SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door NietAssertiefGenoeg op 25-10-2014 15:27:23 ]
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:42 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:
Spoiler i.v.m. herkenbaarheid aangezien bekenden dit forum volgen (zonder acc):Kerel, je bent er twee dagen per week. Zeur eens niet zo en gun je broertje wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
Drie.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:44 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Kerel, je bent er twee dagen per week. Zeur eens niet zo en gun je broertje wat.
BOEHOEOEquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:42 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:
Spoiler i.v.m. herkenbaarheid aangezien bekenden dit forum volgen (zonder acc):Je ouders hebben gelijk, je stelt je aan en als het je niet bevalt ga je maar op jezelf zoals je op een gegeven moment zou mogen verwachten van een volwassene.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik woon niet op mijzelf.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:46 schreef rhubarbje het volgende:
Je woont daar toch ook gewoon niet meer? Je woont blijkbaar door de week op je zelf? En gaat in het weekend thuis?
Ze noemen het niet voor niets 'uit huis gaan'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je dat spoileren aub?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:48 schreef sturmpie het volgende:
Kleine addon: ik slaap alleen het weekend thuis en dit was mijn ouders hun 'sterkste' argument; '' je bent hier toch doordeweeks niet en dan zijn er in principe kosten voor een leegstaande kamer''.
[/spoiler]
alsof dat iets helptquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:49 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:
[..]
Wil je dat spoileren aub?
3 tot 3,5.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:49 schreef Seam het volgende:
Gast, ga nog meer janken aub. Je bent er twee dagen in de week
Als je die ruimte echt nodig hebt in het weekend blijf je toch lekker op je kamertje in je studentenstad?
Goede username icm topic trouwens.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:48 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:
[..]
Ik woon niet op mijzelf.Dit maakt het nog triesterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt gvd twee kamers waar je niet eens voor hoeft te betalen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:45 schreef RetRy32 het volgende:
Jij hebt een bed, bureau, en kast nodig.
Dit is mijn eerste topic.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:51 schreef rhubarbje het volgende:
Dit topic is sowieso al een keer of 12 voorbij gekomen. Waarbij de TS nooit gelijk kreeg
Aangezien TS vandaag een account aan heeft gemaakt gok ik dat hij het al prima wist en het weer eens op fok komt proberen onder een andere naam
Tot dusverre wel.. maar blijkbaar denken jullie er anders over. Ik ben ook enorm benieuwd geweest naar de meningen hier op FOK!, vandaar dit topic.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:51 schreef Seam het volgende:
Als je serieus dacht dat je gejank gerechtvaardigd was, heb je wel een erg scheef beeld van de wereld zeg. Wat een verwend nest.
3 tot 3,5.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:53 schreef Mord_Sith het volgende:
Jankbal, je bent maar twee dagen per week thuis, je broertje zeven, doe ff normaal
Oh maar dat verandert de zaken VOLLEDIG!quote:
Onterecht omdat ik student ben en bijna altijd hier te vinden bent voor hw. Zo klein voelt niet fijn als je zo vaak in een bepaalde ruimte bevindt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja en? Je hebt de ruimte niet nodig. Je broertje wel.
Sla je broertje in elkaarquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:56 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:
[..]
Ik ben bijna elke dag in mijn kamer (studeren, computeren e.d.) dus ik vind het onterecht!
En je broertje heeft speelruimte nodig, dat is goed voor zijn ontwikkeling.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:56 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:
[..]
Onterecht omdat ik student ben en bijna altijd hier te vinden bent voor hw.
Kinderachtige oplossing voor een kinderachtig persoonquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:57 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:
[..]
Wat is dit voor rare en stomme opmerking?
Dan ga je niet meer. Of minder vaak.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:56 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:
[..]
Onterecht omdat ik student ben en bijna altijd hier te vinden bent voor hw. Zo klein voelt niet fijn als je zo vaak in een bepaalde ruimte bevindt.
Kon even niet zo snel soortgelijke kamers vinden wat betreft de grootte. Tis gewoon van google geplukt.quote:
Doe je huiswerk in de bieb, een keer in een koffietentje, een keer in de huiskamer, in de zomer lekker in de tuinquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:56 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:
[..]
Onterecht omdat ik student ben en bijna altijd hier te vinden bent voor hw. Zo klein voelt niet fijn als je zo vaak in een bepaalde ruimte bevindt.
Hadden we maar een internationaal geaccepteerd systeem van standaardmaten die iedereen begrijpt...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:00 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:
[..]
Kon even niet zo snel soortgelijke kamers vinden wat betreft de grootte. Tis gewoon van google geplukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |