SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
betaal wel 4 euro voor el classico.
geen gedoe of gezeur met illegale streams enzo..
Jammer dat ik nog steeds geen pc naast mijn tv heb staan....![]()
Wat zouden jullie doen, el clasico kijken of toch een wedstrijd van Ajax/Feyenoord/PSV als ze tegelijkertijd beginnen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:26 schreef Ozz-03 het volgende:
Wat zouden jullie doen, el clasico kijken of toch een wedstrijd van Ajax/Feyenoord/PSV als ze tegelijkertijd beginnen.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
tim86 stylequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:26 schreef Ozz-03 het volgende:
Wat zouden jullie doen, el clasico kijken of toch een wedstrijd van Ajax/Feyenoord/PSV als ze tegelijkertijd beginnen.![]()
Dan toch Ajax tenzij al kampioen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:26 schreef Ozz-03 het volgende:
Wat zouden jullie doen, el clasico kijken of toch een wedstrijd van Ajax/Feyenoord/PSV als ze tegelijkertijd beginnen.![]()
Fenerbahce begint ook om 6 uur.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ligt aan de tegenstander van Ajax.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:26 schreef Ozz-03 het volgende:
Huntelaar heeft geen full chem daar lijkt me? Probeer Ramos en Ibarbo in de spits te doen in dat team.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:36 schreef 44rdbei het volgende:
Ik heb speltip 1 opgevolgd, Ik heb nu 2 teams die ik 1 op 1 kan omwisselen. Sommige plaatsen zijn nog wel voor verbetering vatbaar, maar ik heb niet zoveel muntjes meer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Probeer gewoon een Serie A spits te kopen.![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:36 schreef 44rdbei het volgende:
Ik heb speltip 1 opgevolgd, Ik heb nu 2 teams die ik 1 op 1 kan omwisselen. Sommige plaatsen zijn nog wel voor verbetering vatbaar, maar ik heb niet zoveel muntjes meer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Die zijn duur manquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Huntelaar heeft geen full chem daar lijkt me? Probeer Ramos en Ibarbo in de spits te doen in dat team.
Probeer gewoon een Serie A spits te kopen.
edit: je edit zelf ook al
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
oh dat valt me idd mee, dacht dat ze duurder warenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
10k voor die twee nog maar...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dacht dat rechterkant Bundesliga was weet niet waaromquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zijn duur man
edit: je edit zelf ook al![]()
![]()
Op xbox zelfs maar 8.8kquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh dat valt me idd mee, dacht dat ze duurder waren![]()
En toch is Pascal een baas. Maar dan meer als hij items maakt dan als commentator.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:40 schreef Zhano het volgende:
"Always blowing bubbles"Pascal Pauperman
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In 1 batch 4x een Gylfi verkocht. Ben ze in een paar dagen al bijna allemaal kwijtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
kijken waard of kan ik 't beter overslaan?quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nog niet gekeken. Ken niet eens al die dudes btw, dat wijf al helemaal niet..quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kijken waard of kan ik 't beter overslaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |