SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Staat in de OPquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:41 schreef leoon. het volgende:
Is er ergens een mooie opsomming met elke triple links in fifa 15?
Zoek namelijk 1 voor ST - CMSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Mathijs als ik het goed begrijp is Div 2 dus nog een stap leuker?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja ach, ik zat soms ook niet echt op te letten hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mathijs als ik het goed begrijp is Div 2 dus nog een stap leuker?#SMLENO
Eigenlijk zit er amper verschil tussen 2 en 3![]()
![]()
Nou, eindelijk gepromoveerd van divisie 6 naar 5. Maar dat ging weer gepaard met vreselijk slecht voetbal en gevloek dat ik me afvraag of divisie 5 spelen wel een goed idee is.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Tegengoal uit een vrije trap van 45 meter van Sneijder..eerste keer dat ik het nu zelf ook zie
Gewoon door het midden..Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dit werkt wat makkelijker, vind ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:41 schreef leoon. het volgende:
Is er ergens een mooie opsomming met elke triple links in fifa 15?
Zoek namelijk 1 voor ST - CM
http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold![]()
Na die update is verdedigen echt tyfesmoeilijk + hoge steekballen komen weer perfect aanGRAAG VERWIJDEREN![]()
o ja jij was die pro FUT boyquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan zit je ernaast schorriemorrie
Je boy Kiid speelt bijna alleen nog maar clubs![]()
Het is weer vrijdag hoor, konko webapp
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Zelf al 2x zo gescoord nu (maar dan met gasten als Hubocan die niet eens goed zijn in vrije trappen) en zeker 4x tegen gehadquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:04 schreef Tim86 het volgende:
Tegengoal uit een vrije trap van 45 meter van Sneijder..eerste keer dat ik het nu zelf ook zie
Gewoon door het midden..![]()
![]()
Zou verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zelf al 2x zo gescoord nu (maar dan met gasten als Hubocan die niet eens goed zijn in vrije trappen) en zeker 4x tegen gehad![]()
Al die aanvallen op politie en militairen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niet met Lacazette overweg kunnenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:44 schreef rolls-reus het volgende:
Benzemalacazette
godverdomme wat een mongool is dat zeg
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Wel waar, de aarde bestaat nog maar 2014 jaar. Waarom zou de jaartelling anders nu pas 2014 zijn?quote:![]()
Jo al weer een beetje beter?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hoi. Iemand die gast zojuist bij DWDD gezien?
Wie was het, overgeslagen vandaag. Peterpannekoek nog wat?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
gr grquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wel waar, de aarde bestaat nog maar 2014 jaar. Waarom zou de jaartelling anders nu pas 2014 zijn?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Blijkbaar vanochtend een random bericht gehad van iemand met "Fuck you" op psn. nice.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hou onze sexy messages eens voor jezelfquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Blijkbaar vanochtend een random bericht gehad van iemand met "Fuck you" op psn. nice.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee, nog steeds plat op m'n bedjequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jo al weer een beetje beter?
Wie was het, overgeslagen vandaag. Peterpannekoek nog wat?
Die gast voor Peter. Een of andere droogkloot was opgegeven voor The Voice of Germany, en deed voor de grap mee. De bescheidenheid zelve. Ging nog door ook, 3 stoelen draaiden om. Hij kende geen enkel jurylid, dus 'had-ie dat lekkere wijf maar gekozen'
Toen vroeg die dominee met dat kutstemmetje: 'maar wat doet ze? Zingt ze zelf ook?'
Antwoordt die gast: 'nee joh, ze doet pedicure ofzoiets'![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bij mij is de functie van de meest recente spelers die ik tegen ben gekomen kapotquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Blijkbaar vanochtend een random bericht gehad van iemand met "Fuck you" op psn. nice.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Volgens mij bij meerdere mensen hierzo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:58 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Bij mij is de functie van de meest recente spelers die ik tegen ben gekomen kapotbij mij werkt het gewoon nog steeds.
* klopt af op tafel *Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik kijk het nog wel even terug want snap er geen reet vanquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, nog steeds plat op m'n bedje
Die gast voor Peter. Een of andere droogkloot was opgegeven voor The Voice of Germany, en deed voor de grap mee. De bescheidenheid zelve. Ging nog door ook, 3 stoelen draaiden om. Hij kende geen enkel jurylid, dus 'had-ie dat lekkere wijf maar gekozen'
Toen vroeg die dominee met dat kutstemmetje: 'maar wat doet ze? Zingt ze zelf ook?'
Antwoordt die gast: 'nee joh, ze doet pedicure ofzoiets'![]()
Dominee gremdaat bedoel je? Beterschap iig
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bij mij ook kapot iddDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die bedoel ik ja. Thanks, ga weer tukken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kijk het nog wel even terug want snap er geen reet van
Dominee gremdaat bedoel je? Beterschap iigNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je weet dat dat een typetje is hequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die bedoel ik ja. Thanks, ga weer tukken.? En de stem van Bert van Ernie
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |