SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie november:
DI 28-10 Nominatie
WO 29-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 2-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 3-11 Exit 1 genomineerde.
Meer op: UTO / De kandidaten van oktober 2014
Poll: Wie mag van jou de nieuwe bewoner worden?
• Chris
• Esza
• René
Tussenstand:
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agendawooblabalurg![]()
Daar kan ik zelf ook slecht tegen, hoor! Als je laat blijken dat er iets is, moet je bij mij niet aankomen met "niks"quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zijn ook de vrouwen die zeggen niks als je vraagt of er wat is.. niks betekent kennelijk iets anders op VenusAls je me op de kast wil hebben...
![]()
Wat loopt De Fles nou te zeiken zij was de persoon die Gio op liep te steuken met die blonde snol.Tsja,karma is a bitch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wilco lult weer slijmerig met Oma mee.
Oma: Ik heb vriendschapgevoelens voor Ivan.
Ach hou toch je slabek.
wooblabalurg![]()
En de Fles blijft maar zeuren en zeuren. *zucht*
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Geen idee of ze het vaker gedaan hebbenquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was na die douchescene.
Maar daarna heeft hij het toch nog een keer gedaan met haar?![]()
HAHA zoon zegt god straft altijd hoeft niet meteen te gebeuren maar gebeurt welMet een grijns op zijn gezicht van leedvermaak
Zielige vanessa![]()
![]()
Als die Wilco praat gaan bij mij de nekharen overeind staan....
Die vent ligt me niet
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ook al had Iwan het wel zelf direct verteld....quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:35 schreef notturna het volgende:
En de Fles blijft maar zeuren en zeuren. *zucht*
Was het ook gezeik geweest.. heeft niets met vertellen te maken...
Ze voelt zich gewoon afgewezen.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ze heeft haar zelfs een zender aangedaan, is gezien door andere bezoekers en jutte Gio en die blonde op om achter het kakhuis te zoenen omdat het dan niet gezien werd en toen ging ze er zelf over rondbazuinen. om ze kapot te maken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:35 schreef Goldencharly het volgende:
Wat loopt De Fles nou te zeiken zij was de persoon die Gio op liep te steuken met die blonde snol.Tsja,karma is a bitch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Waarschijnlijk wist hij dat mij ging kwetsen en daarom heeft hij niets gezegd" zegt Vanes...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Die man spoort niet! Net zo min als die Patrick. Allebei knettergekquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als die Wilco praat gaan bij mij de nekharen overeind staan....
Die vent ligt me nietIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Misschien... vind die Patrick wel relaxedquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die man spoort niet! Net zo min als die Patrick. Allebei knettergek
Waarom is Patrick knettergek?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die man spoort niet! Net zo min als die Patrick. Allebei knettergek...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:38 schreef renevanlaaren het volgende:
oma doe de ex de groeten,vertel maar dat het mijn nieuwe favoriet is![]()
![]()
Dat dus en nu lopen jammeren dat Ivan een meid gepakt heeftquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze heeft haar zelfs een zender aangedaan, is gezien door andere bezoekers en jutte Gio en die blonde op om achter het kakhuis te zoenen omdat het dan niet gezien werd en toen ging ze er zelf over rondbazuinen. om ze kapot te maken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een vuil secreet ben je dan.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze heeft haar zelfs een zender aangedaan, is gezien door andere bezoekers en jutte Gio en die blonde op om achter het kakhuis te zoenen omdat het dan niet gezien werd en toen ging ze er zelf over rondbazuinen. om ze kapot te maken.
wooblabalurg![]()
Die is zwaar psychotisch! Stapelgek!quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Misschien... vind die Patrick wel relaxed
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die is zwaar psychotisch! Stapelgek!
Ja, en daar wil Vanassa hem voor behoeden! LOL!quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:38 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Dat dus en nu lopen jammeren dat Ivan een meid gepakt heeft![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je die ruzie tussen hem en Wilco gisteren gezien?quote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ga je gang... maar het woord team vind ik wat enthousiastquote:
Ja, maar hij heeft haar de volgende dag na de douchescene verteld dat hij spijt had. Dat was de afwijzing, dit toch echt niet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook al had Iwan het wel zelf direct verteld....
Was het ook gezeik geweest.. heeft niets met vertellen te maken...
Ze voelt zich gewoon afgewezen.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Nee of niet geheelquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je die ruzie tussen hem en Wilco gisteren gezien?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
De Fles is gewend om in alles hem zin te krijgen en dat lukt nu niet dat is het dus gewoonquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:39 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft haar de volgende dag na de douchescene verteld dat hij spijt had. Dat was de afwijzing, dit toch echt niet.![]()
![]()
Toen dacht ze nog dat het meer "mannengedrag " is....quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:39 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft haar de volgende dag na de douchescene verteld dat hij spijt had. Dat was de afwijzing, dit toch echt niet.
Het zoenen op het feestje sloeg de nagel dieper in haar kist.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Dat dus, dat is het pijnpunt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:40 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
De Fles is gewend om in alles hem zin te krijgen en dat lukt nu niet dat is het dus gewoon
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Haha, zal ik doen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:38 schreef renevanlaaren het volgende:
oma doe de ex de groeten,vertel maar dat het mijn nieuwe favoriet is![]()
![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
wow....quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vanes heeft Jade verbrand....
Jaloerse bitch !
No mercy for animal abusers![]()
Ik hoop dat ze allebei blijven! Psychotopiaquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die man spoort niet! Net zo min als die Patrick. Allebei knettergek![]()
![]()
Ach zij liet zich ook palen door de man van haar beste vriendin. Zat ze ook niet mee.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toen dacht ze nog dat het meer "mannengedrag " is....
Het zoenen op het feestje sloeg de nagel dieper in haar kist.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
vanes gaat nu de hysterica fase in....
Nog een uurtje en dan is er de eerste borrel
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
vanes gaat nu de hysterica fase in....
Nog een uurtje en dan is er de eerste borrel![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |