Vanavond halve finale, morgen finale?quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we hopen op
Bunting v King
Van Gerwen v Wright
Van Gerwen v Bunting
In de middag gooien we de kwartfinales. --> First to 10 in de middagquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vanavond halve finale, morgen finale?
Ah, leuk. Topshow.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de middag gooien we de kwartfinales. --> First to 10 in de middag
Vanavond gooien we de halve finales en de finale. --> First to 11 in de avond
Mijn mond vol had over andere normen en waarden? Ik zei slechts dat we andere normen en waarden hadden. Is niet heel raar toch?quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:51 schreef icloud het volgende:
[..]
Je wilt die gore pedo mongool toch niet laten winnen?
Was jij niet de gene die gisteravond zijn mond vol had over andere normen en waarden?
Pdc had hem principieel niet moeten toelaten, net als dat de bdo hem had moeten dumpen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:13 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Mijn mond vol had over andere normen en waarden? Ik zei slechts dat we andere normen en waarden hadden. Is niet heel raar toch?
Dat ik Hamilton nu niet meer support vanwege zijn privésituatie, wil niet zeggen dat ik dat over 2 jaar ook niet zal doen.
Dat weet ik niet, dat zie ik tegen die tijd wel weer.
Jelle is 2 1/2 jaar geleden flink in de fout gegaan. Daarvoor heeft hij ook straf gekregen. Als je rancuneus blijft heb je er weinig aan. Moet wel toegeven dat ik nooit meer onvoorwaardelijk achter Jelle kan staan.
Als darter heeft deze man zoveel potentie, zoals je ook al zag de vorige wedstrijd en het zou jammer zijn voor het darten als die potentie verloren raakt.
Dude, hij zit al sinds 2007 bij de PDC..quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:45 schreef icloud het volgende:
[..]
Pdc had hem principieel niet moeten toelaten, net als dat de bdo hem had moeten dumpen.
Dat maakt niet uit, hij heeft na zijn misdaad in eerste instantie een aanvraag gedaan bij de bdo, en die waren niet geheel negatief.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:46 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Dude, hij zit al sinds 2007 bij de PDC..
--
Gisteren echt diep triest van Taylor dat hij neerbuigend deed na zijn partij..
Mooi.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:50 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, hij heeft na zijn misdaad in eerste instantie een aanvraag gedaan bij de bdo, en die waren niet geheel negatief.
Daarnaast heeft de pdc gewoon het recht om iemand aan het eind van het jaar de toegang tot het volgende dartjaar te ontzeggen.
Wat is er met Hamilton?quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:13 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Dat ik Hamilton nu niet meer support vanwege zijn privésituatie, wil niet zeggen dat ik dat over 2 jaar ook niet zal doen.
Dat weet ik niet, dat zie ik tegen die tijd wel weer.
Heeft zijn vrouw ingeruild voor een meisje in de 20. Dit heeft hij als een echte heer medegedeeld via whatsapp.quote:
Hou toch op, er zijn zoveel mannen met een jongere vrouw, en vrouwen met een oudere man.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:00 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Heeft zijn vrouw ingeruild voor een meisje in de 20. Dit heeft hij als een echte heer medegedeeld via whatsapp.
Ik vind dat niet kunnen.
Andere mensen vinden dit heel normaal.
Het gaat hem niet om de leeftijd hoor, als je dat soms dacht.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:04 schreef icloud het volgende:
[..]
Hou toch op, er zijn zoveel mannen met een jongere vrouw, en vrouwen met een oudere man.
en jij zegt je vrouw liever in haar gezicht dat ze niet goed genoeg meer is?
Ik denk Bunting, Klaasen, Mike en Barney.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:44 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wat ik verwacht:
King - ---------Klaasen
Bunting - ----Jenkins
Van Gerwen - Chisnall
Van Barneveld - --Wright
Wat ik hoop:
King -------- Klaasen
Bunting - ----Jenkins
Van Gerwen - Chisnall
Van Barneveld - --Wright
Misschien moet je dan je bek houden over dit onderwerp, als je hamilton wel zwart wilt maken maar niet wilt beargumenteren.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:08 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Het gaat hem niet om de leeftijd hoor, als je dat soms dacht.
Verder hebben we het hier al over gehad. Je weet hoe ik erin sta en ik weet hoe jij erin staat.
Het lijkt mij verspilde moeite om deze discussie verder te willen voeren.
Je hebt mij nog nooit woedend gezien.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:58 schreef Kingstown het volgende:
Laten we hopen dat Jelle wint, dan kunnen we iig nog even genieten van de vermakelijke woede-uitbarstingen van icloud.
Verder #TeamJenkins.
Bij jelle is het een feit, bij hamilton is het gebasseerd op geruchten en dicht bij de familie staande bronnen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:10 schreef hafcfan het volgende:
Dat van pedo Jelle is veel erger dan van Hamilton.
Klopt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:10 schreef hafcfan het volgende:
Dat van pedo Jelle is veel erger dan van Hamilton.
Doe eens normaal man. Haal adem of drink een slok water. En reageer dan weer.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:09 schreef icloud het volgende:
[..]
Misschien moet je dan je bek houden over dit onderwerp, als je hamilton wel zwart wilt maken maar niet wilt beargumenteren.
Wel een van de laatste darters waarvan ik dit zou verwachten.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:00 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Heeft zijn vrouw ingeruild voor een meisje in de 20. Dit heeft hij als een echte heer medegedeeld via whatsapp.
Ik vind dat niet kunnen.
Andere mensen vinden dit heel normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |