dreamboxquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha ik heb de inlog code van iemand anders
Haha dreambox dit dat
Donald Duck UI is beter idd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
UI-loos zijn
Ik had beter van je verwacht.
Wie zou die TR hebben gemaakt?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:16 schreef GGMM het volgende:
Ik was eerder dan de TR, nu staat er een lege TR
Wauw, vertel me meerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:16 schreef GGMM het volgende:
Ik was eerder dan de TR, nu staat er een lege TR
Ik ben onschuldig.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie zou die TR hebben gemaakt?
Vlugge Japiequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davyquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ahquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat streams posten tegen de regels is.
Misschien kan je die even lezen.
Dan lees je de regels, lamlulquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:17 schreef mr-green het volgende:
[..]
ah
Kan ik toch niet weten door enkel dit topic te openen..
Nou nou, rustig.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan lees je de regels, lamlul
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan lees je de regels, lamlul
terecht. Dat Barcelona volk is al net zo sneu als dat Friese gezeik bij Cambuur - Hveen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:17 schreef Toto69 het volgende:
Haha die Real fans met hun Viva Espańa
Hahaha ik wist niet zeker of ik dat goed hoorde.. maar blijkbaar dus welquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:17 schreef Toto69 het volgende:
Haha die Real fans met hun Viva Espańa
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sorry René, het werd me allemaal even teveel.
Begrijpelijk. Er hangt hier ook een opgewonden sfeertje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sorry René, het werd me allemaal even teveel.
Ja.. dan mag je wel mr-green heten betekent niet dat je zomaar streams mag postenquote:
LOL!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
De echte kraker van Europa is pas morgen in de Galgenwaard
no problemo. Een aantal anderen zijn achter de schermen geholpenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja.. dan mag je wel mr-green heten betekent niet dat je zomaar streams mag posten
overigens wel bedankt daarvoor.
Niks frustratie. Neymar en Suarez zijn misselijk kutventjesquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV'ers zitten wel met veel frustraties. Ook al Zorro. Straks gaat Davy nog gek doen.
Een drone met een Catalaanse vlag zou leuk zijn.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:20 schreef KingRoland het volgende:
Hopelijk zometeen geen rellen, we weten allemaal wat er bij de vorige El Classico topic was gebeurd.
GGMM wou per se doorgaan... we zeiden nog wacht op niels maar nee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:20 schreef AFCNiels het volgende:
Zo ik heb gegeten, jammer dat ze niet even op me gewacht hebben.
En je bent fan van Chelsea en PSV. Ik bespeur een tegendraads verband.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niks frustratie. Neymar en Suarez zijn misselijk kutventjes
Messi ook, maar dat komt omdat hij te goed voetbalt. Dat is anders.
El Classico zaterdag om 6 uur is ook gewoon een kuttijd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:20 schreef AFCNiels het volgende:
Zo ik heb gegeten, jammer dat ze niet even op me gewacht hebben.
Net of dat theater publiek gaat rellenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een drone met een Catalaanse vlag zou leuk zijn.
Dat zijn net als Real Madrid koopclubs.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En je bent fan van Chelsea en PSV. Ik bespeur een tegendraads verband.
Chelsea vooral voor Mourinhoquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het niet op prijs stellen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Net of dat theater publiek gaat rellen
Messi is geen kutventje?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niks frustratie. Neymar en Suarez zijn misselijk kutventjes
Messi ook, maar dat komt omdat hij te goed voetbalt. Dat is anders.
Goeie jongen die Zorroquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat gewoon zien dat er niet te sollen valt met de regels.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:22 schreef GGMM het volgende:
Rot nou eens op met die streams en de vraag er om
Nu wel, want hij verstoort het verhaal van Sierd.quote:
Je wil gewoon dat iedereen valse TR's maakt en notes krijgen. Trieste actie dit, bah.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, gaat Casillas blunderen vandaag?
TR voor mijn post voor nee, DM voor ja.
Ik heb helaas geen commentaar van Sierd, maar ik verwacht een leuk filmpje hierover, gemaakt door SdVfan.quote:
tis geen FB hierquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, gaat Casillas blunderen vandaag?
TR voor mijn post voor nee, DM voor ja.
Oh, sorry.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je wil gewoon dat iedereen valse TR's maakt en notes krijgen. Trieste actie dit, bah.
Overtredingen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:23 schreef Shreyas het volgende:
Neymar en Messi binnen het kwartier een gele kaart, hoe doen ze dat toch?
Wow. Gewaagde uitspraak ditquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:24 schreef KingRoland het volgende:
CR7 zometeen goal, wacht maar. 70% van de gevallen heb ik het goed.
Zet je geluid uit.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:25 schreef 44rdbei het volgende:
Jammer dat je bij sport 1 het commentaar niet uit kan zetten.
Cavani een beetje beledigenquote:
Johan, sinds wanneer post je op FOK!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:25 schreef 44rdbei het volgende:
Jammer dat je bij sport 1 het commentaar niet uit kan zetten.
Sierd is hier een soort held maar ik heb er niks mee.
Hij vindt zijn verhalen belangrijker dan de match
Bedankt, daar zit ik zeker op te wachten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zal jullie op de hoogte houden van de stand van zaken bij Vitesse v NAC Breda.
Ga je dat serieus kijken? Respectquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zal jullie op de hoogte houden van de stand van zaken bij Vitesse v NAC Breda.
Wint Vitesse toch wel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk deze wedstrijd via een stream en Vitesse v NAC op tv als achtergrondmuziekquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ga je dat serieus kijken? Respect
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bedankt, daar zit ik zeker op te wachten.
En de zeearend.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geniet graag van de Vitessevoetbalshow.
Mexicano's zijn natuurlijk ook enigszins pikant.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Die DM van Mexicano is nog pikanter
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:30 schreef KingRoland het volgende:
moet je powerloungen dm sturen krijg je veel streams
nou nou nouquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:31 schreef JedimindhaX het volgende:
Wat een vermoeiende oude gek is die kut Aad de Mos. Trapt alleen maar open deuren in en voor de rest verkoopt hij onzin. En dat hele Barca fanboy gebeuren was jaren geleden al oud. Flikker op. Vieze oude gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zit diep.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:31 schreef JedimindhaX het volgende:
Wat een vermoeiende oude mongool is die kut Aad de Mos. Trapt alleen maar open deuren in en voor de rest verkoopt hij onzin. En dat hele Barca fanboy gebeuren was jaren geleden al oud. Flikker op. Vieze oude gek.
Is your body ready for Robben? Nog 24 uur.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:30 schreef KingRoland het volgende:
moet je powerloungen dm sturen krijg je veel streams
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Stinho je denkt toch niet dat iemand dit boeit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is your body ready for Robben? Nog 24 uur.
Guus bewees me hoeveel cares hij om deze wedstrijd geeft.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stinho je denkt toch niet dat iemand dit boeit?
Wacht gewoon een kwartiertje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:32 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga even drinken halen, als ik een goal mis dan weet ik jullie te vinden.
Morgen kan je weer genieten van de_robquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:32 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga even drinken halen, als ik een goal mis dan weet ik jullie te vinden.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:31 schreef JedimindhaX het volgende:
Wat een vermoeiende oude mongool is die kut Aad de Mos. Trapt alleen maar open deuren in en voor de rest verkoopt hij onzin. En dat hele Barca fanboy gebeuren was jaren geleden al oud. Flikker op. Vieze oude gek.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
KINGROLAND MIST DEZE PENALTY HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH
quote:
Vraag het Seedorf.quote:
Nog steeds niet? Kutje, die zou al lang fit zijn.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Harm.
Pique is een ontzettend droevige verdediger.
1-1 CR7
eensquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:34 schreef BObNL het volgende:
Dat partijdige klote commentaar wordt ik echt helemaal naar van. Barcelona veel verder bla bla.
Waarom hem opstellen als je ook propper leerdam vejinovic op je middenveld kan hebben + oliynyk dauda traore.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog steeds niet? Kutje, die zou al lang fit zijn.
CR7quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerste tegengoal Barēa in de La Liga 14/15.
Dankzij de scheids.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerste tegengoal Barēa in de La Liga 14/15.
Ronaldo niet en Messi ook niet dus over wie heb je het?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:35 schreef VMSDKR het volgende:
GVD deze man loopt gewoon meer dan 1 op 1 over zijn hele carričre gezien.
Foutje, ik bedoel alleen Madrid.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Ronaldo niet en Messi ook niet dus over wie heb je het?
Messi speelt bij de andere kant.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja door de 1na beste speler van de wereld.
Kan toch niet gezien zijn tijd bij Man United?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:35 schreef VMSDKR het volgende:
GVD deze man loopt gewoon meer dan 1 op 1 over zijn hele carričre gezien.
Ohquote:
Ik heb het ook gemist.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:37 schreef KingRoland het volgende:
kutzooi ik mis altijd de goals als ik even weg ben
Omdat hij de eerste paar potjes by far de beste speler was bij Vitesse? Rare keuzequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom hem opstellen als je ook propper leerdam vejinovic op je middenveld kan hebben + oliynyk dauda traore.
De beste bedoel je.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja door de 1na beste speler van de wereld.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan toch niet gezien zijn tijd bij Man United?
quote:
Ik was ook aan het schijtenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:37 schreef KingRoland het volgende:
kutzooi ik mis altijd de goals als ik even weg ben
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist.
Omdat ik aan het eten was.
Heb je je bloemkool al op?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist.
Haha Guus denk dat Messi beter is dan Ronaldo of Robben.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Messi speelt bij de andere kant.
Aad schijnt Sierd op zijn plek te hebben gezet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist.
XDquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:37 schreef Shreyas het volgende:
Zeer triest dat Barcelona de wedstrijd niet allang beslist heeft. Jammer dat de arbitrage vond dat Barcelona nu maar eens zijn eerste tegengoal van het seizoen moest incasseren
Pax is nu in stadskanaal.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]Je bent terug, we hebben je gemist. Waar is pax?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oh ja, jij ging drinken halen.
Nouja,het is dus 1-1.
quote:
mooi, dat voorspelde ik net. LR kan dit bevestigen.quote:
Gewoon je vriendin het drinken laten pakkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik blijf vanaf nu gewoon zitten.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Vier keer geel voor Barēa. Wat een smerige ploeg is het toch ook, altijd al gezegd
![]()
![]()
wij allemaal zelfsquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
[..]
mooi, dat voorspelde ik net. LR kan dit bevestigen.
Ohja, omdat het zo rap liep met mensen die om streams liepen te vragen. vandaar.quote:
Lijkt me sterk, Aad is de #co_commentator#duoquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Aad schijnt Sierd op zijn plek te hebben gezet.
Het werd toch echt beweerd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, Aad is de #co_commentator#duo
Makkelijk idd, ik zag net Frankfurt tegen Stuttgart naast de wedstrijd van City, 4-5. Knotsgek was dat.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie de uitslag van Dortmund. Word een makkelijk jaartje voor FC BAYERN
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bundesliga is even verderop.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
okquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:41 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Bundesliga is even verderop.
Alleen in de Bundesliga snappen ze hoe Dortmund verslagen moet wordenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
FC Bayern is een uitzonderlijke club. Mag overal gezegd wordenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:41 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Bundesliga is even verderop.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:41 schreef Kopsterk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gemiddelde snelheid denk ik.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is Speed average nou weer voor een statistiek
De gemiddelde snelheid.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is Speed average nou weer voor een statistiek
Jammer dat München niet in Spanje ligt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
FC Bayern is een uitzonderlijke club. Mag overal gezegd worden
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grotendeels door El Arjenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
FC Bayern is een uitzonderlijke club. Mag overal gezegd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |