Hoezoquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:47 schreef Zoev het volgende:
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar toevallig heb ik recent van iemand gehoord dat hij zwaar ontevreden is. Zou niet goed drogen.
Ik zou kiezen voor 2 losse machines en dan op elkaar.
Waar woon je?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:51 schreef blomke het volgende:
Ik denk dat gelijktijdig wassen en drogen niet mogelijk is?
Ah, een dubbele combinatie, is dat wat? Heb je 4 mogelijkheden: 2 stuks wassen / 2 stuks drogen / wassen en drogen / drogen en wassen. Hoewel die laatste 2 naturulijk een permutatie zijn.quote:
Ik heb nu een losse droger in bijkamertje staan en een wasmchine in de keuken beide van Miele en 20 jaar oudquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:53 schreef Zoev het volgende:
Regel je je twee goedkope apparteren bij Partijdumper ofzo
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:49 schreef Cat22 het volgende:
Geen mogelijkheid om een droger bovenop je wasmachine te zetten?
gewoon op je aanrecht zettenquote:Op zondag 26 oktober 2014 07:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]want in keuken onder aanrechtblad en ernaast vaatwasser en koelkast en dan is de keuken vol
Volgens mij is dat kwaliteitsverschil tegenwoordig niet zo groot meer, zeker aangezien de Bosch, Miele's, en AEG's ook niet meer is wat het vroeger was.quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:32 schreef Leandra het volgende:
Ten eerste het combi argument, ten tweede, als je Miele gewend bent dan is Samsung/LG een flinke tegenvaller.
Als m'n Miele het nog deed verving ik ze niet.
Sterker nog, als m'n wasmachine kapot zou gaan kocht ik eerder een tweedehands Miele dan een nieuwe Samsung/LG.
Het verschil is ongeveer van een 20 jaar oude Mercedes naar een nieuwe Kia/Daihatsu.
Toevallig heb ik recent een nieuwe vaatwasser gekocht, en dat kwaliteitsverschil is er wel degelijk.quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat kwaliteitsverschil tegenwoordig niet zo groot meer, zeker aangezien de Bosch, Miele's, en AEG's ook niet meer is wat het vroeger was.
Plus is denk ik een hagelnieuwe Kia een genot als je van een 20 jaar oude turkenbak komt
Er ligt veel aan type en of serie. Ik heb nu een Bosch vaatwasser, en hiervoor een Whirlpool, en ik merk toch bijzonder weinig (lees; geen) verschil.quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toevallig heb ik recent een nieuwe vaatwasser gekocht, en dat kwaliteitsverschil is er wel degelijk.
En ja, als jij uit mijn voorbeeld een 1994 C-klasse diesel wilt halen moet je dat doen.. Misschien had ik wat specifieker moeten zijn qua model, of er juist Volvo van moeten maken.
Maar de kans gr groot dat je stukken prettiger rijdt in dat oude slagschip dan in zo'n nieuw stadsgebakje.
Met 2 apparaten naast elkaar heb je ook meer kans op storingen dan met 1 machinequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
combi apparaten zijn storings gevoeliger
Deze vergelijking klopt wat betreft je energie gebruik zeker.quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:32 schreef Leandra het volgende:
Het verschil is ongeveer van een 20 jaar oude Mercedes naar een nieuwe Kia/Daihatsu.
Dat zou nog wel eens mee kunnen vallen, mijn >10 jaar oude Miele wasmachine en vaatwasser waren destijds een van de zuinigsten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:46 schreef BartNH het volgende:
[..]
Deze vergelijking klopt wat betreft je energie gebruik zeker.
Destijds jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou nog wel eens mee kunnen vallen, mijn >10 jaar oude Miele wasmachine en vaatwasser waren destijds een van de zuinigsten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |