abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 oktober 2014 @ 12:05:17 #1
436021 iimation
Fear the unlived life
pi_145953389
Heej!
Ik studeer nu informatica op HBO niveau, en ben al wel zeker dat dit toch niet iets voor mij is.
Nou ben ik heel erg geïnteresseerd in de studie HRM, wel iets heel verschillends, maar oh zo interessant. Nou is het wel erg vervelend natuurlijk dat ik dan weer een jaar moet wachten, tenzij ik een februari instroom doe, wat me werd afgeraden. De theorie van de studie lijkt me erg moeilijk, maar lijkt me wel interessant. Zeker de praktijk en het werkveld waar je later in kan gaan werken lijkt me echt heel leuk.
Heeft iemand de studie HRM gedaan die zijn of haar ervaringen wilt delen, bijvoorbeeld hoe zwaar de opleiding was, welke vakken leuk of minder leuk waren?
Ik heb ook gehoord dat het heel erg verschilt waar de focus op ligt bij de studie bij andere hogescholen. Ik zal de studie in ieder geval volgen op het windesheim in Zwolle, lekker dichtbij!

Mvg, en alvast bedankt!
pi_145953439
Ik zou het alleen al doen vanwege alle lekkere intercedentes
pi_145976127
" bijvoorbeeld hoe zwaar de opleiding was"

Als ik mijn gestopte mede studenten mag geloven is het nogal een feest 'studie'
pi_145979677
wat was er zo moeilijk aan hbo informatica dan?
dan heb je later tenminste veel kansen op een baan en lekker salaris! [+¤2500]
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:18:08 #5
436021 iimation
Fear the unlived life
pi_146035648
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:53 schreef TheSatanSlayer het volgende:
wat was er zo moeilijk aan hbo informatica dan?
dan heb je later tenminste veel kansen op een baan en lekker salaris! [+¤2500]
Het was niks voor mij, dus dan wordt het al gauw moeilijk omdat je je niet kan motiveren bijvoorbeeld huiswerk te maken.
pi_146043346
ok, en welke ricfhting deed je? ik ken mensen die business IT management doen dat is toch heel leuk?
  woensdag 29 oktober 2014 @ 10:17:46 #7
436021 iimation
Fear the unlived life
pi_146064796
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 18:44 schreef TheSatanSlayer het volgende:
ok, en welke ricfhting deed je? ik ken mensen die business IT management doen dat is toch heel leuk?
Ik deed eerste jaar informatica, nog geen verdere richting gekozen.

Heb binnenkort een gesprek met coördinator om te vragen of ik in dit jaar deelprogramma's bij bijvoorbeeld het LOI kan doen voor bepaalde vakken om zo een vrijstelling te krijgen voor vakken volgend jaar op het HRM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')