SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat dan? Ik ga voor een UP denk ik..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb een veel te duur speeltje er naast. ga ik maar inruilen voor een C1 ofzo denkRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:25 schreef Kiid het volgende: [..] Ik reis zelden met het OV, maar als ik wil dan is het gratis.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Waarom die is echt heel klein.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat dan? Ik ga voor een UP denk ik..![]()
Heb nu een Leon uit 2006quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat dan? Ik ga voor een UP denk ik..zuipt nog harder dan bonnie st clair
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De keuringsdienst van waarde van gisteren over dierenvoeding
Wat een smerig wereldjelijkt de maffia wel. En de voeding is ook niet meer dan een afgehakte paardenkop
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Voor mijn vriendin die hoeft alleen maar korte stukjes te rijden.. en qua ruimte aan de binnenkant valt dat best wel meequote:
UPquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Voor mijn vriendin die hoeft alleen maar korte stukjes te rijden.. en qua ruimte aan de binnenkant valt dat best wel meekan je gewoon met 4 grote kerels in zitten.
je kan alleen maar 2 kratten bier meenemen
#FreeTrapz![]()
Ja die kofferbak is echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
UPkan je gewoon met 4 grote kerels in zitten.
je kan alleen maar 2 kratten bier meenemenmaar het comfort voor de passagiers is gewoon goed itt een Aygo
Serieus? kan ik me echt niet voorstellen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
UPkan je gewoon met 4 grote kerels in zitten.
je kan alleen maar 2 kratten bier meenemen![]()
Godverdomme er zit gewoon mest in dierenvoeding
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Niks van gemerkt en ik heb er vorig jaar toch een maand in gereden nadat ik mijn eigen auto in puin heb gereden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:33 schreef Kamikazie het volgende:
Die UP is echt een kut auto![]()
Hij ligt zo laag dat je vaak met je bumper drempels raaktRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heldquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godverdomme er zit gewoon mest in dierenvoeding![]()
![]()
als die dieren er niet mee zitten....quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godverdomme er zit gewoon mest in dierenvoeding
maak ik me er ook niet druk om....![]()
Ja is toch sick. Heb je 5 verschillende smaken, zijn ze allemaal hetzelfde omdat van alle soorten vlees er een deel inzit omdat ze al dat slachtafval gewoon door elkaar flikkerenquote:
Elke dag![]()
Tjah zat jij ermee dat je paard at toen je het niet wist? Je vertrouwt dat je krijgt waar je voor betaalt of in het geval van dieren vertrouwen die beesten dat hun baasjes ze iets fatsoenlijks gevenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:36 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
als die dieren er niet mee zitten....
maak ik me er ook niet druk om....Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)oem_vroem_vroem.htmlquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:33 schreef Kamikazie het volgende:
Die UP is echt een kut auto![]()
Hij ligt zo laag dat je vaak met je bumper drempels raakt
kut auto idd![]()
![]()
ik weet niet. ik zou de aflevering eerst eens moeten zien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah zat jij ermee dat je paard at toen je het niet wist? Je vertrouwt dat je krijgt waar je voor betaalt of in het geval van dieren vertrouwen die beesten dat hun baasjes ze iets fatsoenlijks geven![]()
mensen zijn gewoon verwend.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)oem_vroem_vroem.html
kut auto idd
Volgens mij is er niet zoveel mis mee, behalve beejte klein misschien.![]()
Niet gekeken zeker?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:39 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
mensen zijn gewoon verwend.
Volgens mij is er niet zoveel mis mee, behalve beejte klein misschien.![]()
Dan mis je de clue. Het is ook eigenlijk NSFW, misschien ff bij moeten zeggenquote:Al zie je eigenlijk net niks.
![]()
oh ok.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dan mis je de clue. Het is ook eigenlijk NSFW, misschien ff bij moeten zeggenAl zie je eigenlijk net niks.
Had verwacht dat ze in die up gewoon aso gingen rijden en dan zeuren dat de auto daar niet voor geschikt is.
Maar dat was het dus niet....![]()
Zeiken op gs zonder uberhaupt verstand van zaken te hebbenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:44 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
oh ok.
Had verwacht dat ze in die up gewoon aso gingen rijden en dan zeuren dat de auto daar niet voor geschikt is.
Maar dat was het dus niet....
Elke dag![]()
Ik ga in Januari een auto kopen denk ik.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ik heb er weleens wat van gezien maar ben er inderdaad geen fan van.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zeiken op gs zonder uberhaupt verstand van zaken te hebben![]()
Dat mag, misschien is de toon voor een aantal mensen te confronterend maar een site die op die manier het nieuws belicht en brengt is een welkome versterking van het verder zeer treurige niveau van De Nederlandse onderzoeksjournalistiekquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:47 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ik heb er weleens wat van gezien maar ben er inderdaad geen fan van.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
In welke GH zat deze dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit nummer drumde ik heel vaak in GH.
Sloeg je toen nooit op de xbox?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit nummer drumde ik heel vaak in GH. (op Expert)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ah ik had alleen 5 en World Tourquote:Hendrix
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sloeg je toen nooit op de xbox?![]()
![]()
Purple Haze is het moeilijkste nummer op drums van dat spel (World Tour)quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah ik had alleen 5 en World TourHendrix
Nee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Vind je? Hot for a teacher was ook wel aardig pittig toch.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Purple Haze is het moeilijkste nummer op drums van dat spel (World Tour)
[..]
Nee.
Motorhead - Ace of Spades en System of a Down - BYOB op de gitaar
Hot for Teacher was moeilijk door de intro. Op gitaar Satch Boogiequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vind je? Hot for a teacher was ook wel aardig pittig toch.
Motorhead - Ace of Spades en System of a Down - BYOB op de gitaar![]()
![]()
Kryptonite was ook wel tofquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hot for Teacher was moeilijk door de intro. Op gitaar Satch Boogieeven kijken of er een guitar hero op de PS4 uitkomt.
Ik wil ook wel weer Buzz Quiz halen want dat was ook altijd tof met een groepje vrienden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waarom haal jij hem dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kryptonite was ook wel tofeven kijken of er een guitar hero op de PS4 uitkomt.
Ik wil ook wel weer Buzz Quiz halen want dat was ook altijd tof met een groepje vrienden.![]()
is dat er überhaupt als op de 4 ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weer Buzz Quiz halen want dat was ook altijd tof met een groepje vrienden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Om het te spelen met een groepje vrienden.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je hebt zon Rock iets ofzo volgens mij waar je een echte elektrische gitaar voor moet hebbenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weer Buzz Quiz halen want dat was ook altijd tof met een groepje vrienden.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je hebt zon Rock iets ofzo volgens mij waar je een echte elektrische gitaar voor moet hebben![]()
Ik heb er zelfs 2even zoek.
geen nieuw toernooi aangekondigd vandaag ? na die mislukking van de vorige keer durft EA het niet meer aan ofzo
#FreeTrapz![]()
Die teamfitness, heal all en een aantal andere healing kaarten kan je voor meer dan de packprijs verkopen. Als er ook nog eens een dure speler bij zit is het mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:40 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Waarvoor gebruik je die bronze spelers?
Ik heb nog geeneens gekeken naar mijn bronze spelers..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
en daar maak je winst op?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die teamfitness, heal all en een aantal andere healing kaarten kan je voor meer dan de packprijs verkopen. Als er ook nog eens een dure speler bij zit is het mooi meegenomen.
maar je speelt dus niet met je bronze elftal..![]()
Spelen met bronze is voor de DS2's in deze wereld.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:45 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
en daar maak je winst op?
maar je speelt dus niet met je bronze elftal..Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bronze teams zijn voor paupers.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:45 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
en daar maak je winst op?
maar je speelt dus niet met je bronze elftal..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat doe ik helemaal niet meer, hoe vaak moet ik het nog zeggen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Spelen met bronze is voor de DS2's in deze wereld.![]()
dat je het niet meer doet neemt niet weg dat je het wel deed.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet meer, hoe vaak moet ik het nog zeggen?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jij zou weggaan, dat je dat niet meer doet neemt niet weg dat je het wel zou doen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat je het niet meer doet neemt niet weg dat je het wel deed.
(grapje sjonnie
Elke dag![]()
11 man van Lyon + Marseille werd hier gisteren gepostquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:20 schreef FCsuarez het volgende:
geen nieuw toernooi aangekondigd vandaag ? na die mislukking van de vorige keer durft EA het niet meer aan ofzo![]()
Nee, het is eigenlijk heel leuk maar probeer dat hier maar eens uit te leggen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:49 schreef 44rdbei het volgende:
het is dus een doodzonde, helder.
brons team is eigelijk dus een rare fetish![]()
Gewoon doen wat je leuk vindt, ik heb ook een bronzen team, boeiend wat de rest er van zegt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:49 schreef 44rdbei het volgende:
het is dus een doodzonde, helder.
brons team is eigelijk dus een rare fetish
Alleen jammer dat ik nooit tegenstanders kan vinden in de bronze cup.![]()
once a leaver Always a leaver. en anders is er altijd litmanen gelukkig nog om mij daar aan te herinneren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij zou weggaan, dat je dat niet meer doet neemt niet weg dat je het wel zou doen.
(grapje sjonnie
once a bronze player Always a bronze player.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
huh? okequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
11 man van Lyon + Marseille werd hier gisteren gepostlyon en Marseille spelerts nog wat gestegen ?
waarom nou nooit 18 kut EA
#FreeTrapz![]()
Nee. Niemand doet moeite voor die cup joh. En als je een team hebt kan je toch geen tegenstanders vinden met dat soort shit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
huh? okelyon en Marseille spelerts nog wat gestegen ?
waarom nou nooit 18 kut EAAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
ach misschien kan ik nog wat IF gignacjes slijtenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. Niemand doet moeite voor die cup joh. En als je een team hebt kan je toch geen tegenstanders vinden met dat soort shit.zou mooi zijn.
#FreeTrapz![]()
Jammer ik heb umtiti van Lyon nog liggen...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. Niemand doet moeite voor die cup joh. En als je een team hebt kan je toch geen tegenstanders vinden met dat soort shit.![]()
kom dit jaar in cups ook alleen maar aids teams tegenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:56 schreef DutchSL het volgende:
Sinds de introductie van die tyfes seasons zijn de toernooien elk jaar verder verpauperd.gaat echt de verkeerde kant op met FUT
![]()
gelukkig komt straks unity er aanen anders maar eens destiny proberen
#FreeTrapz![]()
Seasons zijn voor de beste spelers. Deal with it.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:56 schreef DutchSL het volgende:
Sinds de introductie van die tyfes seasons zijn de toernooien elk jaar verder verpauperd.![]()
Welke divisie zit je nu?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Seasons zijn voor de beste spelers. Deal with it.![]()
![]()
Jup.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Divisie 2. Morgen kan ik proberen om in 1 te komen
Jij ook 2 toch?
Begin het nu al wel minder leuk te vinden![]()
![]()
Dat komt door de trage web app.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:09 schreef 44rdbei het volgende:
ik heb een bronze speler zonder naam, dat is toch wel gek.![]()
zo'n verrot leven hebben dat je in divisie 1 zitquote:
#FreeTrapz![]()
oh vandaar....quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat komt door de trage web app.![]()
Speel nog zelden UT dus valt meequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo'n verrot leven hebben dat je in divisie 1 zit![]()
proef ik hier een vleugje....quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo'n verrot leven hebben dat je in divisie 1 zit
jaloezie?![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:11 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
proef ik hier een vleugje....
jaloezie?weet gewoon dat ik er niet goed in ben. speel er ook te kort voor.
als ik dan weer eens een weekendje speel en het ritme te pakken heb ga ik weer omhoog en daarna af en toe 1/2 potjes in de week kelder ik weer net zo hard.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wow echt allemaal goede FIFA spelers hier zeg.jezus zeg.
Omdat het niet lukte?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:14 schreef Zhano het volgende:
Boh net bijna als een echte rockster mn gitaar doormidden geslagen![]()
Was het ookquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet zeker dat de prijs gister 4,30 euro per 100k was.![]()
gewoon wachten op TOTY johquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet zeker dat de prijs gister 4,30 euro per 100k was.
#FreeTrapz![]()
Welke GH speel je?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ben ook teringslecht, maar ineens hield mn controller er mee op midden in een nummer![]()
I'm a man who's got a very specific taste
Elke dag![]()
Iemand Pricefixt IF Miranda? In een dag van 110k naar 135k
Elke dag![]()
WTF finale net in de silver cup. Ik won met 9-4..na 65 minuten spelen was het 5-0 en daarna vielen er dus nog 8 goals. De hele wedstrijd had 16 schoten in totaal, waarvan er dus 13 raak waren
6x Mayuka, 3x Muriel. Pace bro's zijn niet te stoppen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:24 schreef Tim86 het volgende:
WTF finale net in de silver cup. Ik won met 9-4..na 65 minuten spelen was het 5-0 en daarna vielen er dus nog 8 goals. De hele wedstrijd had 16 schoten in totaal, waarvan er dus 13 raak waren
6x Mayuka, 3x Muriel. Pace bro's zijn niet te stoppenzo'n wedstrijd had ik gister ook. 3-0 voor. toen op miraculeuze wijze maakte hij er 7 gewoon verdedigers die over elkaar heen vielen keeper in de weg lopen e.d.
toen full attack maakte ik er nog 3 7-6 verloren met 19 schoten ofzo
#FreeTrapz![]()
Voor mij is bijna alles moeilijk, zelfs op easyquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heeft wel moeilijke nummers (misschien niet zo moeilijk als GH3 maar toch)Bij die Weidermarsch (oid) van Rammstein haalde ik 2x niet eens het einde
![]()
![]()
Ik kom echt 1 van de 30x in de webapp
Elke dag![]()
Pure .......quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:28 schreef Scaalur het volgende:
Hoi jongens wat vinden jullie dit jaar van FIFA?
Vul aan.![]()
Waidmanns Heil bedoel jequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Voor mij is bijna alles moeilijk, zelfs op easyBij die Weidermarsch (oid) van Rammstein haalde ik 2x niet eens het einde
![]()
![]()
Carriere mode speelt zo anders dan FUT, wtf.
Valt me nog mee dat EA al die gamemodes niet als uitbreidingspakketen uitbrengt op een spel waar je alleen een friendly kan spelen![]()
![]()
Ik moet me er bij deze FIFA ook bij neerleggen dat ik elke wedstrijd sowieso 2 goals zal tegenkrijgen en soms ook wel 3. Gewoon meer scoren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:24 schreef Tim86 het volgende:
6x Mayuka, 3x Muriel. Pace bro's zijn niet te stoppen![]()
![]()
Joh.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
Carriere mode speelt zo anders dan FUT, wtf.
Valt me nog mee dat EA al die gamemodes niet als uitbreidingspakketen uitbrengt op een spel waar je alleen een friendly kan spelen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ga dan oefenen met verdedigen....quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:32 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik moet me er bij deze FIFA ook bij neerleggen dat ik elke wedstrijd sowieso 2 goals zal tegenkrijgen en soms ook wel 3. Gewoon meer scoren.![]()
Zolang ik meer scoor vind ik het wel best en dat is tot nu toe ( divisie 3 ) meestal het geval.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga dan oefenen met verdedigen....![]()
![]()
spelen jullie weleens fut offline?
wel makkelijk muntjes pakken maar die semi-pro wedstrijden zijn slaap verwekkend.![]()
Kijk nog liever een wedstrijd van Ajaxquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:44 schreef 44rdbei het volgende:
spelen jullie weleens fut offline?
wel makkelijk muntjes pakken maar die semi-pro wedstrijden zijn slaap verwekkend.![]()
![]()
Misschien probeert hij ons op die manier op een dwaalspoor te brengenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Er stond geen spatie tussen het laatste woord en het vraagteken dus het is hem niet!
![]()
Bohh, allemaal geselecteerd op hun jumping & weakfoot natuurlijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:45 schreef Kamikazie het volgende:
Voorhoede Doumbia- Emenike met Musa als CAM erachter.
Jizz in my pants.![]()
![]()
ik ga graag naar Ajaxquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kijk nog liever een wedstrijd van Ajax![]()
![]()
Mooiquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:47 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ik voel een beetje Ajax haat in dit topic....![]()
'T is de dree, hoe gaat het op youtube?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:47 schreef Scaalur het volgende:
[..]
wil je mij niet associeren met Dreetje?
Maar het gaat goed hoe gaat het er bij jou aan toe?![]()
![]()
Tegenstander haalt me in blessuretijd neer voor rood en pingel bij een 1-1 stand..en dan meteen de quit voor ik de pingel kan nemen. Wat een aidshond ben je dan. Nu dus geen win en kan ik die pot over spelen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
let maar niet op hem en trapz hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:47 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ik voel een beetje Ajax haat in dit topic....![]()
![]()
random futcomment appearedquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:48 schreef Tim86 het volgende:
Tegenstander haalt me in blessuretijd neer voor rood en pingel bij een 1-1 stand..en dan meteen de quit voor ik de pingel kan nemen. Wat een aidshond ben je dan. Nu dus geen win en kan ik die pot over spelen![]()
![]()
Stacks blijven binnen stromen voel me net Willemquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
'T is de dree, hoe gaat het op youtube?![]()
![]()
+ fitness & contract eraf, wat een eindbaasquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:48 schreef Tim86 het volgende:
Tegenstander haalt me in blessuretijd neer voor rood en pingel bij een 1-1 stand..en dan meteen de quit voor ik de pingel kan nemen. Wat een aidshond ben je dan. Nu dus geen win en kan ik die pot over spelen![]()
![]()
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit Amsterdam...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Schop ze op hun neuzen ja zo hard als je maar kanquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit Amsterdam...![]()
Wie de fuck is dit?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:49 schreef Scaalur het volgende:
[..]
Stacks blijven binnen stromen voel me net Willem
Het leven duurt maar evenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Schop ze op hun neuzen ja zo hard als je maar kanRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ah ik weet het al.quote:ouwe pikkenbaas.
Alles bonprix?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alles gaat zo zijn gangetje en bij jou?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah ik weet het al.ouwe pikkenbaas.
Alles bonprix?![]()
Nou nou nouquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Een inmiddels overleden ex-poster.![]()
Alles chilliebamba hier hoor. Bijna weekend dus over 9 minuten gaat het iets beter.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:51 schreef Scaalur het volgende:
[..]
Alles gaat zo zijn gangetje en bij jou?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
dacht dat jij een perm-b4n hadquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:51 schreef Scaalur het volgende:
[..]
Alles gaat zo zijn gangetje en bij jou?
#FreeTrapz![]()
Wordt dit nou niet vermoeiend? Meer met Ajax bezig zijn dan met Feyenoord en op alles moeten reageren wat met Ajax te maken heeft? Als er Ajax-equivalent zou zijn van Kiid/trapz was hier al lang de pleuris uitgebroken, voor zover dat nog niet het geval wasquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Schop ze op hun neuzen ja zo hard als je maar kan![]()
En wie is dit danquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Een inmiddels overleden ex-poster.
Elke dag![]()
En terecht. Alleen wij hebben dat rechtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wordt dit nou niet vermoeiend? Meer met Ajax bezig zijn dan met Feyenoord en op alles moeten reageren wat met Ajax te maken heeft? Als er Ajax-equivalent zou zijn van Kiid/trapz was hier al lang de pleuris uitgebroken, voor zover dat nog niet het geval was![]()
![]()
FOK Jilla is niet fijn. Zeepjes rapen, pleewijn drinken en hosselen voor je leven...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik wil hem wel afmaken, maar ik wil niet in fok jilla terecht komenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hee als jij nou eens even een spier ziekte kreeg zou iedereen het veel leuker hier hebbenquote:
gr gr![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:53 schreef Scaalur het volgende:
[..]
hee als jij nou eens even een spier ziekte kreeg zou iedereen het veel leuker hier hebben
gr gr![]()
weeskinderenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:53 schreef Scaalur het volgende:
[..]
hee als jij nou eens even een spier ziekte kreeg zou iedereen het veel leuker hier hebben
gr gr![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:53 schreef Scaalur het volgende:
[..]
gr gr![]()
gr gr![]()
We zijn niet meer met die kutneuzen bezig maar ga nou niet de hypocriet uithangen met dat anti-feyenoord geneuzel van jou en de rest van de uberneuzen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wordt dit nou niet vermoeiend? Meer met Ajax bezig zijn dan met Feyenoord en op alles moeten reageren wat met Ajax te maken heeft? Als er Ajax-equivalent zou zijn van Kiid/trapz was hier al lang de pleuris uitgebroken, voor zover dat nog niet het geval wasRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die gaat gewoon als een baas spelen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:53 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Als ie kut speelt ga ik trapz kkklapjes geven
Die toon manquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
We zijn niet meer met die kutneuzen bezig maar ga nou niet de hypocriet uithangen met dat anti-feyenoord geneuzel van jou en de rest van de uberneuzen.doe normaal
hoop echt dat jij en kiid continu trollen anders is het wel heel triest gesteld![]()
ik had al zo'n vermoeden dat ik mijn club voorkeur er niet te dik op moest leggen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wordt dit nou niet vermoeiend? Meer met Ajax bezig zijn dan met Feyenoord en op alles moeten reageren wat met Ajax te maken heeft? Als er Ajax-equivalent zou zijn van Kiid/trapz was hier al lang de pleuris uitgebroken, voor zover dat nog niet het geval was
dus doe het rustig aan, dat lijkt me voor iedereen het beste.
niet voor kiid en trapz:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:55 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ik had al zo'n vermoeden dat ik mijn club voorkeur er niet te dik op moest leggen.
niet voor kiid en trapz:Oh dat boeit mij niet hoor want ik weet heus wel dat wij nooit meer kampioen worden met die kneuzen in het bestuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
vorig jaar had zomaar gekund.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh dat boeit mij niet hoor want ik weet heus wel dat wij nooit meer kampioen worden met die kneuzen in het bestuur.
Dit jaar is de selectie van feyenoord wel een stuk minder.![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:55 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ik had al zo'n vermoeden dat ik mijn club voorkeur er niet te dik op moest leggen.
niet voor kiid en trapz:ik vind jou een toffe aardbei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jup maar gelukkig hebben wij een kwaliteitspits erbij.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:57 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
vorig jaar had zomaar gekund.
Dit jaar is de selectie van feyenoord wel een stuk minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:57 schreef Scaalur het volgende:
Wie wil er vanavond een potje tegen de koning? (PS4)![]()
Kiid serieus nemenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die toon mandoe normaal
hoop echt dat jij en kiid continu trollen anders is het wel heel triest gesteld___!! Die gast zat de ene dag de XBone helemaal af te jizzen en de PS4 af te kraken, volgende dag had ie een PS4 en zn Xbone weggedaan
![]()
![]()
hoe staat het met jouw AB?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kiid serieus nemen___!! Die gast zat de ene dag de XBone helemaal af te jizzen en de PS4 af te kraken, volgende dag had ie een PS4 en zn Xbone weggedaan
![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jup maar gelukkig hebben wij een kwaliteitspits erbij.Ik zat gister te denken, als jullie nou gewoon Finnbo hadden gekocht dan hadden wij die Kramaric gehaald... Win-win.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IF Chiellini 2 gespeeld, 2 rood
wow
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toch vind ik het knap dat hij zijn Feyenoord-act altijd volhoudtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kiid serieus nemen___!! Die gast zat de ene dag de XBone helemaal af te jizzen en de PS4 af te kraken, volgende dag had ie een PS4 en zn Xbone weggedaan
![]()
Liever Dost ofzo maar die slaapt nog steeds in zijn pyama met een grote neus erop.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik zat gister te denken, als jullie nou gewoon Finnbo hadden gekocht dan hadden wij die Kramaric gehaald... Win-win.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij is wel een stuk beter dan IF bonnuci iig. Nou is dat ook niet zo moeilijk want die kon er niet zoveel vanquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
https://github.com/trydis/FIFA-Ultimate-Team-2015-Toolkitquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb ik nietKami is een kkgier en ik kan nergens goede TUTS vinden.
![]()
![]()
Nee man dat is echt een superbaas.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij is wel een stuk beter dan IF bonnuci iig. Nou is dat ook niet zo moeilijk want die kon er niet zoveel vanAls iedereen hem nou gewoon een keer koopt en probeert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja man i knowquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:00 schreef Scaalur het volgende:
[..]
https://github.com/trydis/FIFA-Ultimate-Team-2015-Toolkit
Te lui.
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)_lekkere_wijven.htmlaltijd al van gedroomd toen ik nog pizza's rond bracht
![]()
Ja jij hebt die Ibra met Bronze packs bij elkaar getrade natuurlijkquote:
Elke dag![]()
goejen sjop hequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja jij hebt die Ibra met Bronze packs bij elkaar getrade natuurlijk![]()
![]()
spastische mongool is het tot nu toe. Raakt alles behalve de balquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij is wel een stuk beter dan IF bonnuci iig. Nou is dat ook niet zo moeilijk want die kon er niet zoveel vanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
maar wie vanavond een potje wilt moet even zijn Skype sturen in DM
oke oke omdat er hier mietjes zijn stuur maar anders je gamertag ik kan nog niet dm'enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:07 schreef Scaalur het volgende:
maar wie vanavond een potje wilt moet even zijn Skype sturen in DM
oke oke omdat er hier mietjes zijn stuur maar anders je gamertag ik kan nog niet dm'enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
weer lekker accountjes aanmaken zeker?
![]()
Bohhh Dreetje is back.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Wat heb ik ermee te maken?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb ik nietKami is een kkgier en ik kan nergens goede TUTS vinden.
Laat mij hier buiten. Nergens voor nodig dit.![]()
hee ik probeer wat voor jullie terug te doen ja.quote:
750k in 4 uurtjes constant verdien je niet met traden hoor![]()
Wellesquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat heb ik ermee te maken?
Laat mij hier buiten. Nergens voor nodig dit.![]()
![]()
Verkoop jij je rode haar aan oude mannen of?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:11 schreef Scaalur het volgende:
[..]
hee ik probeer wat voor jullie terug te doen ja.
750k in 4 uurtjes constant verdien je niet met traden hoor![]()
Traden is ook voor homo's.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:11 schreef Scaalur het volgende:
[..]
hee ik probeer wat voor jullie terug te doen ja.
750k in 4 uurtjes constant verdien je niet met traden hoorOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik betaal je 100¤ voor die AB. DM je rekeningnummer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat heb ik ermee te maken?
Laat mij hier buiten. Nergens voor nodig dit.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:13 schreef rolls-reus het volgende:
bek houden sletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beuk z'n mammie, dat zal hem leren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Heb wel Amerikaanse gekocht. En nee geen ban tot nu toe.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:14 schreef Scaalur het volgende:
Iemand die hier al eens in India FIFA points heeft gekocht? zo ja werd je geband of niet?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
FIFA-points kopen is voor triangelsolistenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb wel Amerikaanse gekocht. En nee geen ban tot nu toe.![]()
![]()
netjes, aangezien 12k fifa points maar 40-50 eu kost in India dacht ik koop ik daar binnenkort even wat points voor de funquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb wel Amerikaanse gekocht. En nee geen ban tot nu toe.![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:13 schreef rolls-reus het volgende:
Kan je dit toelichten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik snap niet waar dit over gaat.![]()
rolls probeert grappig te zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:16 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Kan je dit toelichten?
ik snap niet waar dit over gaat.![]()
Dat is gewoon ranzigquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:18 schreef Zhano het volgende:
http://www.skoften.net/it(...)_op_skelet_in_bikini
Godver![]()
![]()
Jij bent het toch gewoon?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:20 schreef Scaalur het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)survivalsk.html#more
Dit al gelezen?
Deze jongen ken ik
gr grDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Moet jij weten?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:23 schreef Scaalur het volgende:
[..]
moet ik je moeder een paar tikken tegen der baarmoeder geven ofzo?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik denk dat Tim's Chiellini kapot is, want mijn IF Chiellini is een KONINGDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
jquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:26 schreef leoon. het volgende:
Sinds de update van schieten en dergelijke verlies ik alles met dit team. Heeft iemand verbeteringen of ander leuk team voor zelfde budget?
[ afbeelding ]
b
g
s![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:27 schreef Dudeweiser het volgende:
thank god voor automatisch inklappende spiegels. Bijna eentje vanaf gereden![]()
![]()
Heb ik ook al een paar keer gehad![]()
![]()
Wat mot jij nou weerquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
was zo'n busje van bouwbedrijf en die zijn toch wat breder dan een normale autoquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb ik ook al een paar keer gehad![]()
![]()
Pack jonge, waarom denk je dat de rest zo pauper isquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
trade-profit say NO !![]()
![]()
had je die attribute card glitch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Pack jonge, waarom denk je dat de rest zo pauper is![]()
Geen pick van je pack?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Pack jonge, waarom denk je dat de rest zo pauper isDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
maak een sharelink dan jonguhh eerder geloof ik je nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Pack jonge, waarom denk je dat de rest zo pauper isPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
zit op mobielquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maak een sharelink dan jonguhh eerder geloof ik je niet![]()
Gewoon in-game omdraaien een optie?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Redelijk.. Mikel zou eigenlijk centraal moeten ipv Ramires.![]()
![]()
jaja, van maver hebben we ook nog nooit een team gezien. dit is verdacht knulquote:
alsof je al je push bestanden paraat hebt op mobiel
#FreeTrapz![]()
Gast, ik zei een uur geleden al dat het een shop wasquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jaja, van maver hebben we ook nog nooit een team gezien. dit is verdacht knulEn nog een teringslechte ook
![]()
![]()
Alsof Zhano al die links en dat plaatje via zijn mobiel stuurt
Oenemeloen van een SJonDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Oenemeloen van een SJonquote:![]()
![]()
![]()
zie editquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Oenemeloen van een SJon
#FreeTrapz![]()
Ik had alleen van de week niet gezien dat het een shop wasquote:Was ook midden in de nacht en had een paar biertjes gejat van me vader
Elke dag![]()
Paar tientjes neerleggen voor een digitaal kaartjequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:36 schreef Kiid het volgende:
Paar tientjes en je hebt een Ibra, boe-hoe
Elke dag![]()
Denken dat ik nog meer geld ga neerleggen voor een spel wat ik 1x in de maand speelquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:36 schreef Kiid het volgende:
Paar tientjes en je hebt een Ibra, boe-hoe![]()
![]()
Koop gewoon elke maand voor 10% van me wajong coins. Wie doet me wat?
Over wajong gesproken, deze week geen camping powned geweest door die kut champions league![]()
![]()
Zijn er genoeg die het doen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Paar tientjes neerleggen voor een digitaal kaartje![]()
Pfff webapp
Elke dag![]()
voor al de lurkers:
Wil je met 4 uurtjes werk 750k verdienen stuur me dan een bericht met je skype.
Alleen mensen met een PS4 of Xshit oneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:41 schreef Scaalur het volgende:
voor al de lurkers:
Alleen mensen met een PS4 of Xshit oneff tr machenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:41 schreef Scaalur het volgende:
voor al de lurkers:
Alleen mensen met een PS4 of Xshit oneWat moet je doen dan? Accounts maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:42 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Wat moet je doen dan? Accounts maken?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:43 schreef Scaalur het volgende:
[..]
ff lachen dat ik in een dag meer verdien dan jij in heel fut![]()
Just,
Elke dag![]()
En waarom zouden we dat via jou doen en niet gewoon direct door verkopen? Jij houdt er ook iets aan over wat ook naar ons zelf had kunnen gaan.quote:![]()
1 niemand vertrouwt jouquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En waarom zouden we dat via jou doen en niet gewoon direct door verkopen? Jij houdt er ook iets aan over wat ook naar ons zelf had kunnen gaan.
2 je weet niet aan wie je moet verkopen
3 je hebt geen connecties![]()
Waren ook maar 2 potjes zei ik al he..maar wel 2x rood omdat hij een spasme kreegquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik denk dat Tim's Chiellini kapot is, want mijn IF Chiellini is een KONING
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik las orgasmequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waren ook maar 2 potjes zei ik al he..maar wel 2x rood omdat hij een spasme kreeg![]()
![]()
![]()
bijna 1000 eu valt nog wel mee dusquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Prima prima.
Hoeveel cash heb je al gemaakt deze fifa?![]()
hahahaha ja echt lachen. 1 Uur langer nachtdienstquote:Het leven is 1 groot complot tegen mij.
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Lekker lekker. Al bezig met je rijbewijs?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:57 schreef Scaalur het volgende:
[..]
bijna 1000 eu valt nog wel mee dus
Welke console?![]()
PS4 en Xbox one en nee denk dat ik daar wel binnenkort mee begin.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Lekker lekker. Al bezig met je rijbewijs?
Welke console?
Word bijna 17 dus dan mag ik ook praktijk examen doen.![]()
even aangeven bij de fiscus brbquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:57 schreef Scaalur het volgende:
[..]
bijna 1000 eu valt nog wel mee dus![]()
Oh god.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:58 schreef Scaalur het volgende:
[..]
PS4 en Xbox one en nee denk dat ik daar wel binnenkort mee begin.
Lekker bezig man. En hoe zit het met je voetbal carrière? Al doorgebroken bij het 1ste?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:58 schreef Scaalur het volgende:
[..]
PS4 en Xbox one en nee denk dat ik daar wel binnenkort mee begin.
ga je gangquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
even aangeven bij de fiscus brb
sowiesoquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Lekker bezig man. En hoe zit het met je voetbal carrière? Al doorgebroken bij het 1ste?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is het niet vreemd om 50 accounts van 1 console te verpatsen ofzo?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
neequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:04 schreef The_Yakuza het volgende:
Is het niet vreemd om 50 accounts van 1 console te verpatsen ofzo?![]()
Vind ik helemaal niet erg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Seasons zijn voor de beste spelers. Deal with it.
Probleem is dat bronze en silver cup nauwelijks meer bestaansrecht hebben. Overigens heb ik in seasons een veel beter trackrecord dan in de gold cup, maar dat geheel terzijde.![]()
Al mijn wedstrijden vandaag verloren
Begon gisteren zo mooi in divisie 2 met 2 overwinningen, nu 5 op rij verloren
Denk 50% van de goals uit de kick off glitch tegen gekregen![]()
![]()
Oke, jammer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:34 schreef Kamikazie het volgende:
Al mijn wedstrijden vandaag verloren
Begon gisteren zo mooi in divisie 2 met 2 overwinningen, nu 5 op rij verloren
Denk 50% van de goals uit de kick off glitch tegen gekregen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: