quote:
Ja maar nee dat is niet wat ik zoek.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Ze hebben alle 2 een universal monster gespeeld?
quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:00 schreef JayHovah het volgende:
Ze speelde allebei een rol in een vraag van Sands?
quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:26 schreef dyonvbaal het volgende:
Ze hebben alle 2 in een Ed Wood film gespeeld?
Samgod +1quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
Oh films ook nog
The Unknown
Phantom of the Opera
The Wolf Man
Frankensein vs the Wolf Man
Dit valt me nou tegenquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:36 schreef Mint_Clansell het volgende:
Komt me bekend voor dit, ik kom alleen niet op de titel.
Wacht, ik raadpleeg Google even...
Ik lees net op imdb dat mensen het belachelijk vinden dat er geen "gebaseerd op Jonestown massacre" credits zijn dus officieel blijkbaar nietquote:
Mint! Nou niet zeggen dat niemand die kent, ik heb hem nog beantwoord ook!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Tja, dat was wel te merken bij mijn vraag over Takeshi Kitano, één van de bekenste en meest gewaardeerde acteurs/regisseurs van Japan. Niemand die 'm hier kent. En ook Tideland van de eigenzinnige regisseur Terry Gilliam deed geen belletje rinkelen. De popie jopie films, die kent iedereen dan wel weer. Misschien eens wat verder kijken dan Engeland en Amerika.
O toch...quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:36 schreef Mint_Clansell het volgende:
Komt me bekend voor dit, ik kom alleen niet op de titel.
Wacht, ik raadpleeg Google even...
Sands+1quote:
1/2quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
End of Watch
The Equalizer... of was dat dan weer Fuqua
Fury?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:19 schreef Sands het volgende:
O.a. een film die nu in de bioscoop te zien is
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|