ja iddquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:33 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Klopt ja die towers duren eeeeeeeeuwen 80 damage op full build
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:38 schreef elshaarawy92 het volgende:
heerlijk aan het leaguen met nacho's en dipsaus + cola
gratz, ik heb net ranked gespeeld en verloren. Het ging goed totdat mn team en vooral jungler Ahri ging feeden.. Ik denk dat ik ook Ahri ga halen vind het een leuke champ en heb momenteel alleen Fizzquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:39 schreef blow... het volgende:
[..]ik heb trouwens promos naar gold.
Zeker een aanrader. Je moet wel echt skillshots kunnen raken, anders is ze vrij nutteloos. Maar als je dat lukt kan Ahri teamfights beslissen. Met je ult kan je langs het front van de enemy komen. Vervolgens met je ewq wombocombo kan je de enemy adc echt binnen 1 sec met een geweldige burst van 100-0 zien gaan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 04:43 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
gratz, ik heb net ranked gespeeld en verloren. Het ging goed totdat mn team en vooral jungler Ahri ging feeden.. Ik denk dat ik ook Ahri ga halen vind het een leuke champ en heb momenteel alleen Fizz
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:34 schreef elshaarawy92 het volgende:
penta met Dravenbegint echt mijn main adc te worden
Lucian 2de
Het is DraaaaaaaaavenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar gefeliciteerd! En een turkse(?) server?
Ik heb haar ook al een poosje, maar speel d'r veel te weinig. Denk dat ik haar ook maar eens oppak zodat ik nog wat te kiezen heb naast Katarina en Brandquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 07:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Zeker een aanrader. Je moet wel echt skillshots kunnen raken, anders is ze vrij nutteloos. Maar als je dat lukt kan Ahri teamfights beslissen. Met je ult kan je langs het front van de enemy komen. Vervolgens met je ewq wombocombo kan je de enemy adc echt binnen 1 sec met een geweldige burst van 100-0 zien gaan.
Met Ahri kan je ook gewoon enemies die full health zijn en achter hun turret staan killen zonder enige damage te pakken. Ik heb nog maar een paar potjes met haar gespeeld, maar is nu toch wel voor mij de leukste champ om mee te spelen.![]()
Ahri goed kunnen spelen kan nooit kwaadquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:50 schreef JaqenHghar het volgende:
Ik heb haar ook al een poosje, maar speel d'r veel te weinig. Denk dat ik haar ook maar eens oppak zodat ik nog wat te kiezen heb naast Katarina en Brand
Haha het kan ook komen dat ik nu het spel daadwerkelijk begin te begrijpen omdat ik nu rollen speel waar ik blijkbaar wel mee overweg kan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ahri goed kunnen spelen kan nooit kwaad
Meer dan 50% winrate(kom godverdomme op zegquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:12 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Definieer succes? Dan heb je het over gewonnen games? En dat geld voor welke of elke elo?
En kan dat iets te maken hebben met het feit dat Ryze zijn potentieel pas echt naar buiten komt in late game (dmg+tank)?
location location locationquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:30 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Meer dan 50% winrate(kom godverdomme op zeg).
Nieuwe ryze spelers halen gemiddeld minder dan 50% winrate tot na een x aantal games. Daarom zijn de difficultie balken veranderd. Die van Ryze is hoger dan die van trynd omdat mensen meer oefening nodig hebben met ryze. Hij is dus per definitie moeilijker dan tryndamere.
Zelfde met katarina en akali. Misschien geen skillshots maar katarina haar balk is nu hoger dan die van orianna.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:30 schreef dustbrain het volgende:
Meer dan 50% winrate(kom godverdomme op zeg ).
Nieuwe ryze spelers halen gemiddeld minder dan 50% winrate tot na een x aantal games. Daarom zijn de difficultie balken veranderd. Die van Ryze is hoger dan die van trynd omdat mensen meer oefening nodig hebben met ryze. Hij is dus per definitie moeilijker dan tryndamere.
Zelfde met katarina en orianna. Misschien geen skillshots maar katarina zijn balk is nu hoger dan die van orianna.
Vind het wel lachen, wordt meestal minder gezeikt dan in normale potjes.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:22 schreef Hermanna het volgende:
Hexakill is niet echt boeiend, telkens de zelfde champs.
En dat is waar de difficulty bar voor staat. Wat maken de factoren uit. Je komt echt over als een oude halfkale dikzak zonder vrienden die van school is gegaan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]![]()
Hij is per definitie moeilijker om aan te wennen/te leren. Dat kan door verschillende factoren het geval zijn. Dat betekent niet dat hij per definitie moeilijker is dan tryndamere. Je blijft maar onzinnige conclusies aan je getalletjes hangen.
Ah, de angstvallige puberale getalletjes-autist die zijn eigen falen en onzekerheden tracht te projecten op de ander is weer tevoorschijn gekomen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:05 schreef dustbrain het volgende:
En dat is waar de difficulty bar voor staat. Wat maken de factoren uit. Je komt echt over als een oude halfkale dikzak zonder vrienden die van school is gegaan.
Ik ben niet eens goed in of fan van wiskunde. Ben gewoon niet zo kk dom als jij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah, de angstvallige puberale getalletjes-autist die zijn eigen falen en onzekerheden tracht te projecten op de ander is weer tevoorschijn gekomen.
Jezelf als een stoere debiel op het internet projecteren is contraproductief, jongeman. Beter open je gewoon een topic in R&P en vraag je voor advies om over je frustraties heen te komen.
Ook al niet? Waar ben je dan wel goed in? Verbanden leggen, definities bepalen en teksten analyseren ben je ook bijzonder slecht in. En gezien de persoonlijkheid die je hier projecteert ben je waarschijnlijk ook geen ster in het maken van vrienden en het versieren van meisjes. Waar ben je eigenlijk wél goed in? League? Dat valt eigenlijk ook wel tegen, hè.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:52 schreef dustbrain het volgende:
Ik ben niet eens goed in of fan van wiskunde. Ben gewoon niet zo kk dom als jij.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:50 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Het is DraaaaaaaaavenMaar gefeliciteerd! En een turkse(?) server?
[..]
Ik heb haar ook al een poosje, maar speel d'r veel te weinig. Denk dat ik haar ook maar eens oppak zodat ik nog wat te kiezen heb naast Katarina en Brand
speel turkse server voor de fun en omdat het gezellig is :p euw soms. En Ahri is geweldig ja ik hou van champs met escape. Oja heb nog niks afgeschreven staan op mn bankrekening. Free RP? (zie pagina 4,5?)quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 07:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Zeker een aanrader. Je moet wel echt skillshots kunnen raken, anders is ze vrij nutteloos. Maar als je dat lukt kan Ahri teamfights beslissen. Met je ult kan je langs het front van de enemy komen. Vervolgens met je ewq wombocombo kan je de enemy adc echt binnen 1 sec met een geweldige burst van 100-0 zien gaan.
Met Ahri kan je ook gewoon enemies die full health zijn en achter hun turret staan killen zonder enige damage te pakken. Ik heb nog maar een paar potjes met haar gespeeld, maar is nu toch wel voor mij de leukste champ om mee te spelen.
Ik zit op school en al die dingen waarvan jij zegt dat ik er schijnbaar slecht in ben, kan ik juist bovengemiddeld goed.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:56 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ook al niet? Waar ben je dan wel goed in? Verbanden leggen, definities bepalen en teksten analyseren ben je ook bijzonder slecht in. En gezien de persoonlijkheid die je hier projecteert ben je waarschijnlijk ook geen ster in het maken van vrienden en het versieren van meisjes. Waar ben je eigenlijk wél goed in? League? Dat valt eigenlijk ook wel tegen, hè.
Nooit van opleidingen gehoord? Ow wacht...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:04 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. We praten wel weer verder wanneer je puber-af bent.
Nou bedankt voor het compliment. Dan ben ik in jouw ogen 15 en volg ik een masters. Ik ben niet zo dom als jij maar zo slim ben ik ook weer niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:06 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat was mijn intentie, ja, puber die een opleiding volgt.
Zal er niet op rekenenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:58 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
[..]
speel turkse server voor de fun en omdat het gezellig is :p euw soms. En Ahri is geweldig ja ik hou van champs met escape. Oja heb nog niks afgeschreven staan op mn bankrekening. Free RP? (zie pagina 4,5?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |