quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:37 schreef waht het volgende:
[..]
Dat zijn we verplicht, want multiculturele samenleving. De een ervaart de wereld anders dan de ander.
Je kan niet dat multiculturele verhaaltje blijven aanhangen maar dan alles op monoculturele wijze willen oplossen.

Ik ben tegen nat water.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:39 schreef bolker het volgende:
ik ben dan ook tegen een multiculturele samenleving.

Moslims moeten dan een halve maan dragen op hun jas of shirt.quote:

Absurd hoe je niet inziet hoe kwalijk dit is en hoeveel kwaad bloed dit kan zetten.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:40 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee. Bovendien heb ik het ook niet over alle allochtonen.
[..]
Het is een gevoelige kwestie, maar is het doel niet om overheidsmiddelen zo effectief mogelijk in te zetten? Als bontkraagjes vaker recidiveren, mag je ze dan niet harder aanpakken als blijkt dat het vooral Marokkanen zijn? Als de politie speurt naar autodieven, mogen ze dan niet speuren naar mensen die eruit zien als een autodief, als blijkt dat autodieven vooral Polen zijn, en moeten ze dan kostbare capaciteit verspillen om ook totaal onnodig onschuldige autochtonen gaan controleren, puur om de etnische balans van gecontroleerden te waarborgen?

Je lijkt het niet te snappen. Nederland kent een samenleving met meerdere culturen, dat is een gegeven.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:42 schreef bolker het volgende:
[..]
multiculturele samenleving is gewoon kansloos.

Nat water ook. Beter droog water.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:42 schreef bolker het volgende:
[..]

er mogen er wat minder komen. pvv heeft gelijk dat moslim geloof niet past in westerse cultuur.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je lijkt het niet te snappen. Nederland kent een samenleving met meerdere culturen, dat is een gegeven.

Nederland is al sinds mensheugenis multicultureel.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je lijkt het niet te snappen. Nederland kent een samenleving met meerdere culturen, dat is een gegeven.

toen hadden we nog allemaal dezelfde kleurquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nederland is al sinds mensheugenis multicultureel.

Spekgodquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je dat echt denkt, ben je nog dommer dan je eruit ziet. PVDA is dood en begraven, en Hans Spekman is de dader. Leve Spekman.

Mooie tijden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
toen hadden we nog allemaal dezelfde kleur

Ik weet heus wel dat het vervelend is en dat mensen zich er heel boos over kunnen maken. Heb wel eens een blanke op een douanier zien schelden: "Mijn kameraad wordt er altijd uitgepikt voor controle, omdat hij zwart is! En ik niet! Wat denkt u wel niet!quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Absurd hoe je niet inziet hoe kwalijk dit is en hoeveel kwaad bloed dit kan zetten.
 "
 " 

Doorgaans volg je zon post op met een rant tegen moslims.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:50 schreef Elfletterig het volgende:
Is het weer eens zover ja?
Meneer die alleen maar roeptoetert vanuit de kantlijn, meneer die met de staart tussen de benen wegloopt als -ie verantwoordelijkheid moet nemen, meneer die al 16 jaar op het kamerpluche zit maar niks bereikt.... meneer is weer eens de grootste in de peilingen.
Stel dat zoiets straks werkelijk een verkiezingsuitslag wordt, bijvoorbeeld bij de Statenverkiezingen (en dus de Eerste Kamer), dan wordt het land er alleen maar onbestuurbaar van. Verder schieten we er geen moer mee op.

Paar Chineesjes ertussen misschien, lekker man, moet kunnen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
toen hadden we nog allemaal dezelfde kleur

laten we hopen dat ze zo groot worden dat het niet nodig isquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:52 schreef richolio het volgende:
Zijn er dan uberhaupt wel partijen die willen samenwerken met de pvv? En wat gebeurt er als niemand dat wil?

dan gaat de PVV gewoon zelf regeren als de anderen niet willen zoeken ze het maar uitquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:52 schreef richolio het volgende:
Zijn er dan uberhaupt wel partijen die willen samenwerken met de pvv? En wat gebeurt er als niemand dat wil?

Nee, niemand wil dat. En dus mag de volgende partij het proberen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:52 schreef richolio het volgende:

Ik vind dat toch net iets anders dan dat een rechter (een van de steunpilaren van de democratische rechtsstaat) mensen harder gaat straffen op basis van etnische achtergrond.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat het vervelend is en dat mensen zich er heel boos over kunnen maken. Heb wel eens een blanke op een douanier zien schelden: "Mijn kameraad wordt er altijd uitgepikt voor controle, omdat hij zwart is! En ik niet! Wat denkt u wel niet!"
Maar het is niet een kwestie van racisme. Als je als Nederlander de grens over naar Duitsland gaat, dan word je als 25-jarige alleen reizende man ook sneller eruit gepikt voor een drugscontrole, dan een gezin met kinderen. Hartstikke irritant! Maar als je erover nadenkt is het ook wel logisch.

Ik schrijf regelmatig posts over mijn aversie jegens Wilders, zonder dat ik daarna over moslims begin. En mijn "rants tegen moslims" gaan doorgaans over moslimextremisme, net zoals ik ook tegen andere vormen van extremisme ben.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:52 schreef De_Guidance het volgende:
Doorgaans volg je zon post op met een rant tegen moslims.
Dus ik wacht.

Zo'n berichtje maakt de hypocrisie van Wilders perfect duidelijk. Hij schreeuwt een keer "De leiders van ISIS moeten kapot!" en iedereen applaudiseert weer voor hem. De realiteit is echter dat dezelfde PVV zich in de Tweede Kamer keerde tegen het plan om aan de missie tegen ISIS mee te doen.quote:PVV-leider Geert Wilders vindt dat het leiderschap van terreurgroep Islamitische Staat (IS) moet worden uitgeschakeld. Hij hoopt dat de VS daartoe het voortouw neemt.
Als Nederlandse F-16's daar met gerichte bombardementen aan kunnen bijdragen, "dan moeten we dat zeker doen". Wilders zei dit zaterdagavond tegen persbureau ANP.

okéquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik schrijf regelmatig posts over mijn aversie jegens Wilders, zonder dat ik daarna over moslims begin. En mijn "rants tegen moslims" gaan doorgaans over moslimextremisme, net zoals ik ook tegen andere vormen van extremisme ben.
Maar aangezien je graag iets over moslims wilt:
[..]
Zo'n berichtje maakt de hypocrisie van Wilders perfect duidelijk. Hij schreeuwt een keer "De leiders van ISIS moeten kapot!" en iedereen applaudiseert weer voor hem. De realiteit is echter dat dezelfde PVV zich in de Tweede Kamer keerde tegen het plan om aan de missie tegen ISIS mee te doen.
Woorden en daden liggen bij Wilders vaak ontzettend ver uit elkaar. Maar kiezers zijn te dom en te lui om dat te snappen.

Mwah , als het werkt wel , in Nederland werkt het gewoon niet echt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:42 schreef bolker het volgende:
[..]

iedereen is er zelf bij geweest. ik neem niemand wat kwalijk alleen is de uitkomst van het moslim experiment er niet 1 die ik positief beoordeel.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:58 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Mwah , als het werkt wel , in Nederland werkt het gewoon niet echt.
Kan je die mensen niet kwalijk nemen , meer de politiek die daar toen verantwoordelijk voor waren.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |