Vreemd dat jij net als vorig seizoen mij steeds nadoet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:00 schreef Wazaaaaa het volgende:
PSV - ADO Den Haag 1
Feyenoord - PEC Zwolle 1
FC Twente - sc Heerenveen 1
Manchester City - Manchester United 1
Bayern München - Borussia Dortmund 1
Villarreal - Valencia 2
uh okquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vreemd dat jij net als vorig seizoen mij steeds nadoet.
Om de odds wekelijks ongeveer gelijk te houden en het toch aanlokkelijk voor mensen te houden mee te spelen. Er moet toch tenminste één weggevertje tussen zitten om het niet geheel als geld weggooien te laten voelen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik snap soms niet waarom ze voor bepaalde wedstrijden kiezen.. Waarom bijvoorbeeld PSV - ADO waar toch iedereen hetzelfde invult, en niet Napoli - Roma?
wowowowow Johan stevent af op een perfecte scorequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV - ADO Den Haag 1
Feyenoord - PEC Zwolle 1
FC Twente - sc Heerenveen 1
Manchester City - Manchester United 1
Bayern München - Borussia Dortmund 1
Villarreal - Valencia 2
JOHAN JOHAN JOHAN
0-2 Valenciaquote:Op zondag 2 november 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wowowowow Johan stevent af op een perfecte score![]()
Ik ookquote:Op zondag 2 november 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wowowowow Johan stevent af op een perfecte score![]()
Ik neigde ook naar de voorspelling van Johan maar velen hebben dezelfde voorspelling dus ik gokte op 2 gelijkspelletjes ipv 6x een 1.. jammer maar helaasquote:Op zondag 2 november 2014 18:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Gvd, ik had Heerenveen niet voordeel van de twijfel moeten geven
Allemaal 1 heb je niet alles goed.quote:Op zondag 2 november 2014 18:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik neigde ook naar de voorspelling van Johan maar velen hebben dezelfde voorspelling dus ik gokte op 2 gelijkspelletjes ipv 6x een 1.. jammer maar helaas
quote:Op zondag 2 november 2014 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Inmiddels 0-3 daar dus we hebben de volgende stand
Wazaaaaa - 35
DJ_Day-V - 32
Donnie-Brasco - 32
Oliver23 - 32
portie - 31
Tarado - 30
johannes_vermeer - 16
Johannes heeft er wel kijk opquote:
Ah ik bedoelde 2 bij Valencia. Volgende keer gewoon Wazaaa weer volgenquote:Op zondag 2 november 2014 18:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Allemaal 1 heb je niet alles goed.
Maar die volgt mij, dus dan mij maar volgen.quote:Op zondag 2 november 2014 18:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ah ik bedoelde 2 bij Valencia. Volgende keer gewoon Wazaaa weer volgen
Die volgt jou, maar hij staat boven jou... dat vind ik gekquote:Op zondag 2 november 2014 18:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar die volgt mij, dus dan mij maar volgen.
Vergeten mee te doen. Net als vorig jaar. Anders had ik toen ook gewonnen natuurlijk.quote:Op zondag 2 november 2014 18:40 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Die volgt jou, maar hij staat boven jou... dat vind ik gek
Johannes voorspelt de uitslagen die Derksen niet voorspelt. Als Derksen 6p heeft, heb je dus automatisch 0.quote:
Zou ik ook zeggen.quote:Op zondag 2 november 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johannes voorspelt de uitslagen die Derksen niet voorspelt. Als Derksen 6p heeft, heb je dus automatisch 0.
Ja, tuurlijk.quote:Op zondag 2 november 2014 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vergeten mee te doen. Net als vorig jaar. Anders had ik toen ook gewonnen natuurlijk.
Ja, blijf lekker dromen.quote:Op zondag 2 november 2014 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vergeten mee te doen. Net als vorig jaar. Anders had ik toen ook gewonnen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |