Slaap lekkerquote:
Je valt niet meer te redden ben ik bang.....quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:22 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ik ben sinds vandaag Albatraoz leuk gaan vindenWie help mij uit deze situatie?
Verkeerde account, Ceequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:22 schreef GlennQuagmire het volgende:
Speciaal voor jou nu nog een keer.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:22 schreef GlennQuagmire het volgende:
nu pas wakker???quote:
Ik zeg niet zomaar dat ik vermoeid benquote:
pff, ik ging gelijk met jou op bed en ik was om 9u wakker. ben al naar de mediamarkt en de supermarkt geweest met een wandelingetje van ruim 3,5km. en dan ben ik nog ouder dan jij ook!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zeg niet zomaar dat ik vermoeid ben
bijna tijd voor maffe jostiradio
nouja ik ben al wel een uur eruit hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pff, ik ging gelijk met jou op bed en ik was om 9u wakker. ben al naar de mediamarkt en de supermarkt geweest met een wandelingetje van ruim 3,5km. en dan ben ik nog ouder dan jij ook!
als ie een maandje later was uitgebracht was de kans idd erg groot geweest. nu piekt ie wellicht te vroeg.quote:
Ach, ESRR was nu ook al uit dacht ik en werd ook anthem, dus alles is mogelijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ie een maandje later was uitgebracht was de kans idd erg groot geweest. nu piekt ie wellicht te vroeg.
en bah, waarom is de Ben-klantenservice alleen doordeweeks open en lukt het me niet een adreswijziging door te geven via de website waardoor ik geen vervangende simkaart kan aanvragen?
ook weer waar...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, ESRR was nu ook al uit dacht ik en werd ook anthem, dus alles is mogelijk
zucht. ik word zo moe van al die selfies en babyfoto's. ik hoef dat allemaal niet te zienquote:
Maar deze selfie faalt zo hard, daarom deelde ik hem.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zucht. ik word zo moe van al die selfies en babyfoto's. ik hoef dat allemaal niet te zien
vanwege het babygezicht of de babyhand op de kwarkfabriek?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar deze selfie faalt zo hard, daarom deelde ik hem.
Nu al zin inquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:26 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dus met SR14 een gepushte anthem waar niemand op zit te wachten.
Gewoon Timber nog een keer pushenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:26 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dus met SR14 een gepushte anthem waar niemand op zit te wachten.
Of gewoon geen anthem.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gewoon Timber nog een keer pushen![]()
#teamtimber
Zolang het die Albatraoz plaat niet is vind ik het allemaal prima.quote:
Je gaat toch pas over een week naar Nederland? Dan zou ik er nog gewoon 1 kopenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Stom, stom, stom.
Ontzettende leuke lederen tassen hier gezien voor redelijke prijzen. Maar steeds twijfelen of ik er een zou kopen. Natuurlijk niet gedaan.
Nu al spijt.
Die is tofquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets als dit voor 40 euro, als kleine handtas.
een grotere waar meer in kan voor 60 euro.
Tas zit half vol en ik moet nog 2/3 van de spullen inpakkenquote:
Grotere tas kopenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tas zit half vol en ik moet nog 2/3 van de spullen inpakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |