Windows 8 is rond de 20GB na installatie geloof ikquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:09 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het systeem zelf zou toch makkelijk op één schijf passen, meeste drivers en overige zooi zou na installatie automatisch binnengehaald kunnen worden.
Na installatie zegt niets over hoeveel ruimte hij op een Dvd inneemt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Windows 8 is rond de 20GB na installatie geloof ik
wellicht kan er wat compressie worden toegepast, maar 20GB krijg jij niet op een 4.7GB DVD.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:20 schreef hottentot het volgende:
[..]
Na installatie zegt niets over hoeveel ruimte hij op een Dvd inneemt.
Windows 7 & 8 passen elk gewoon op 1 DVD
DLquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wellicht kan er wat compressie worden toegepast, maar 20GB krijg jij niet op een 4.7GB DVD.
Sowieso een goed plan ja, de mensen die verzonnen hebben dat al die trialbloatware er standaard op moet moeten afgeschoten wordenquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:38 schreef Idanue het volgende:
Dat is trouwens ook het eerste wat ik doen bij een nieuwe PC/laptop, ISO downloaden de voorgeïnstalleerde zooi er af en dan een schone windows er op.
dat kan dus niet zomaar, als je schijf gelocked is.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Een schone installatie van een legale windows erop zetten en geen troep meer aanklikken of installeren.
Je kan toch opstarten van DVD/USB, partities weg gooien, nieuwe maken, formateren en windows installeren?quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat kan dus niet zomaar, als je schijf gelocked is.
Dit alleen al was een grote fout.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:48 schreef ISeeStars het volgende:
nieuwe computer gekocht bij de mediamarkt van acer van ruim 1199 euro.
ja je mist iets, want dat kan dus niet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:56 schreef Idanue het volgende:
[..]
Je kan toch opstarten van DVD/USB, partities weg gooien, nieuwe maken, formateren en windows installeren?
Of mis ik iets?![]()
quote:Met het virus op de HD heb ik meerdere keren geprobeerd om (meerdere versies op meerdere manieren van) Windows opnieuw te installeren. Tijdens de installaties die ik gebruikte, start Windows halverwege opnieuw op. Het virus voorkomt het afsluiten van Windows en als je opnieuw opstart (via aan/uit of de reset) start het systeem op dezelfde manier op als voorheen en ben je het eerste deel van de installatie kwijt.
Het lukte mij helaas niet om Windows op de geinfecteerde schijf te installeren
Ja want met een mac kun je geen virus krijgen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit alleen al was een grote fout.
Misschien kunnen ze dat ding beter gewoon terugbrengen en vervolgens maar een Mac kopen. Dan kunnen ze het tenminste niet verpesten met virussen en wat dan ook. Betalen ze ook nog eens veel minder geld.
De kans is wel aanzienlijk kleiner.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:27 schreef Idanue het volgende:
[..]
Ja want met een mac kun je geen virus krijgen.
die Cryptowall bestaat ook voor de Mac. Volgens mij niet met deze PostNL versie, maar bestaat welquote:
Kan zich enkel installeren als je programma's van onbekende ontwikkelaars toestaat. Dat staat standaard uit.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
die Cryptowall bestaat ook voor de Mac. Volgens mij niet met deze PostNL versie, maar bestaat wel
Was een keer bij een kameraad die zeurde al dat internet en de pc zo sloom was.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:34 schreef Idanue het volgende:
Maakt niet uit wat voor systeem je hebt, er zijn gewoon te veel mensen die overal op klikken.
Doet me aan deze denken:quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was een keer bij een kameraad die zeurde al dat internet en de pc zo sloom was.
Hij start IE op gewoon 6 0f 7 van die balken
Mijn vader is het jarenlang met je ééns geweest. (nu zou dat wat lastig worden...)quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:39 schreef Idanue het volgende:
Ik ben zelf geen mac persoon maar ik kan me best voorstellen dat als je wat ouder bent en niet zo goed met een pc om kan gaan dat het wel zo veilig kan zijn.
Pff idd zo zag het eruit ook met firefox kun je die shit krijgen,quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:42 schreef Idanue het volgende:
[..]
Doet me aan deze denken:![]()
[ afbeelding ]
En anders vraagt hij op standaard setting altijd nog om je wachtwoord. Ben je zo dom om dat te geven dan helpt helemaal niets.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kan zich enkel installeren als je programma's van onbekende ontwikkelaars toestaat. Dat staat standaard uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |