Ah my bad. Handig als je het ff in het topic zegt :p. Want ik dacht dat je ze negeerde.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik heb die mensen gewoon een linkje gestuurd in dm, ik ga geen links dumpen in een forum. Als jij ook die website wil hebben kan ik het je sturen via een dm.
Npquote:Op woensdag 29 oktober 2014 07:08 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ah my bad. Handig als je het ff in het topic zegt :p. Want ik dacht dat je ze negeerde.
Doe mij ook die link maar. Ben wel er wel benieuwd naar.
Mag ik ook een link, ben wel benieuwd :3quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik heb die mensen gewoon een linkje gestuurd in dm, ik ga geen links dumpen in een forum. Als jij ook die website wil hebben kan ik het je sturen via een dm.
Gestuurd, wel even een disclaimer voor iedereen. Het is niet zo dat je voor 10 euro rp per week binnenhaald ofzo... Misschien 2 a 3x per jaar, maar je hoeft er niet veel voor te doen dus is gewoon mooi meegenomen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:15 schreef Munchlax het volgende:
[..]
Mag ik ook een link, ben wel benieuwd :3
Zou ik ook mee wachten tot je tier 3 runes kan kopen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:05 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Bijna lvl 19 en dus tot level 20 geen champions meer unlocken, sparen voor die Runes. Iemand tips voor Runes page straks?
Lvl 20 is toch tier 3?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zou ik ook mee wachten tot je tier 3 runes kan kopen.
Ow, in dat geval AD quins, AP quins, MR blue's, Yellow armor (of scaling health), Magic Pen red en AD red. Das wel een degelijke basisquote:
Heb gewoon al mijn runes voor Ahri gekocht, omdat dat mijn main is. Vervelend is wel dat mid zo vaak bezet is.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:56 schreef JaqenHghar het volgende:
Runes blijven belachelijk duur man damn
Ik zit nog te twijfelen, misschien maak ik wel gewoon een AP en AD runepage.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:59 schreef Cikx het volgende:
[..]
Heb gewoon al mijn runes voor Ahri gekocht, omdat dat mijn main is. Vervelend is wel dat mid zo vaak bezet is.
Ik zou nog heel even wachten op het nieuwe seizoen. Wellicht dat er nog wat generfed wordt en je runes waardeloos zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Inderdaadhad ff op internet gekeken wat voor een pages je kan maken. Zie ik er één tussen staan die me wel wat lijkt, staat er helemaal onder: Total lp cost = 12440
Nu nog lvl 18, dus voordat ik lvl 20 ben en genoeg lp heb is het al seizoen 5quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:09 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik zou nog heel even wachten op het nieuwe seizoen. Wellicht dat er nog wat generfed wordt en je runes waardeloos zijn.
Als je nog eens een potje wil doen mag je me DM en heurquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:13 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nu nog lvl 18, dus voordat ik lvl 20 ben en genoeg lp heb is het al seizoen 5
spijt dat ik die skin heb gehaald..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef Munchlax het volgende:
Nooit geweten dat de poro van Braum veranderd in zijn Dragonslayer skin![]()
Heb je gekoppeld aan een creditcard?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:11 schreef elshaarawy92 het volgende:
wtf als ik RP koop met Paypal dan wordt er niks afgeschreven bij mijn rekening.. Wel zie ik een transactieoverzicht in Paypal.. Wordt dit nog afgeschreven of ontvang ik nog een acceptgiro?
gekoppeld aan mn bankrekeningquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:13 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Heb je gekoppeld aan een creditcard?
zit paar dagen vertraging inquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:15 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
gekoppeld aan mn bankrekening
free rpquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:11 schreef elshaarawy92 het volgende:
wtf als ik RP koop met Paypal dan wordt er niks afgeschreven bij mijn rekening.. Wel zie ik een transactieoverzicht in Paypal.. Wordt dit nog afgeschreven of ontvang ik nog een acceptgiro?
Vind je dat erg? Ik speelde ranked en had op het begin extreem lagg.. daarna weer telkens game opnieuw gestart.. pas na 20 minuten kon ik weer spelen.. gelukkig wel gewonnen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:05 schreef LelijKnap het volgende:
Zo, voelde me net voor het eerst oprecht niet thuis in plat. De tering wat werd ik gesloopt als trynd vs ryze. Gelukkig viel het niet zo op omdat de rest van m'n team evengoed afgeslacht werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |