zucht. ik word zo moe van al die selfies en babyfoto's. ik hoef dat allemaal niet te zienquote:
Maar deze selfie faalt zo hard, daarom deelde ik hem.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zucht. ik word zo moe van al die selfies en babyfoto's. ik hoef dat allemaal niet te zien
vanwege het babygezicht of de babyhand op de kwarkfabriek?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar deze selfie faalt zo hard, daarom deelde ik hem.
Nu al zin inquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:26 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dus met SR14 een gepushte anthem waar niemand op zit te wachten.
Gewoon Timber nog een keer pushenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:26 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dus met SR14 een gepushte anthem waar niemand op zit te wachten.
Of gewoon geen anthem.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gewoon Timber nog een keer pushen![]()
#teamtimber
Zolang het die Albatraoz plaat niet is vind ik het allemaal prima.quote:
Je gaat toch pas over een week naar Nederland? Dan zou ik er nog gewoon 1 kopenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Stom, stom, stom.
Ontzettende leuke lederen tassen hier gezien voor redelijke prijzen. Maar steeds twijfelen of ik er een zou kopen. Natuurlijk niet gedaan.
Nu al spijt.
Die is tofquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets als dit voor 40 euro, als kleine handtas.
een grotere waar meer in kan voor 60 euro.
Tas zit half vol en ik moet nog 2/3 van de spullen inpakkenquote:
Grotere tas kopenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tas zit half vol en ik moet nog 2/3 van de spullen inpakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |