SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Staat in de OPquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:41 schreef leoon. het volgende:
Is er ergens een mooie opsomming met elke triple links in fifa 15?
Zoek namelijk 1 voor ST - CMSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Mathijs als ik het goed begrijp is Div 2 dus nog een stap leuker?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja ach, ik zat soms ook niet echt op te letten hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mathijs als ik het goed begrijp is Div 2 dus nog een stap leuker?#SMLENO
Eigenlijk zit er amper verschil tussen 2 en 3![]()
![]()
Nou, eindelijk gepromoveerd van divisie 6 naar 5. Maar dat ging weer gepaard met vreselijk slecht voetbal en gevloek dat ik me afvraag of divisie 5 spelen wel een goed idee is.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Tegengoal uit een vrije trap van 45 meter van Sneijder..eerste keer dat ik het nu zelf ook zie
Gewoon door het midden..Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dit werkt wat makkelijker, vind ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:41 schreef leoon. het volgende:
Is er ergens een mooie opsomming met elke triple links in fifa 15?
Zoek namelijk 1 voor ST - CM
http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold![]()
Na die update is verdedigen echt tyfesmoeilijk + hoge steekballen komen weer perfect aanGRAAG VERWIJDEREN![]()
o ja jij was die pro FUT boyquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan zit je ernaast schorriemorrie
Je boy Kiid speelt bijna alleen nog maar clubs![]()
Het is weer vrijdag hoor, konko webapp
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Zelf al 2x zo gescoord nu (maar dan met gasten als Hubocan die niet eens goed zijn in vrije trappen) en zeker 4x tegen gehadquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:04 schreef Tim86 het volgende:
Tegengoal uit een vrije trap van 45 meter van Sneijder..eerste keer dat ik het nu zelf ook zie
Gewoon door het midden..![]()
![]()
Zou verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zelf al 2x zo gescoord nu (maar dan met gasten als Hubocan die niet eens goed zijn in vrije trappen) en zeker 4x tegen gehad![]()
Al die aanvallen op politie en militairen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niet met Lacazette overweg kunnenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:44 schreef rolls-reus het volgende:
Benzemalacazette
godverdomme wat een mongool is dat zeg
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Wel waar, de aarde bestaat nog maar 2014 jaar. Waarom zou de jaartelling anders nu pas 2014 zijn?quote:![]()
Jo al weer een beetje beter?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hoi. Iemand die gast zojuist bij DWDD gezien?
Wie was het, overgeslagen vandaag. Peterpannekoek nog wat?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
gr grquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wel waar, de aarde bestaat nog maar 2014 jaar. Waarom zou de jaartelling anders nu pas 2014 zijn?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Blijkbaar vanochtend een random bericht gehad van iemand met "Fuck you" op psn. nice.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hou onze sexy messages eens voor jezelfquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Blijkbaar vanochtend een random bericht gehad van iemand met "Fuck you" op psn. nice.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee, nog steeds plat op m'n bedjequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jo al weer een beetje beter?
Wie was het, overgeslagen vandaag. Peterpannekoek nog wat?
Die gast voor Peter. Een of andere droogkloot was opgegeven voor The Voice of Germany, en deed voor de grap mee. De bescheidenheid zelve. Ging nog door ook, 3 stoelen draaiden om. Hij kende geen enkel jurylid, dus 'had-ie dat lekkere wijf maar gekozen'
Toen vroeg die dominee met dat kutstemmetje: 'maar wat doet ze? Zingt ze zelf ook?'
Antwoordt die gast: 'nee joh, ze doet pedicure ofzoiets'![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bij mij is de functie van de meest recente spelers die ik tegen ben gekomen kapotquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Blijkbaar vanochtend een random bericht gehad van iemand met "Fuck you" op psn. nice.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Volgens mij bij meerdere mensen hierzo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:58 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Bij mij is de functie van de meest recente spelers die ik tegen ben gekomen kapotbij mij werkt het gewoon nog steeds.
* klopt af op tafel *Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik kijk het nog wel even terug want snap er geen reet vanquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, nog steeds plat op m'n bedje
Die gast voor Peter. Een of andere droogkloot was opgegeven voor The Voice of Germany, en deed voor de grap mee. De bescheidenheid zelve. Ging nog door ook, 3 stoelen draaiden om. Hij kende geen enkel jurylid, dus 'had-ie dat lekkere wijf maar gekozen'
Toen vroeg die dominee met dat kutstemmetje: 'maar wat doet ze? Zingt ze zelf ook?'
Antwoordt die gast: 'nee joh, ze doet pedicure ofzoiets'![]()
Dominee gremdaat bedoel je? Beterschap iig
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bij mij ook kapot iddDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die bedoel ik ja. Thanks, ga weer tukken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kijk het nog wel even terug want snap er geen reet van
Dominee gremdaat bedoel je? Beterschap iigNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je weet dat dat een typetje is hequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die bedoel ik ja. Thanks, ga weer tukken.? En de stem van Bert van Ernie
Elke dag![]()
Duh. Maar het blijft een kutstemmetjequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je weet dat dat een typetje is he? En de stem van Bert van Ernie
Als je terugkijkt: de eerste 45 min kun je zo doorspoelen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vond het geniaal, zo bescheiden en droog als hij het deedquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:05 schreef Vijf_voor het volgende:
Hij deed somebody to love dus sowieso een baas
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Soort zoekt soort?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waar haal je ze toch vandaan elke keer
Koning Voetbal, zijn er echt mensen die dat kijken
Elke dag![]()
Bij iedereen de webapp zo traag?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ik kom er niet eens in, al 30x gerefreshedquote:
Elke dag![]()
Ok geef je wachtwoord maar gr grquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:43 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zit er iig wel op
Maar moet nu gaan naar een feestje dus als je snel bent kan je mijn plek op de webapp innemen!!![]()
17 punten. 19 punten nodig voor promotie. Sta 2-0 voor in 88e minuut. Disconnect EA mij logt EA mij uit![]()
![]()
Kramer gewoon weer gescoord
Elke dag![]()
VI gaat echt nergens over
Elke dag![]()
Wat een gezeur op die spelers van PSV zeg.![]()
Willems niet goed terwijl hij best goed speelt, Guardado die niet goed is.
Is al het hele seizoen enkel gezeik op PSVquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat een gezeur op die spelers van PSV zeg.![]()
Willems niet goed terwijl hij best goed speelt, Guardado die niet goed is.
Elke dag![]()
Ongelofelijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is al het hele seizoen enkel gezeik op PSV
Ik ben wel benieuwd hoe PSV eruit komt te zien als Wijnaldum en Schaars er over 2 weken weer bij zijnDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wuuutt Hendrix is echt een groot talent manwat een gezanik weer
Elke dag![]()
Ik ben benieuwd waar hoe goed Depay is over een paar jaar.eindelijk weer een toffe winger in het Nederlands Elftal (na Robben dan.) Ik ben alleen bang voor de spitsenpositie ...
Hopelijk weet Zivkovic zich goed te ontwikkelenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ben benieuwd waar hoe goed Depay is over een paar jaar.eindelijk weer een toffe winger in het Nederlands Elftal (na Robben dan.) Ik ben alleen bang voor de spitsenpositie ...
![]()
Zivkoquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hopelijk weet Zivkovic zich goed te ontwikkelenLaten we hopen dat hij dan een beetje gaat groeien want ik zie het somber in voor het Nederlands elftal.quote:
anders knal je Te Vrede erin en crossen ferdayzquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Laten we hopen dat hij dan een beetje gaat groeien want ik zie het somber in voor het Nederlands elftal.![]()
![]()
Moeilijk groepjesjongejonge
Elke dag![]()
te Vrede..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
anders knal je Te Vrede erin en crossen ferdayzdie moet geen stappen maken maar een hele marathon lopen om op niveau te komen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:08 schreef leoon. het volgende:
Donderop weer uitgelogd door EA![]()
Had nu al twee keer kampioen moeten zijn.
Im done
EA zet zelf een lijflied voor alle EA-haters op het spel
Elke dag![]()
quote:![]()
Ik doe meeFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Wat wel raar is:
Blessures uit andere team (2x niet meer gespeeld dus) zijn weg. Maar de fitness is niet 99 geworden. logica....![]()
Kakquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Is nog maar de beta, over twee weken de volledige versie
Godver wat een partij azijn komt er uit die lul van Johan.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zwamt ook gewoon uit zijn nekquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godver wat een partij azijn komt er uit die lul van Johan.
Elke dag![]()
Thijs moet gewoon zijn eigen show krijgenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zwamt ook gewoon uit zijn nek
[ afbeelding ]![]()
Bohh Bergwijn
Elke dag![]()
beste nummer fifa 15quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
EA zet zelf een lijflied voor alle EA-haters op het spel
![]()
quote:
By far het besteDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ook een prima nummer, maar My type is toch wel het lijflied van elke Fokker?quote:
You are just my type, you got a pulse and you are breathingDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Geen web app maar op de console zit ik nu eindelijk in FUT. Dus dan maar weer wat 400c packs openen.![]()
Nope.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:19 schreef zerokil het volgende:
Moet je online code hebben voor Fifa 15?![]()
vorig jaar ook al niet meerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:19 schreef zerokil het volgende:
Moet je online code hebben voor Fifa 15?
Net zoals vorige edities.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
niemand geeft een neuk johquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die kom je nog wel vaker tegenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:45 schreef Reemi het volgende:
Emenike - Doumbia
Musa
Als voorhoede. Hoe teringzielig ben je dan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En maar blind ballen naar voren peren. Die helaas nog verdomd vaak aankomen.quote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die zijn beter te verdedigen dan speed dribbles dit jaar vind ik. Maar dat kan met dezelfde spelers.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
En maar blind ballen naar voren peren. Die helaas nog verdomd vaak aankomen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lijken me allemaal wel aardig. DSL was erg positief over Sanchez. Ben zelf benieuwd naar Tore vooral.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tore zat in mijn Turkenteam, was wel ok-ish.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lijken me allemaal wel aardig. DSL was erg positief over Sanchez. Ben zelf benieuwd naar Tore vooral.
Sanchez is een baas (in een silver team)
Shaqiri lijkt me wel echt heel erg goed.![]()
Zit ook even te kijken naar de spits. Wil op LF Perotti, wel aardig wat CM's om hem te dubbellinken en natuurlijk wat Argentijnse spitsen eventueel. Die Sanchez linkt met deze spits:quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lijken me allemaal wel aardig. DSL was erg positief over Sanchez. Ben zelf benieuwd naar Tore vooral.
http://wefut.com/en/player/10610![]()
![]()
Brownquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zit ook even te kijken naar de spits. Wil op LF Perotti, wel aardig wat CM's om hem te dubbellinken en natuurlijk wat Argentijnse spitsen eventueel. Die Sanchez linkt met deze spits:
http://wefut.com/en/player/10610![]()
![]()
Godsgruwelijk irritant inderdaadquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zijn beter te verdedigen dan speed dribbles dit jaar vind ik. Maar dat kan met dezelfde spelers..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:04 schreef leoon. het volgende:
Prefereer het eerste teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hoeft maar 3 kaarten voor 150 te verkopen om al winst te hebben, met genoeg geduld zal dat uiteindelijk altijd wel lukken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:05 schreef RavioliPunch het volgende:
Trouwens, mensen die 400c bronze packs openen, maken jullie er altijd winst op?![]()
Churchquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:09 schreef Zhano het volgende:
Die chick bij Humberto nu praat wel veel poep maar voor een Duitse is ze best geyl.![]()
![]()
Deutsche mädchenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:09 schreef Zhano het volgende:
Die chick bij Humberto nu praat wel veel poep maar voor een Duitse is ze best geyl.![]()
![]()
Ik zou het dan zo doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nee, want soms krijg ik helemaal niks.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:05 schreef RavioliPunch het volgende:
Trouwens, mensen die 400c bronze packs openen, maken jullie er altijd winst op?![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:05 schreef RavioliPunch het volgende:
Trouwens, mensen die 400c bronze packs openen, maken jullie er altijd winst op?Op termijn wel. Die squad fitnnes en heal alls compenseren voor de flutpacks.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, want soms krijg ik helemaal niks.![]()
Welke zooi verkoop je allemaal dan? Contracts voor 150 erop en fitness 200 bin?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Op termijn wel. Die squad fitnnes en heal alls compenseren voor de flutpacks.![]()
Vind je die 4222 er niet beter uit zien? Zit alleen te twijfelen over die david luiz die voor zijn stats te duur is naar mijn mening. Ga kijken of er misschien een andere Braziliaan/verdediging neer kan zetten, met andere keeper dan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik zou het dan zo doen
[ afbeelding ]![]()
Missschien ziet het er wel beter uit alleen ik vind 4312 veel beter spelen dan 4222quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:17 schreef leoon. het volgende:
[..]
Vind je die 4222 er niet beter uit zien? Zit alleen te twijfelen over die david luiz die voor zijn stats te duur is naar mijn mening. Ga kijken of er misschien een andere Braziliaan/verdediging neer kan zetten, met andere keeper dan.en david luiz is wel goed
![]()
![]()
holy moly jizzfest
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat is daar mis mee?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Met beide nog niet gespeeld. Zal ik diego alves of Sirigu doen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Missschien ziet het er wel beter uit alleen ik vind 4312 veel beter spelen dan 4222en david luiz is wel goed
Deze opstelling is gewoon puur omdat ik die twee spitsen wil proberen![]()
![]()
Je krijgt nooit niks..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, want soms krijg ik helemaal niks.
Even random pack geopend:
Als je geduld hebt zullen al deze kaarten behalve die Farr (head coach) en misschien de badge/kit wel verkocht worden. Non shiny contracten en ook zo'n fitness coach bv. gaan er altijd wel uit op termijn, veel spelers ook wel al zijn ze slecht.![]()
Milik genomineerd voor Golden Boy Awardgaat hem sowieso winnen, vele malen groter talent dan bijvoorbeeld een Sterling of El Haddadi.
![]()
![]()
Vilhena en Willems wel genomineerd, Deppy nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:25 schreef Dudeweiser het volgende:
Milik genomineerd voor Golden Boy Awardgaat hem sowieso winnen, vele malen groter talent dan bijvoorbeeld een Sterling of El Haddadi.
![]()
![]()
Joh die Depay is net een half seizoen doorgebroken, dat wordt toch helemaal niks johquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Vilhena en Willems wel genomineerd, Deppy niet![]()
![]()
Boeieuh, op die positie moet dat kunnen. Ik had nu in dat team een linkerflank met Jonny, Orellana en Pedro Pablo Hernandez. Allemaal goede spelers, maar echt wat te aanvallend met de high/low van Hernandez op RCM.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deze lijst kan nooit kloppen natuurlijk...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:31 schreef DutchSL het volgende:
Post dan gelijk de hele lijst:
[ afbeelding ]![]()
Ik mis Sinkgravenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Deze lijst kan nooit kloppen natuurlijk...![]()
Die tweede, maar dan Matuidi ipv FofanoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2.2m bin atm, 3 op de marktAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
nou succes met je water en brood dieet maver'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wow nice pic, ben jij dat?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:42 schreef Zhano het volgende:
In minder dan een minuut een potje clubs gewonnen![]()
![]()
wat zijn de games/goals stats van jullie spits Kiid?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nog verstandig om mijn Aguero te verkopen dit weekend en aan het einde van de volgende week weer terug te kopen?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
neejquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:26 schreef The_Yakuza het volgende:
Nog verstandig om mijn Aguero te verkopen dit weekend en aan het einde van de volgende week weer terug te kopen?![]()
The Rock als uitvinder was nog net wat erger geweest dan Markie Mark
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja en dan hadden ze die dochter ook beter anders kunnen castenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 02:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
The Rock als uitvinder was nog net wat erger geweest dan Markie Mark![]()
![]()
TV / Baywatch the movie starring Dwayne Johnson (WWE The Rock)quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 02:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja en dan hadden ze die dochter ook beter anders kunnen casten
JizzAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Even de test gedaan. omdat het kan. Doumbia, miss en martins naar CV gemaakt met snelle teamgeest. Ze worden eruit gerend door Eriksen. Conclusie: boel is rigged.![]()
Had je anders verwacht dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 04:27 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Even de test gedaan. omdat het kan. Doumbia, miss en martins naar CV gemaakt met snelle teamgeest. Ze worden eruit gerend door Eriksen. Conclusie: boel is rigged.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Dood hierDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vanwege Reus miss?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:07 schreef Confetti het volgende:
Waarom is Ribery zo goedkoop dit jaar? Zijn stats zijn nog beter dan vorig jaar eigenlijk.
Heb IF Miranda echt net op tijd gekocht, ziek gestegenZal wel door de komst van IF godin komen
Elke dag![]()
yo reemsterquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Moisander mag er in ieder geval wel eens uit. Alleen Boilesen als aanvoerder, tja...quote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
What's up docquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Lucht je hart DS, wat zit je dwarsquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Morgen.. ik ben eigenlijk niet blij maar door de muziek van de top 500 voel ik me wel beter. Ace of SpadesDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat is er aan de hand?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Morgen.. ik ben eigenlijk niet blij maar door de muziek van de top 500 voel ik me wel beter. Ace of SpadesSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net afscheid genomen van Pjotr.Sterkte man.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Gaat ie dood?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net afscheid genomen van Pjotr.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja, ze laten hem (heel waarschijnlijk) inslapen. En mijn ouders zijn nu naar de dierenarts dus ik zie hem niet meer.quote:![]()
Ahh kut man, sterktequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ze laten hem (heel waarschijnlijk) inslapen. En mijn ouders zijn nu naar de dierenarts dus ik zie hem niet meer.Dude, ze hadden hem ook weg kunnen doen voor weet ik veel wat voor redenenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja het was logischer geweest dat hij naar de US ging om z'n acteercarrière weer op te pakkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ahh kut man, sterkte
[..]
Dude, ze hadden hem ook weg kunnen doen voor weet ik veel wat voor redenen![]()
![]()
Harry Pjotr.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja het was logischer geweest dat hij naar de US ging om z'n acteercarrière weer op te pakkenklotequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ze laten hem (heel waarschijnlijk) inslapen. En mijn ouders zijn nu naar de dierenarts dus ik zie hem niet meer.sterkte
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Xperia Z3 . Of als je arm bent de Z2.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:01 schreef Rijst het volgende:
Ik ga denk ik toch weer een abo nemen. Weet iemand nog een leuke telefoontje?![]()
Ik ken de familie van DS niet dus weet bijv. niet of die hond elke dag de hele ochtend en middag alleen zat. Zou een reden kunnen zijn bijv.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja het was logischer geweest dat hij naar de US ging om z'n acteercarrière weer op te pakkenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Misschien de Nekzus 5 (XD)quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:01 schreef Rijst het volgende:
Ik ga denk ik toch weer een abo nemen. Weet iemand nog een leuke telefoontje?![]()
Sterke ds2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik neem aan dat die 19 ook p/m is?quote:
Elke dag![]()
Immers geblesseerd
--
Prima pull
En nog een:
[ Bericht 33% gewijzigd door Reemi op 25-10-2014 12:51:34 ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat zal wel de beste Saudi GK zijn? (bronze)quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:46 schreef Reemi het volgende:
Immers geblesseerd
--
[ afbeelding ]
Prima pull
En nog een:
[ afbeelding ]
Hier nog niet echt veel goeds maar goed, het SMLENO'en gaat gewoon door.![]()
Ja, en gepricefixt naar 2kquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zal wel de beste Saudi GK zijn? (bronze)
Hier nog niet echt veel goeds maar goed, het SMLENO'en gaat gewoon door.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Buiten deze puike grap natuurlijk wel klote, Steef. Sterkte.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
hee daar heb ik afgelopen dinsdag een tentamen over gemaaktquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:49 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik kom steeds meer over DS te weten
[ afbeelding ]Krugman
![]()
![]()
Ik heb er denk ik echt geen verstand van... waarom word er 1800 voor een bronzen kaartje betaald?Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Omdat bronzes stiekem veel beter zijn dan goldsquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:05 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb er denk ik echt geen verstand van... waarom word er 1800 voor een bronzen kaartje betaald?![]()
![]()
Vanmiddagquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:11 schreef Rijst het volgende:
vanavond maar ff sport1 wedstrijdje kopen.![]()
![]()
twitter:zakabakkali twitterde op zaterdag 25-10-2014 om 12:03:47Ik ben niet meer in #FIFA15 😢 reageer retweet
!
Elke dag![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
twitter:zakabakkali twitterde op zaterdag 25-10-2014 om 12:03:47Ik ben niet meer in #FIFA15 😢 reageer retweet
!
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bizar, en dat terwijl we niet eens dezelfde studie volgenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hee daar heb ik afgelopen dinsdag een tentamen over gemaaktKrugman
![]()
Wat wil hij hiermee zeggen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
!
![]()
Er stond nog een twitter emoticon achter:quote:![]()
Hij is er helemaal kapot van. Ineens beseft hij dat het niet goed gaat met zijn carrière.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nou, moet niet gekker worden. Grubel-Lloyd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Bizar, en dat terwijl we niet eens dezelfde studie volgen![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kende dit verhaal van die affaire al wel, maar niet dat KdB een keuze zou hebben gehad over de positie van Courtois. Kan het me ook niet voorstellen eigenlijk. En idd, een biografie op deze leeftijd slaat echt nergens op. Hij heeft ook nog totaal niets bereiktquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tim ik snap nu waarom Courtois het zo slecht deed in je Belgenteam
[ afbeelding ]
Ook echt nu al een biografie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Courtois schijnt echt rond te neuken, leek het me toch niet echt een type voor eigkquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kende dit verhaal van die affaire al wel, maar niet dat KdB een keuze zou hebben gehad over de positie van Courtois. Kan het me ook niet voorstellen eigenlijk. En idd, een biografie op deze leeftijd slaat echt nergens op. Hij heeft ook nog totaal niets bereikt
Wel apart dat de bondscoach dat gewoon komt vragen ja, maar zal ie wel in Engeland hebben gelezen toen met TerryDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die reacties van andere twitteraars ook.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
!
![]()
PSN: DePresident_![]()
Haha die denkt waarschijnlijk hetzelfde als Crouch. Al die vrouwen die normaal onhaalbaar waren geweestquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Courtois schijnt echt rond te neuken, leek het me toch niet echt een type voor eigk
Mag toch hopen dat het niet deze was
Stropdas van Kevin zit niet helemaal goed. Wel een dappere poging.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
West Ham
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nicequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:47 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Teenage.Mutant.Ninja.Turtles.2014.720p.WEB.DL.x264.AC3-EVO
Dan hoeven ze niet zo veel te lezenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tim ik snap nu waarom Courtois het zo slecht deed in je Belgenteam
[ afbeelding ]
Ook echt nu al een biografie
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
23¤ voor een Super Lig wedstrijd op Lig TV.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:17 schreef DePresident. het volgende:
11,95 voor een losse wedstrijd bij FOX en 'maar' 6,95 bij Sport1
FOX.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Dat betaald toch niemandquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
23¤ voor een Super Lig wedstrijd op Lig TV.
Ben je echt niet goed bij je paasei.![]()
Een kaartje voor in het stadion is waarschijnlijk goedkoper.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
23¤ voor een Super Lig wedstrijd op Lig TV.
Jij speeld fifaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat betaald toch niemand
Ben je echt niet goed bij je paasei.GRAAG VERWIJDEREN![]()
kan je bij fox ook clasico kijken dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:17 schreef DePresident. het volgende:
FOX.![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat betaald toch niemand
Ben je echt niet goed bij je paasei.
Misschien gewoon slim om een maand abonnement van 30 euro te kunnen verkopen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nee nee, maar je betaalt 5 euro meer om Heracles - Willem II te kijken dan wanneer je El Clasico los koopt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
kan je bij fox ook clasico kijken dan?
Ik speel nu met NL/Eredivisie silvers tegen een gold Brazil team. 4x de paal geraakt binnen een half uur.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
FOX geeft tenminste wel gratis streams aan abonnees. Sport1 niet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Onder je shirt zekerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:33 schreef Rijst het volgende:
bij wie mag ik zo kijken? ik neem een sixpack meeJa nu is het wel duidelijk hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:33 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Maar jij bend wel goed in fifa![]()
![]()
gelukkig nied neequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat betaald toch niemand
Ben je echt niet goed bij je paasei.![]()
Nee, nog steeds plat. Op de bank deze keer. En ik twijfel of ik 6 euro ga bijbetalen om niet te hoeven zien hoe we vanavond weer kansloos verliezenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
El clasico is 3.99:quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:17 schreef DePresident. het volgende:
FOX.
http://video.sport1.nl/![]()
Niet uit packs, maar uit de gewone FIFA.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:47 schreef MemphisPSV het volgende:
Weten jullie iets van Bakkali die uit packs is gegaan ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Livestream, ja. Wedstrijd voor op de TV niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
El clasico is 3.99:
http://video.sport1.nl/
ja dat is waar, maar livestream is ook prima toch?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:49 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Livestream, ja. Wedstrijd voor op de TV niet.![]()
Helaas, toch thanks.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet uit packs, maar uit de gewone FIFA.![]()
Livestreams zijn er illegaal genoeg te verkrijgen. En voetbal kijken op de bank prefereer ik toch.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja dat is waar, maar livestream is ook prima toch?PSN: DePresident_![]()
ik ook, maar via hun site heb je geen last van lag/achterlopen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:52 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Livestreams zijn er illegaal genoeg te verkrijgen. En voetbal kijken op de bank prefereer ik toch.
dus toch wel iets beter dan illegale varianten![]()
Laptop HDMI kabel naar tv, en je hebt voetbal in HD zelfs met streams.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:52 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Livestreams zijn er illegaal genoeg te verkrijgen. En voetbal kijken op de bank prefereer ik toch.
Maar het is niet illegaal volgens mij als je ze kijkt, alleen het streamen of aanbieden ervan toch ?![]()
lekker 240-360p op je tv kijken..quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Gewoon firstrow op de laptop en aan de tv hangenalleen ben ik er niet dus geen voetbal voor mij
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat is wel een goede ja. Nog nooit aan gedacht.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:54 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Laptop HDMI kabel naar tv, en je hebt voetbal in HD zelfs met streams.
Maar het is niet illegaal volgens mij als je ze kijkt, alleen het streamen of aanbieden ervan toch ?
of dazsports, Jan lul , rojadirecta.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Gewoon firstrow op de laptop en aan de tv hangenalleen ben ik er niet dus geen voetbal voor mij
![]()
Ik vind genoeg streams die perfect HD zijn hoor...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lekker 240-360p op je tv kijken..
Alleen niet altijd met onze nederlandse commentatoren.![]()
![]()
Dit team. Sturridge en Costa maakten geen schijn van kans.
Heb me record weer wat omhoog kunnen werken gelukkig.![]()
Baas.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:02 schreef MemphisPSV het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team. Sturridge en Costa maakten geen schijn van kans.
Heb me record weer wat omhoog kunnen werken gelukkig.![]()
vandermarretje gespotAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is aardig spannend bij WHUquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bohhh Sakho goal moest een keer komen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mooie koolAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: