SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
betaal wel 4 euro voor el classico.
geen gedoe of gezeur met illegale streams enzo..
Jammer dat ik nog steeds geen pc naast mijn tv heb staan....![]()
Wat zouden jullie doen, el clasico kijken of toch een wedstrijd van Ajax/Feyenoord/PSV als ze tegelijkertijd beginnen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:26 schreef Ozz-03 het volgende:
Wat zouden jullie doen, el clasico kijken of toch een wedstrijd van Ajax/Feyenoord/PSV als ze tegelijkertijd beginnen.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
tim86 stylequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:26 schreef Ozz-03 het volgende:
Wat zouden jullie doen, el clasico kijken of toch een wedstrijd van Ajax/Feyenoord/PSV als ze tegelijkertijd beginnen.![]()
Dan toch Ajax tenzij al kampioen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:26 schreef Ozz-03 het volgende:
Wat zouden jullie doen, el clasico kijken of toch een wedstrijd van Ajax/Feyenoord/PSV als ze tegelijkertijd beginnen.![]()
Fenerbahce begint ook om 6 uur.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ligt aan de tegenstander van Ajax.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:26 schreef Ozz-03 het volgende:
Huntelaar heeft geen full chem daar lijkt me? Probeer Ramos en Ibarbo in de spits te doen in dat team.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:36 schreef 44rdbei het volgende:
Ik heb speltip 1 opgevolgd, Ik heb nu 2 teams die ik 1 op 1 kan omwisselen. Sommige plaatsen zijn nog wel voor verbetering vatbaar, maar ik heb niet zoveel muntjes meer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Probeer gewoon een Serie A spits te kopen.![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:36 schreef 44rdbei het volgende:
Ik heb speltip 1 opgevolgd, Ik heb nu 2 teams die ik 1 op 1 kan omwisselen. Sommige plaatsen zijn nog wel voor verbetering vatbaar, maar ik heb niet zoveel muntjes meer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zijn duur manquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Huntelaar heeft geen full chem daar lijkt me? Probeer Ramos en Ibarbo in de spits te doen in dat team.
Probeer gewoon een Serie A spits te kopen.
edit: je edit zelf ook al
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
oh dat valt me idd mee, dacht dat ze duurder warenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
10k voor die twee nog maar...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dacht dat rechterkant Bundesliga was weet niet waaromquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zijn duur man
edit: je edit zelf ook al![]()
![]()
Op xbox zelfs maar 8.8kquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh dat valt me idd mee, dacht dat ze duurder waren![]()
En toch is Pascal een baas. Maar dan meer als hij items maakt dan als commentator.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:40 schreef Zhano het volgende:
"Always blowing bubbles"Pascal Pauperman
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In 1 batch 4x een Gylfi verkocht. Ben ze in een paar dagen al bijna allemaal kwijtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
kijken waard of kan ik 't beter overslaan?quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nog niet gekeken. Ken niet eens al die dudes btw, dat wijf al helemaal niet..quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kijken waard of kan ik 't beter overslaan?![]()
Geen rabonaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
West Ham moet deze linksbuiten kopen!![]()
![]()
Baas is datquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Botaka nieuwe 5* skiller.. in H2H.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb quagliarella nog achter de hand... misschien inderdaad beter.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Huntelaar heeft geen full chem daar lijkt me? Probeer Ramos en Ibarbo in de spits te doen in dat team.
Probeer gewoon een Serie A spits te kopen.![]()
Dat is de UFC Women bantamweight champion.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nog niet gekeken. Ken niet eens al die dudes btw, dat wijf al helemaal niet..![]()
Oh, ok een actrice dus.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is de UFC Women bantamweight champion.![]()
Exp3 was best matig. Veel te veel aandacht voor die jonkies.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
2 goals voor deze man al..en tot nu toe een clean sheet
http://wefut.com/en/player/8046Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dortmund In de Bundesliga
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eintracht
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ik twijfel of ik ibra koop. Is die dit jaar weer zo OP? Dat die geen 5* skills niet heeft maakt me niet zo veel uitDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nu fysieke kracht en lengte minder belangrijk zijn lijkt hij me minder OP dan vorig jaar eigenlijk. Nu zijn Messi en Aguero de echte top qua spitsen imo.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:54 schreef over_hedge het volgende:
Ik twijfel of ik ibra koop. Is die dit jaar weer zo OP? Dat die geen 5* skills niet heeft maakt me niet zo veel uitAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Aguero vond ik niet eens zo fijn spelen. Messi heb ik de coins niet voorquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu fysieke kracht en lengte minder belangrijk zijn lijkt hij me minder OP dan vorig jaar eigenlijk. Nu zijn Messi en Aguero de echte top qua spitsen imo.
Naja denk dat ik hem gewoon ga proberen. Als het niks is dan maar 5% verlies.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Costa is wel een baas in h2h, dat zie ik zelfs na 1 pot in de sneeuw alWel jammer dat je met Chelski wss alles tegen Barca en Real speelt.
![]()
Mooi toch? Als je dan verliest kun je altijd nog zeggen: 'ja, maar hij speelde met Real of Barca, en ik niet.'quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:59 schreef Zhano het volgende:
Costa is wel een baas in h2h, dat zie ik zelfs na 1 pot in de sneeuw alWel jammer dat je met Chelski wss alles tegen Barca en Real speelt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Xbox![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
IF Heitinga
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
XI Real Madrid | Casillas; Carvajal, Pepe, Ramos, Marcelo; Kroos, Modrić; Rodríguez, Isco, Ronaldo, Benzema
XI Barcelona | Bravo; Alves, Piqué, Mascherano, Mathieu; Busquets, Xavi, Iniesta; Suárez, Messi, Neymar. #reabarAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
daar had je ook weinig aan gehad gezien sport1 de wedstrijd uitzendtquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:11 schreef StijnDa het volgende:
El Clasico![]()
Hopelijk op Janlul. Ik had een Fox account van een vriend, maar die werkt niet meer![]()
Het was ook sowieso niet op FOXquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:11 schreef StijnDa het volgende:
El Clasico![]()
Hopelijk op Janlul. Ik had een Fox account van een vriend, maar die werkt niet meerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ohjaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
daar had je ook weinig aan gehad gezien sport1 de wedstrijd uitzendt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:11 schreef StijnDa het volgende:
El Clasico![]()
Hopelijk op Janlul. Ik had een Fox account van een vriend, maar die werkt niet meerFeyenoord Rotterdam![]()
Gewoon IF Verhaegh en IF Heitinga johquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hopeloos in de Bundesliga ja. En nu hebben ze toch ook aardig wat van die blessuregevallen terug. Gundo en Reus zijn alleen nog niet de oude. Reus had er echt 2 of 3 moeten maken vandaag.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:24 schreef DePresident. het volgende:
Wat is er toch aan de hand met Dortmund.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En in de Champions League loopt het als een trein. Geen touw aan vast te knopen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hopeloos in de Bundesliga ja. En nu hebben ze toch ook aardig wat van die blessuregevallen terug. Gundo en Reus zijn alleen nog niet de oude. Reus had er echt 2 of 3 moeten maken vandaag.PSN: DePresident_![]()
Vd Wiel rood
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heitinga toch maar 1 goal?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon IF Verhaegh en IF Heitinga joh![]()
wat heeft dit met mij te maken?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
ZHANOOO!!!!!
Dubbel D in LA volgende week dinsdag!![]()
1 goal en clean sheet. Wel redelijk gelijk aan 2 goals van een winger. Maar heb verder niet gezien of het mooie goals waren en hoe ze speelden.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb geen flauw idee.quote:Hala Madrid !
als je zijn gemiddeldes van ManU en Sporting meeneemt niet denk ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:52 schreef Rijst het volgende:
wow CR7 heeft een veel hoger gemiddelde dan Messiwist ik niet.
![]()
![]()
Had Messi wel 1-op-1 verwacht idd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:52 schreef Rijst het volgende:
wow CR7 heeft een veel hoger gemiddelde dan Messiwist ik niet.
![]()
in be4 5 minuten lang durende sierd solo'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Koekoek.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:57 schreef poker4lifee het volgende:
in be4 5 minuten lang durende sierd solo![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:57 schreef poker4lifee het volgende:
in be4 5 minuten lang durende sierd solo![]()
![]()
Ja, tuurlijk. Al m'n normaal fijn werkende streams liggen plat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: DePresident_![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:07 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand die een werkende stream heeft? Dmquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:00 schreef DePresident. het volgende:
Ja, tuurlijk. Al m'n normaal fijn werkende streams liggen plat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://video.sport1.nl/main/video/8564quote:
mvg![]()
2 keer lat
Hala Madrid !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
EindelijkHala Madrid !
Fury, wat een bazenfilm
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hij heeft seizoenskaart van Pathé toch?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij gaat echt vaak naar de film ouwe![]()
![]()
Abbotje hequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij gaat echt vaak naar de film ouweEn is leuk om samen met mijn vriendin te doen
Hoe is Barca Real?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat hoop ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij heeft seizoenskaart van Pathé toch?
Anders is het een fortuin![]()
![]()
Ja mooie pot man.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Abbotje heEn is leuk om samen met mijn vriendin te doen
Hoe is Barca Real?![]()
Tijdens zo'n wedstrijd zakken de prijzen echt enormDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Pepe
Hala Madrid !
3-1
Hala Madrid !
quote:
Hala Madrid !
Je boy Kiid heeft een vraagje, hoe krijg je het scherm wat meer uitgezoomd? Bij mij zit het scoreboard echt helemaal linksboven in de hoek en ik keek net bij iemand en bij hem stond het een stuk verder naar beneden. Zou dat ook graag willen. Is daar wat aan te doen? Gr gr en xoxo, Kiid![]()
Buiten het feit dat Modric een gele kaart mocht hebben doet hij het best goed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is er? Hij fluit gewoon voor beide partijen matig al de hele wedstrijd.Hala Madrid !
PS4 instellingen, kun je ergens je schermformaat aanpassen. Moet je kleiner maken dan hij daadwerkelijk is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:17 schreef Kiid het volgende:
Je boy Kiid heeft een vraagje, hoe krijg je het scherm wat meer uitgezoomd? Bij mij zit het scoreboard echt helemaal linksboven in de hoek en ik keek net bij iemand en bij hem stond het een stuk verder naar beneden. Zou dat ook graag willen. Is daar wat aan te doen? Gr gr en xoxo, KiidSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
PS4 instellingen, kun je ergens je schermformaat aanpassen. Moet je kleiner maken dan hij daadwerkelijk is.
Thanks broer![]()
Sommige overtredingen fluit hij voor bijna niks en als Suarez onderuit word getrokken dan is het niksquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Buiten het feit dat Modric een gele kaart mocht hebben doet hij het best goed.![]()
![]()
Als je de beste duikelaar ter wereld bent en bij Barca speelt gaat dat gebeuren ja.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sommige overtredingen fluit hij voor bijna niks en als Suarez onderuit word getrokken dan is het niksHala Madrid !
Vergeet ook niet zijn Ajax verleden. Dat speelt ook altijd mee in de gun factor van een scheidsrechterquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je de beste duikelaar ter wereld bent en bij Barca speelt gaat dat gebeuren ja.![]()
![]()
twitter:ajaxnetwerk twitterde op zaterdag 25-10-2014 om 19:30:01Ajax: Cillessen,v Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen, Klaassen, Riedewald, Andersen, Schöne, Milik, El Ghazi #ajagae reageer retweet
![]()
![]()
Bohquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:31 schreef wieisboos het volgende:
twitter:ajaxnetwerk twitterde op zaterdag 25-10-2014 om 19:30:01Ajax: Cillessen,v Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen, Klaassen, Riedewald, Andersen, Schöne, Milik, El Ghazi #ajagae reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die Calhanoglu is ook een geweldenaar
Hala Madrid !
ja ik wil me geld terugquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:50 schreef Kamikazie het volgende:
Toch vielen alle ''grote'' spelers beetje tegen vandaag
James, Ronaldo, Messi, Neymar en Suarez![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:50 schreef Kamikazie het volgende:
Toch vielen alle ''grote'' Barcaspelers beetje tegen vandaag
Messi, Neymar en SuarezHala Madrid !
Pakjesavond komt dit jaar eerder uit zo te zienquote:
Hala Madrid !
Zijn hier beelden van?quote:In the game of the season against champions Zenit Saint Petersburg, Emenike scored the second goal in the game when he awkwardly knocked the ball into the net but received a red card towards full-time after he appeared to do a mock vein-tapping in preparation for an imaginary heroin injection, which led the referee giving him a red card, describing Emenike's gesture as obscene, and directed at the Zenit bench.
Edit:
![]()
Die 2 die hards in het uit vak van NAC
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Riedewald, El Ghazi en Milikquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:17 schreef Rijst het volgende:
Line-ups #Ajax - Go Ahead Eagles. Nicolai Boilesen is captain. Come on Ajax!
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Wat de fuckquote:![]()
![]()
Snap het gebaar ook niet echt maar toch, om daar nou rood voor te geven![]()
![]()
Moeder en dochter bedoel je? Niemand moet wat van ze hebbenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:21 schreef dion_v_k het volgende:
Die 2 die hards in het uit vak van NAC![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Dit is nu mn eerste team, heb nog zo'n 250k over voor een leuke tweede teampje alleen ik heb echt geen idee wat ik ervan moet maken
Zat te denken om iets om tevez heen te bouwen, maar is hij beter in de spits of op cam?![]()
![]()
Spits, vind het de beste spits die ik tot nu toe gebruikt heb die niet volkomen van pace afhankelijk is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:48 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is nu mn eerste team, heb nog zo'n 250k over voor een leuke tweede teampje alleen ik heb echt geen idee wat ik ervan moet maken
Zat te denken om iets om tevez heen te bouwen, maar is hij beter in de spits of op cam?![]()
met kevin de bruyne?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:03 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Dat Courtois hiermee vreemd ging![]()
Schitterende counter zeg
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jezus wat laat ajax weer een kansen liggenhad gewoon al 5-1 moeten staan
Hattrickje met Labyad.
Team speelt echt goed, verdediging met Kongolo, Rekik, Buttner en van Rhijn bijna niet te passeren.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Die autist uit Velp die een bom op Mofrika wilde?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Exact die jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die autist uit Velp die een bom op Mofrika wilde?![]()
![]()
Stiekem zou ik een documentaire van Stewie ook heel tof vinden. Kan die vertellen over zijn passie voor FUT en zijn collectie energie blikjes tonen.
Courtois ging niet vreemd (of had die al een vriendin/vrouw?), dat wijf ging vreemd?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:03 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Dat Courtois hiermee vreemd ging![]()
Geen idee, maar ik win net met mijn silver Turken tegen een gold team met Depay, Blascscykowski en Lacazette voorin. Stond 3-0 achter, kon het met doelpunten van Pektemek naar 4-3 brengen in de laatste minuut.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heb ik iets gemist? Waarom zijn silver Turken ineens zo duur?
![]()
Dit team eens maken.
Zlatan lijkt me best kut dit jaar. Vorig jaar wist je dat hij elke voorzet binnen kopte, dat is nu wel anders. Zeker als je ziet hoe kut longshots zijn.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:54 schreef The_Yakuza het volgende:
Ibra dropt ook aardig; nog rond de 600k hieroOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dit maar eens maken:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Jammer van Lavezzi's chemquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:58 schreef over_hedge het volgende:
Dit maar eens maken:
[ afbeelding ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nog geen pot verloren, speelt echt veel beter en leuker vergeleken met FIFA 14.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ozz aan de silverteams, dat ik dit nog mag meemaken
Heb ook best veel silvers gekocht die leuke stats hebben puur voor in de club.
Mja. wordt 8 chem als ik de goede manager neem. Dus primaquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
en geen 5* skills meer, wat het nou juist zo leuk maakte om met hem te spelenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zlatan lijkt me best kut dit jaar. Vorig jaar wist je dat hij elke voorzet binnen kopte, dat is nu wel anders. Zeker als je ziet hoe kut longshots zijn.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
chemistry is overratedquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mja. wordt 8 chem als ik de goede manager neem. Dus prima![]()
Ik heb ook altijd wel 1 speler op 8 chem, boeiequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mja. wordt 8 chem als ik de goede manager neem. Dus prima
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Mooie goal.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:35 schreef Ozz-03 het volgende:
Quincy Promes
Scoorde net deze goal meteen na de aftrap.
Was dit online? Je krijg namelijk niet echt tegenstand...![]()
Longshots kut? Longshots zijn juist tering op dit jaarquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zlatan lijkt me best kut dit jaar. Vorig jaar wist je dat hij elke voorzet binnen kopte, dat is nu wel anders. Zeker als je ziet hoe kut longshots zijn.
Je denkt toch niet dat ik offline potjes ga spelen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:01 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Mooie goal.
Was dit online? Je krijg namelijk niet echt tegenstand...
waar?quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Moet jij geen stenen gooien en allah akbar roepen ergens?![]()
Als je weet hoe het moet wel ja, maar 9 van de 10 mensen kan het gewoon niet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Longshots kut? Longshots zijn juist tering op dit jaarIk zelf heb het redelijk onder de knie nu.
Vanmiddag met Costa gescoord op 'jouw' manierquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als je weet hoe het moet wel ja, maar 9 van de 10 mensen kan het gewoon niet.Ik zelf heb het redelijk onder de knie nu.
![]()
![]()
Just to be sure.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik offline potjes ga spelen.![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vanmiddag met Costa gescoord op 'jouw' manier
Long shots waren altijd wel een soort van specialiteit van mij, maar beheers ik dit jaar echt niet meer.
Eigenlijk scoor ik nog steeds het meest met voorzetten denk ik en vrije trappen/penalties, alle gewone veldsituaties over de grond heb ik idioot veel moeite met afronden![]()
![]()
Bohhh. Gokhan Inler is goed he.quote:
Hij speelde focking goed in een van mijn teams. Ook een goal van 30 meter mee gescoord toen.quote:
hoe kom jij er toch altijd bij om dit soort onzinnige teams te maken?quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:11 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ozz, dont be mad plzLB miss nog Taiwo doen
![]()
Haten op Zhano teamsen dit is gewoon een coole gold/silver hybrid met goede spelers, hij heeft het veel bonter gemaakt in het verleden
alleen die RB snap ik niet zo.
![]()
Had geen zin om veel coins neer te leggen voor Diekmeierquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:44 schreef DutchSL het volgende:
Haten op Zhano teamsen dit is gewoon een coole gold/silver hybrid met goede spelers, hij heeft het veel bonter gemaakt in het verleden
alleen die RB snap ik niet zo.
![]()
![]()
Chandler of Johnson had ook gekund.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had geen zin om veel coins neer te leggen voor Diekmeier![]()
Brosinski of Chandler ofzo kan toch ookquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had geen zin om veel coins neer te leggen voor Diekmeier![]()
![]()
Waarom zou Chandler beter zijn dan Philp dan?quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Chandler of Johnson had ook gekund.![]()
Kom potje spelen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom zou Chandler beter zijn dan Philp dan?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Die is allround veel beter (denk ik) Overigens weet ik nu waarom Turken duurder zijn geworden, er is een offline toernooi waar je 11 Turken of Nigerianen moet hebben (die combinatie snap ik totaal nietquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom zou Chandler beter zijn dan Philp dan?) en je kan een legends shot winnen dus alleen op de Xbox.
![]()
EAquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die is allround veel beter (denk ik) Overigens weet ik nu waarom Turken duurder zijn geworden, er is een offline toernooi waar je 11 Turken of Nigerianen moet hebben (die combinatie snap ik totaal niet) en je kan een legends shot winnen dus alleen op de Xbox.
Waarom is EA veel creatiever met offline cupsquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die is allround veel beter (denk ik) Overigens weet ik nu waarom Turken duurder zijn geworden, er is een offline toernooi waar je 11 Turken of Nigerianen moet hebben (die combinatie snap ik totaal niet) en je kan een legends shot winnen dus alleen op de Xbox.
![]()
![]()
Moet ik eigenlijk ook doen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ben aan het leren voor tentamens____!
Welke pauper kijkt er dan ook naar die filmpjesquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
met 300k aan fifa points blij zijn als je messi krijgt
deze fake reacties![]()
blijkbaar 2.452.237 mensen...quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Welke pauper kijkt er dan ook naar die filmpjes![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
blijkbaar 2.452.237 mensen paupers...![]()
Reageren op mensen die reageren op iemand die blij is nadat hij 300K aan fifa points gespendeerd heeftquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
met 300k aan fifa points blij zijn als je messi krijgt
deze fake reacties![]()
Op zaterdag avond![]()
(voordat iemand op mij reageert dat ik reageer op iemand die reageert op mensen die reageren op iemand die blij is nadt hij 300K aan Fifa points gespendeerd heeft op zaterdagavond: ik heb nachtdienst)
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Bedankt voor je nutteloze toevoeging.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:18 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Reageren op mensen die reageren op iemand die blij is nadat hij 300K aan fifa points gespendeerd heeft![]()
Op zaterdag avond![]()
(voordat iemand op mij reageert dat ik reageer op iemand die reageert op mensen die reageren op iemand die blij is nadt hij 300K aan Fifa points gespendeerd heeft op zaterdagavond: ik heb nachtdienst)
![]()
Sorry dat ik je confronteer met je kansloze leven.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Bedankt voor je nutteloze toevoeging.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Waar zijn Bobbie en de rest?quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:18 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Reageren op mensen die reageren op iemand die blij is nadat hij 300K aan fifa points gespendeerd heeft![]()
Op zaterdag avond![]()
![]()
Je bent wel verbitterd zegquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:18 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Op zaterdag avond![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik kan er ook niks aan doen dat youtube deze video als suggestie gaf.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:19 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Sorry dat ik je confronteer met je kansloze leven.![]()
Ja, ik ben een erg verbitterd mens. Zo speelde ik gisteren een potje met een Nederlands team. Ik maakte 5 goals. De tegenstander 6.quote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
Volgens mijn berekeningen heeft je tegenstander 1 meer dan jij gescoord.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, ik ben een erg verbitterd mens. Zo speelde ik gisteren een potje met een Nederlands team. Ik maakte 5 goals. De tegenstander 6.![]()
Maar stel dat ik 1 eigen goal heb gemaakt, dan gaat die vlieger mooi niet op!quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Volgens mijn berekeningen heeft je tegenstander 1 meer dan jij gescoord.Maar diep van binnen lach ik.![]()
het kijken niet waard?quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:17 schreef Zhano het volgende:
Let's be cops helaas niet veel meer dan Nick en Coach die wat om ouwehoeren![]()
ook gisteravond gezien, soms wel grappig maar niet echt goed neequote:Op zondag 26 oktober 2014 02:17 schreef Zhano het volgende:
Let's be cops helaas niet veel meer dan Nick en Coach die wat om ouwehoeren'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Plastic is wel vet btw, volgens mij mentionde Lind die van de week alquote:Op zondag 26 oktober 2014 09:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ook gisteravond gezien, soms wel grappig maar niet echt goed nee![]()
Wordt iemand gewoon op tv ontslagenquote:
Elke dag![]()
There are tons of alternatives with better script, story and acting. Nevertheless, if you are in the mood for a lightly fun little heist movie, you may watch it. You won't miss something, though.quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Plastic is wel vet btw, volgens mij mentionde Lind die van de week al'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ga naar Fury, bazenfilmquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
There are tons of alternatives with better script, story and acting. Nevertheless, if you are in the mood for a lightly fun little heist movie, you may watch it. You won't miss something, though.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Tsjah ik vind van die heist/scam/hustle films enzo gewoon tof. Film van het jaar zal het niet worden, maar prima vermaakt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
There are tons of alternatives with better script, story and acting. Nevertheless, if you are in the mood for a lightly fun little heist movie, you may watch it. You won't miss something, though.![]()
watskeburt?quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wordt iemand gewoon op tv ontslagenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo'n vrouwke gooide een advocaatje oid om en toen zei Kees dat ze ontslagen wasquote:
Elke dag![]()
Wat een teringlulquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo'n vrouwke gooide een advocaatje oid om en toen zei Kees dat ze ontslagen wasAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
hoe ziet de layout van jullie cv eruit? Die van mij is echt amateuristisch. Ik wil veranderen maar ik weet niet hoe. Laat die van jullie eens zien!!!![]()
Op het ea forum staat hij als lm bij de suggestiesquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:03 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
huuuuu, IF CAM Sanchez please [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Ja, maar lijkt me niet dat ze om dat bewijsmateriaal heen kunnen. Komt ook uit hetzelfde topic.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:24 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Op het ea forum staat hij als lm bij de suggestiesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon like zo. Hoe meer KLEUREN how better het is.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:12 schreef Rijst het volgende:
hoe ziet de layout van jullie cv eruit? Die van mij is echt amateuristisch. Ik wil veranderen maar ik weet niet hoe. Laat die van jullie eens zien!!!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vilhena vult de rol als 10 net zo goed in als ImmersAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
wou net zeggenquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:33 schreef Tim86 het volgende:
Vilhena vult de rol als 10 net zo goed in als Immers![]()
![]()
lapoOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: