Volgens mij ook voor elke voeding. En 1 neusgat ja, ik had per ongeluk eerste keer beide neusgaten gedaan (verkeerd gelezen)
Poeh, ik dacht dat ik het wat ging leren, maar nu de LK weer naar huis is, ben ik helemaal in de war.
Ik heb half onderuit liggend (natural feeding ofzo?) geleerd, dan ligt hij op me en hapt hij makkelijker aan. Maar ik zie de grote hap dan niet en hem er zelf op leggen zonder dat hij alle kanten op schiet, wordt nog een heel geklooi.
Hij heeft links ook aangehapt, eerst tepelhoedje, eraf halen en dan zo. Maar hij hapte naar beneden en hij moet naar boven happen. Dat principe snap ik ook nog niet goed en toen ineens was daar een kloof

En daar was ik zo bang voor dat die zou ontstaan... Nu maar trouw purelan smeren. Ik moest extra letten op spruw ivm het vele vocht en wat bij mij in de tepel blijft staan. En omdat ik slaap met bh aan, moest ik denken om borstontsteking. En nu ben ik bang
Hij maakte wel grote happen, zijn tongriempje was niet een probleem, wel dat hij geregeld mijn tepel tegen zijn gehemelte heeft en dan er plat uitkomt, wat dus niet goed is. Dan moet ik hem wat van de tepel af trekken, zodat hij naar boven hapt. Hij viel tussendoor steeds in slaap, dus echt lekker oefenen konden we niet.
En nu voel ik me enorm onzeker

Ook over de tijden en welke kant. Maar als hij 2 uur aan de borst zit, en niet continu drinkt, is dat te lang (en te pijnlijk) maar wat als hij dan gaat huilen dat hij honger heeft? (bij me houden kan ik dan ook proberen).