is het topic voor zwangeren en over bevallen enzo.quote:
Wat zij zegt. Dat we beiden op FOK! zitten is puur toeval.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:28 schreef Ehhe het volgende:
Oh en lief dat wij in de op staan maar het is geen officieel fok babietje
ik weet waar het hier over gaat. Maar ik vind toch wel dat het een beetje een slowchat is. in mijn ogen wordt er hier gewoon gekletst, over het onderwerp weliswaar... Maar dat lijkt me ook logisch omdat het zo vooraan in je leven staat momenteel.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou..... dat is het dus niet. Er is een sc die nog wel wat input kan gebruiken. Dit is het topic voor zwangeren en over bevallen enzo.
Pijn aan je huid of qua zwaarte vd borsten?quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:40 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Bh dragen doet pijn maar zonder ook...
Denkje?quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dan zal je wel snel bevallen zoë
naja een zenn gevoel is een goed begin! Ben je er zelf klaar voor?quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:56 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Denkje?
S kwam echt niet uit zichzelf dus ik kan me niet voorstellen dat een bevalling 'zomaar' begint
het is echt de huid die pijnlijk is. Als of ik een schaafwond heb daar. Het is niet meteen bij de aanhechting van de borsten maar zo'n 5/10 cm er onder.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:54 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Pijn aan je huid of qua zwaarte vd borsten?
Ik heb al een tijdje geen bh's aan (buik was te hoog en t knelde)
Maar sportbh's/topjes. Geeft voldoende stevigheid maar ik heb ook geen mega grote cup
Sorry, dan heb ik dat in het vorige topic verkeerd begrepen. LT, kun jij dat aanpassen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:28 schreef Ehhe het volgende:
Oh en lief dat wij in de op staan maar het is geen officieel fok babietje
done!quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sorry, dan heb ik dat in het vorige topic verkeerd begrepen. LT, kun jij dat aanpassen?
Dat is waarquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
naja een zenn gevoel is een goed begin! Ben je er zelf klaar voor?
geeft niet! Vriendlief vond het gewoon ook leuk om erbij te staan in de opquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sorry, dan heb ik dat in het vorige topic verkeerd begrepen. LT, kun jij dat aanpassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |