Wanneer moest je de eerste betaling binnen hebben volgens de site?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:29 schreef Horsemen het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen die toevallig meedoen met het project Akoesticum via KoM? Zo ja, hebben jullie je eerste betaling al binnen?
Ik verwacht niet dat GVE snel omvalt, maar ik heb (daarnaast) ook vijf projecten op KOM. Zo ingewikkeld is het aanmeldingsproces niet, dus een tweede platform vind ik geen probleem. Auxmoney.de (een Duits crowdfundingplatform) heeft bijvoorbeeld een veel ingewikkeldere aanmeldingsprocedure (als je nog geen Duitse betaalrekening hebt en/of niet tegen de Duitse grens woont). Voordelen:quote:Ik ga nu ook niet meer spreiden over meerdere platformen denk ik, dat wou ik in het begin wel doen maar GVE is de grootste en succesvolste denk ik dus waarom zou ik dan nog gaan spreiden? Lijkt me niet dat GVE omvalt en dan nog zijn je investeringen inprincipe veilig.
Hoe denken jullie daarover?
Helemaal eens dat het goed is als er concurrentie is voor GVE.quote:1. GVE houdt concurrentie, dat houdt ze scherp.
Goed punt! Ik moet dat echt beter bijhouden. Ik heb ook nog niets ontvangenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:29 schreef Horsemen het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen die toevallig meedoen met het project Akoesticum via KoM? Zo ja, hebben jullie je eerste betaling al binnen?
Ligt aan het platform, bij GVE (meest gebruikt hier) is dat idd zo.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Moet je crowdfunding zien als een lening waarop de leningnemer iedere termijn aflost inclusief rente?
Nog niet, volgens de site komt de eerste binnen op 6 nov.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:29 schreef Horsemen het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Crowdfundingquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Moet je crowdfunding zien als een lening waarop de leningnemer iedere termijn aflost inclusief rente?
Vooralsnog heb ik van een investering op Lendico afgezien. Dat heeft meerdere oorzaken. Er hebben tot nu toe weinig interessante projecten op het platform gestaan. Daarnaast vindt ik de kostenstructuur van Lendico niet transparant en ogenschijnlijk duur. Als je bij GVE 100 euro investeert, dan betaal je daarvoor 0,9 euro. Bij Lendico betaal je per aflossing 1% bij projecten met een loopduur van langer dan 6 maanden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:00 schreef mesaana het volgende:
Ik zie maar weinig gebeuren op Lendico! (...) Dus ik ben benieuwd: waarom niet? Er zijn vast wel wat van jullie die hier al naar gekeken hebben!
Vooral omdat de projecten waardeloos zijn.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:00 schreef mesaana het volgende:
Ik zie maar weinig gebeuren op Lendico!
Ik heb hier al wat in geinvesteerd (25 EUR is immers nog te overzien), maar ik zie niet veel mede investeerders.
Dus ik ben benieuwd: waarom niet? Er zijn vast wel wat van jullie die hier al naar gekeken hebben!
Dit ja!quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vooral omdat de projecten waardeloos zijn.
Ik vind dat Multi-link vergeleken met andere projecten maar langzaam vol loopt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:00 schreef µ het volgende:
Multi-Link zit inmiddels over de helft.
http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=7513
Volgens de site zou dat eerst op 6 oktober zijn maar nu staat het ineens op 6 november. Op 1 september heb ik mijn inleg overgemaakt, dus zou 6 oktober wel logischer zijn, maar goed we wachten af.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 07:39 schreef Goesten het volgende:
[..]
Wanneer moest je de eerste betaling binnen hebben volgens de site?
Wat ook slecht is dat is dat je niet hoort als een project gestart is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:42 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Goed punt! Ik moet dat echt beter bijhouden. Ik heb ook nog niets ontvangen
Het vreemde is dat toen ik medio september op de site keek er stond dat de eerste betaling op 6 oktober zou zijn. Nu staat er bij mij ook ineens 6 november. Er zit dan ook wel erg veel tijd tussen overmaken inleg en start project. Dat zomaar veranderen van de datum is wel een beetje dubieus.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:43 schreef mesaana het volgende:
[..]
Nog niet, volgens de site komt de eerste binnen op 6 nov.
7%, 60 maanden en een B rating? Bedankt maar nee bedankt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:02 schreef Horsemen het volgende:
http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=8668
Nieuw en gaat super snel! Is ook maar 16k
Ik doe niet mee.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:02 schreef Horsemen het volgende:
http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=8668
Nieuw en gaat super snel! Is ook maar 16k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |